دو مدل لکسوس در راه ایران

آریاک سفر

لکسوس با دو مدل NX و RX بار دیگر در راه ایران است. هنوز شرکت واردکننده این دو محصول لکسوس مشخص نشده است اما به روزرسانی اطلاعات سایت جانبازان از عرضه این دو مدل  در کشور طی روزهای آینده خبر می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، لکسوس یکی از برندهای لوکس خودرو است که از سال 1393 به طور رسمی در ایران حضور پیدا کرد. تاکنون مدل‌های مختلفی از این خودرو در بازار ایران عرضه شده است. لکسوس از همان ابتدای عرضه در ایران، به دلیل طراحی زیبا، تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات رفاهی زیاد محبوبیت خاصی پیدا کرد. بعد از وضع تحریم‌ها و محدودیت‌‌های واردات خودرویی، دیگر از این برند خودرویی وارد کشور نشد. اکنون، مجددا قرار بر عرضه دوباره این خودرو در ایران است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات، ویژگی‌ها و امکانات لکسوس ان ایکس

خودرو لکسوس ان ایکس مدل 2024 با یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندری با قدرت 203 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور این خودرو به 182 نیوتن متر می‌رسد. گیربکس این خودرو هشت سرعته اتوماتیک قابل تعویض است. این خودرو امکاناتی مانند صفحه نمایش 14 اینچی، اپل کارپلی، اندروید آتو، پد شارژ بی‌سیم تلفن هوشمند، صفحه نمایش هدآپ، سیستم صوتی استاندارد، یک سیستم صوتی با کیفیت برند مارک لوینسون، سانروف پانوراما و صندلی‌های گرم شونده برای سرنشینان دارد.

دریان سفر امید

مشخصات، ویژگی‌ها و امکانات لکسوس آر ایکس

خودرو لکسوس آر ایکس با یک موتور چهار سیلندری توربوشارژ با قدرت 275 اسب بخار به بازار عرضه شده است. این خودرو گیربکس اتوماتیک با سرعت متغیر دارد. این خودرو در مدت زمان 6.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. لکسوس آر ایکس دارای امکاناتی مانند نمایشگر لمسی 9.8 اینچی، صندلی با روکش‌های چرمی، قابلیت تنظیم صندلی‌های سرنشینان در جهات مختلف، صندوق عقب بزرگ و جادار، نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی پرقدرت و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان