راهنمای تور کرواسی از تهران برای گردشگران

تور کرواسی - کاماپرس
ژیوار

کرواسی به عنوان یکی از زیباترین و در عین حال ناشناخته‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب شرقی اروپا است که با طیف وسیعی از جاذبه‌های دیدنی از مسافران استقبال می‌کند. با وجود این که کرواسی در صدر فهرست مقاصد گردشگری پرطرفدار قرار ندارد، با جاذبه‌های متنوع و تفریحات گوناگون می‌تواند از گردشگران پذیرایی کند و سفر خاطرانگیزی را برای افراد رقم بزند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکات مهم برای رزرو تور کرواسی از تهران پرداخته است.

موقعیت کرواسی

کرواسی در بین بالکان و اروپای مرکزی قرار گرفته و با تعداد زیادی از گنجینه‌های تاریخی و خطوط ساحلی بی‌نظیر، میزبان گردشگران است. این کشور علاوه بر طبیعت زیبا و دیدنی، امکان لذت بردن از طیف متنوعی از ورزش‌های آبی را برای افراد فراهم کرده است.

بهترین زمان برای رزرو تور کرواسی از تهران

آب و هوای مدیترانه‌ای کرواسی چند الگوی متفاوت در نواحی مختلف دارد. کرواسی با تابستان‌های گرم و زمستان‌‌های سرد در نواحی قاره‌ای شناخته می‌شود و با این حال نواحی ساحلی در زمستان‌ها نیز معتدل و خوش آب‌وهوا هستند‌‌. در بازه زمانی دسامبر تا فوریه دمای هوا کرواسی به کمتر از صفر نیز می‌رسد و به همین جهت چندان زمان مناسبی برای سفر نیست. در مقابل ماه‌های ژوئیه و اوت با آب‌وهوای معتدل و سواحل پررونق، به عنوان زمان برای رزرو تو کرواسی از تهران شناخته می‌شوند. فصل بهار با آب‌وهوای مطبوع به عنوان یکی از محبوب‌ترین زمان‌ها برای تور کرواسی از تهران شناخته می‌شود. گردشگران در این بازه می‌توانند از فعالیت‌های مختلف مانند دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و تفریحات فضاهای باز لذت ببرند.

دریان سفر امید

جاذبه‌های دیدنی تور کرواسی

شهر قدیمی دوبرونیک با معماری خیره‌کننده و هنر مجسمه‌سازی بی‎نظیر شناخته می‌شود. تعداد زیادی از کلیسا‌ها، موزه‎‌ها و فواره‌ها در این شهر برای کاوش و بازدید وجود دارند. به طور کلی دوبرونیک به عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری در تور کرواسی از تهران شناخته می‌شود. دیوارهای دوربرونیک که از قرون وسطی به جا مانده‌اند، اصلی‌ترین جاذبه‌ی سیاحتی در بین گردشگران هستند. تعداد زیادی از میراث فرهنگی دوبرونیک در یونسکو ثبت شده و گردشگران می‌توانند از خانه‌های پلکانی منحصربه‌فرد، گالری‌ها و موزه‌ها لذت ببرند. کاخ دیوکلتیان در شهر اسپلیت از آثار به جا‌مانده از دوران امپراطوری رومی است که شبیه به یک قلعه ساخته شده و بسیار باشکوه است.

دریاچه پلیتویک کرواسی متشکل از یک مجموعه جنگلی و 16 دریاچه به‌هم پیوسته است و به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های اروپا شناخته می‌شود. جزیره هوارو با باغ‌های زیتون و اسطوخدوس مناظر دیدنی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. جزیره خوار که در دریا آدریاتیک واقع شده، به عنوان یکی از پررونق‌ترین و بهترین مناطق ساحلی شناخته می‌شود و با طیف متنوعی از رستوران‌ها و هتل‌ها از گردشگران پذیرایی می‌کند. ساحل شاخ طلایی یکی از بهترین مناطق گردشگری در تور کرواسی از تهران است و با چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از درختان کاخ و ارتفاعات کوهستان ویدوا گورا از مسافران استقبال می‌کند.

بازدید از پارک ملی ملیت برای افرادی که علاقه به گشت‌وگذار و کاوش طبیعت دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. مسیرهای این پارک جنگلی فرصت مناسبی برای فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری فراهم کرده است. گردشگرانی که تمایل به سپری کردن اوقات آرامش‌بخش در طول سفر کرواسی هستند، باید از جزیره میجت بازدید کنند. میجت به عنوان فریبنده‌ترین جزیره کرواسی شناخته می‌شود و برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی، انتخاب مناسبی است.

بهترین غذاهای تور کرواسی از تهران

غذاهای متنوع و لذیذ، یکی از بهترین بخش‌های تور کرواسی از تهران هستند که بسیاری از گردشگران را مجذوب می‌کند. هر یک از این غذاها به یک منطقه خاص اختصاص دارد و می‌تواند ذائقه طیف وسیعی از افراد را در بر بگیرد. ملینسی یکی از بهترین غذاهای تور کرواسی از تهران است که پاستای طبخ‌شده به همراه گوشت بوقلمون و یا اردک سرو می‌شود. سرنی ریزوت یکی از متفاوت‌ترین گزینه‌ها است که از برنج سیاه، روغن زیتون، سیر و جوهر ماهی مرکب تهیه می‌شود. سالاد هشت پا یکی از محبوب‌ترین غذاهای تابستانی در تور کرواسی است که با سبزیجات و هشت پا تازه صید‌شده تهیه می‌شود.

هزینه تور کرواسی از تهران

هزینه تور کرواسی به فاکتورهای مختلفی وابسته است و می‌تواند متغیر باشد. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه تور کرواسی از تهران، انتخاب زمان سفر است. در صورتی که افراد در فصول پربازدید مانند تابستان سفر کنند، باید هزینه بیشتری بابت هتل و پرواز بپردازند.

رزرو تور کرواسی از تهران از «اوج آرام»

آژانس اوج آرام فعالیت خود را در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی و ارائه خدمات گردشگری به صورت رسمی و تخصصی آغاز کرد. این مجموعه در فصول بهار و تابستان تورهای چارتری ترکیه را با هزینه اقتصادی و ارزان برگزار می‌کند که افراد بتوانند سفر خوب و خاطرانگیزی با برخورداری از بهترین خدمات داشته باشند. این مجموعه در زمینه خدماتی در زمینه اخذ ویزا و اقامت دائمی کشورهای اروپایی و آسیایی ارائه می‌دهد. افراد با رزرو تور کرواسی از اوج آرام می‌توانند سفربه‌یاد ماندنی و شگفت‌انگیزی برای خود رقم بزنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://oujaram.com مراجعه کنند و یا با شماره 45419-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان