راهنمای اقامت در هتل نیلز وان ترکیه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفر به شهر وان از لحاظ اقتصادی در مقایسه با سایر شهرهای ترکیه مقرون به صرفه‌تر است و سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف و به‌­ویژه ایران این شهر را به عنوان مقصد تفریح و گردش خود انتخاب می‌کنند. تاریخ غنی، بازارهای عالی و ارزان قیمت و هم‌چنین غذاهای خوشمزه و متنوع از دلایل اصلی محبوبیت این شهر است.

به گزارش کاماپرس، وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در شهر وان در کنار شور و حال بی‌نظیر آن باعث شده که توجه گردشگران به این منطقه جلب شود. یکی از هتل‌های وان که بسیاری از توقعات مسافران را برای یک اقامت لذت‌بخش برآورده می‌کند، هتل چهارستاره نیلز در مرکز شهر است.

در این گزارش با هتل نیلز وان و امکانات آن آشنا می­‌شوید.

آشنایی با هتل نیلز وان‌

این هتل چهار ستاره در منطقه بوستانچی شهر وان قرار دارد. بزرگ‌ترین مزیت هتل نیلز از نظر مسافران، موقعیت جغرافیایی خوب آن است. این هتل به دلیل قرارگیری در قلب شهر وان، رفت و آمد و دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان می‌کند. این هتل پنج طبقه از 40 اتاق مختلف تشکیل شده و امکانات و خدمات ویژه‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. وجود پرسنل عالی در کنار راحتی و موقعیت مکانی فوق‌العاده این هتل اقامت خوبی را برای مسافران به همراه خواهد داشت.

دسترسی به مکان‌های مهم

هتل نیلز در مرکز شهر وان واقع شده و به همین سبب به بسیاری از مکان‌های تجاری و دیدنی شهر نزدیک است. با اقامت در این هتل می‌توان تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به مراکز مهم وان رسید. به طور مثال با کمتر از هفت دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به مراکز خرید آیدین پریهان، ای وی ام و آتایوس سیلور رسید. این هتل کمتر از هفت کیلومتر تا قلعه وان، موزه اوراتو و مسجد یولوکامی فاصله دارد.

امکانات هتل نیلز وان

این هتل امکاناتی مانند پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع و فامیلی روم دارد. هتل نیلز وان برای راحتی مسافران دارای معلولیت جسمانی نیز خدمات ویژه‌ای مانند آسانسور، سرویس بهداشتی و پارکینگ افراد معلول در نظر گرفته است. صبحانه این هتل به صورت رایگان سرو می­شود و کیفیت غذاهای آن با رضایت مسافران همراه بوده است.

پرسنل هتل نیلز به زبان‌های انگلیسی، ایرلندی و فارسی صحبت می‌کنند و مسافران امتیاز بالایی به برخورد و رفتار خوب و محترمانه کارکنان هتل داده‌اند.

ورود حیوانات خانگی در این مجموعه مجاز بوده و این از مزیت‌های هتل نیلز محسوب می‌شود.

کیفیت اتاق‌های هتل نیلز وان

اتاق‌های هتل نیلز وان دارای سه نوع مختلف بوده که از اتاق دو تخته تا سوئیت، متفاوت است. تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و گاو صندوق دارند که برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌های این مجموعه بسیار تمیز و مرتب است تا مسافران با خیال آسوده در آنها استراحت کنند. 40 اتاق موجود در این هتل، همگی بزرگ و جادار بوده و با وسایل شیک دیزاین شده است. بدیهی است که رزرو اتاق در این هتل بسته به نوع اتاق، تاریخ رزرو و تعداد روزهای اقامت متفاوت خواهد بود.

شرایط رزرو اتاق در هتل نیلز وان

هزینه رزرو اتاق در این هتل بسته به نوع اتاق، تعداد نفرات، روزهای اقامت و تاریخ رزرو هتل متفاوت خواهد بود. این هتل سه نوع مختلف اتاق دارد که مسافران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

رزرو هتل نیلز وان با « بیسان گشت »

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور وان یا رزرو اتاق در هتل نیلز وان می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز