دوره آموزش مقدماتی مبانی بورس با تدریس یاسر فلاح  برگزار می‌شود

ژیوار

کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران، دوره آموزش مقدماتی مبانی بورس را با تدریس یاسر فلاح در تاریخ دوازدهم اسفندماه برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، در این دوره انواع مباحث پایه‌ای برای آشنایی و ورود به بازار بورس در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گرد. تعریف بورس و سرمایه‌گذاری، انواع روش‌های سرمایه‌گذاری و تعریف سهام و انواع بازارها بخشی از سرفصل‌های دوره هستند. همچنین به اصول با اهمیت سرمایه گذاری در بورس، آنچه یک سرمایه گذار بورسی باید دنبال کند و اشتباهات شایع سرمایه گذاران نیز پرداخته خواهد شد.

مدرس دوره، یاسر فلاح دانش‌آموخته اقتصاد در دانشگاه شهیدبهشتی است. او از سال ۱۳۹۰، همزمان با تأسیس بورس انرژی ایران به‌عنوان نخستین مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی و امور بین‌الملل این بورس نوپا فعالیت خود را آغار کرد. فلاح پس از پنج سال به سمت مشاور رییس و مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد و تا نیمه سال جاری نیز در این سمت مشغول به کار بود.

از اقدامات او می‌توان به برگزاری نخستین جشنواره بورس و رسانه، چهار دوره لیگ ستارگان بورس، ضرب سکه پانصد تومانی یادبود بازار سرمایه و تشکیل شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اشاره کرد. یاسر فلاح پیش از این نیز به‌عنوان مدرس در دوره‌های آموزشی اقتصاد شرکت داشته است.

دریان سفر امید

شرکت کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کارگزاری در بازار سرمایه ایران است. ارائه خدمات در بازارهای بورس اوراق بهادر، بورس کالا، بورس انرژی و انواع معاملات آنلاین و آفلاین بخشی از فعالیت‌های این شرکت هستند.

کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران انواع دوره‌های آموزشی از سطوح مبتدی تا پیشرفته را برگزار می‌کند. دوره مقدماتی مبانی بورس یکی از دوره‌های رایگان این کارگزاری است که در قالب یک جلسه مجازی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز