راهنمای اجاره اتوبوس ارزان

ژیوار

اجاره اتوبوس با راننده با اهداف مختلفی همچون سفرهای گروهی، انجام کارهای اداری و شغلی و همچنین برگزاری مراسم‌ها و رویدادها انجام می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکات لازم برای اجاره اتوبوس ارزان پرداخته است.

توجه به برند و سال ساخت اتوبوس

یکی از اولین مسائلی که باید قبل از اجاره اتوبوس ارزان به آن دقت کرد، برند و سال ساخت اتوبوس است. در واقع شما باید تعادلی بین امکانات و قیمت اجاره اتوبوس ایجاد کنید تا با خیال راحت از نظر کیفیت فنی خودرو و رفاه مسافران، برنامه‌ریزی خود را پیش ببرید.

شاید در زمینه برنامه‌های چند ساعته درون شهری این موضوع اهمیت زیادی نداشته باشد. در این موارد بهتر است که به قیمت اجاره اتوبوس توجه بیشتری داشته باشید، اما در برنامه‌های طولانی‌تر و به‌ویژه مسافرت‌های برون شهری، نوع اتوبوس و جدید بودن آن اهمیت بسیار بالایی دارد.

هر چه سن خودرو کمتر و برند آن نیز جزو برندهای مطرح خارجی یا برندهای برتر ایرانی باشد، به همان میزان، مسافران احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهند کرد؛ به‌ویژه اینکه برنامه مسافرت را با اتوبوس ترتیب داده باشید و راحتی در سفر، اولویت اول و آخرتان باشد.

دریان سفر امید

علاوه بر این، اتوبوس‌های جدید و مدرن‌ دارای امنیت بیشتری نسبت به اتوبوس‌های قدیمی‌تر هستند و طبیعی است که شما به دنبال اتوبوسی باشید که امنیت تمام مسافران را در حین سفر تضمین کند.

اجاره اتوبوس ارزان

توجه به ظرفیت اتوبوس

اتوبوس‌ها دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و بهتر است که اجاره اتوبوس ارزان را بر اساس ظرفیت مورد نیاز انجام دهید. اجاره اتوبوس با ظرفیت بالا برای یک گروه کوچک توجیه اقتصادی ندارد. همچنین در صورت انتخاب اتوبوس با ظرفیت پایین‌تر نسبت به تعداد افراد، ممکن است از نظر ایمنی، بیمه و قوانین راهنمایی و رانندگی مجبور به پرداخت جرایم و ضرر و زیان شوید.

توجه به مفاد قرارداد اجاره اتوبوس

قرارداد اجاره اتوبوس معمولا دارای بخش‌های عمومی است که در تمام قراردادها وجود دارد، اما ممکن است بندهایی به قرارداد بر اساس توافق بین شرکت و اجاره کننده اتوبوس اضافه شود؛ به همین دلیل بهتر است که قرارداد محکمی با شرکت اجاره دهنده امضا و برای اجاره اتوبوس ارزان شرایط خود را نیز در قرارداد لحاظ کنید.

عدم توجه به مفاد قرارداد و عدم دقت در این زمینه می‌تواند باعث افزایش هزینه‌ها در اجاره اتوبوس شود. برای نمونه در بیشتر قراردادها هزینه بنزین و جرایم رانندگی بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس و هزینه اسکان و خوراک راننده برعهده اجاره کننده است که می‌توان درباره این موارد با شرکت به توافق رسید.

توجه به وی آی پی یا معمولی بودن اتوبوس

یکی دیگر از نکات مهم در اجاره اتوبوس ارزان و با قیمت مناسب، تعیین نوع اتوبوس از نظر وی آی پی بودن است. بیشتر اتوبوس‌های وی آی پی دارای حداکثر امکانات رفاهی هستند. داشتن کولر و تهویه مناسب، حالت خواب شدن تمام صندلی‌ها، داشتن سه صندلی در هر ردیف و وجود فضای آزاد اضافی در اتوبوس و در بین صندلی‌ها از امکانات اتوبوس‌های وی آی پی است؛ با این وجود، این اتوبوس‌ها دارای قیمت بالاتری نسبت به اتوبوس‌های معمولی هستند و باید بر اساس اولویت‌ها و بودجه خود، نوع اتوبوس را مشخص کرد.

اجاره اتوبوس از شرکت‌های معتبر

اجاره اتوبوس از شرکت‌های غیر رسمی یا اشخاص می‌تواند باعث بروز مشکلات و افزایش هزینه‌ها شود؛ به همین دلیل بهتر است که اجاره اتوبوس را فقط از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز از اتحادیه‌‌های مرتبط انجام داد.

اجاره اتوبوس ارزان از «دریان سفر امید»

شرکت دریان سفر امید، یکی از قابل اطمینان‌ترین شرکت‌های اجاره انواع خودروهای اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری است. این شرکت عضو اتحادیه مسافربری استان تهران است و خدمات خود را به صورت رسمی به تمام شرکت‌ها، ادارات و اشخاص در زمینه اجاره خودرو با راننده برای سفرهای درون شهری و برون شهری ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت dsoc.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02144117450 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز