دورخیز شیبا برای صعود بزرگ

ژیوار

شیبا یکی از میم کوین‌های بزرگ بازار کریپتو، هنوز نتوانسته به صعود دلخواه سرمایه‌گذارانش برسد. اگرچه بسیاری از کارشناسان این حوزه اعتقاد دارند که امسال رشد این رمزارز آغاز خواهد شد و شیبا در حال فشردگی قیمت و آماده‌سازی برای صعود بزرگ است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی وضعیت رمزارز شیبا و امکان رشد قیمتی آن پرداخته است.

میم کوین شیبا

شیبا یکی از میم کوین‌های اصلی بازار رمزارزها است که در ابتدا با شعار قاتل دوج کوین وارد این بازار شد. اگرچه این رمزارز در ابتدا توانست مخاطبان بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند اما با ورود بازیگران جدیدتر به این بازار، نتوانست به شعاری که داده بود عمل کند.

شیبا یک ارز مبتنی بر اکوسیستم اتریوم است که با قدرت گرفتن از این بلاکچین توانسته به اهداف بسیار خوبی دست پیدا کند. اگرچه این رمزارز در فشردگی قیمتی قرار دارد اما با این وجود حجم بازار بسیار خوبی را در اختیار داشته و حجم معاملات روزانه آن به رقم 653 میلیون دلار هم می‌رسد.

شیبا برای صعود قیمتی نیاز به حجم بیشتری از پول دارد و علاوه بر رقبای سنتی مانند دوج امسال باید با رقبای جدید و مدرنی چون نات کوین، فلوکی و پپه نیز بجنگد.

دریان سفر امید

شیبا

شیبا درگیر با مقاومت 0.000029 دلاری

شیبا در هفته‌های گذشته با توجه به روند نزولی بازار و کاهش ارزش بیت کوین با کاهش قیمتی مواجه شده است. این رمزارز هم اکنون درگیری زیادی با مقاومت 0.000029 دلاری دارد و برای صعود در ابتدا باید از این مقاومت سنگین عبور کند.

این رمزارز هم اکنون به قیمتی حدود 0.000018 دلار معامله می‌شود که نشان از اصلاح قیمتی رمزارز دارد. شیبا در ماه‌های گذشته موفق به صعود قیمتی تا 0.000045 دلار شده بود اما هم اکنون بیشتر از 3 ماه است که این اصلاح قیمتی را شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

آیا اصلاح شیبا تمام شده است؟

شیبا یک حمایت بسیار قوی و کف قیمتی در حدود 0.000007 دلاری دارد که رشد قیمتی 375 درصدی خود را 4 ماه قبل تقریبا از این نقطه آغاز کرد. اگرچه شواهد نشان می‌دهد که این میم کوین به این زودی‌ها به این کف قیمتی خود نخواهد رسید و ممکن است رشد خود را از حدود قیمت فعلی نیز آغاز کند. اصلاح حدود 70 درصدی برای این رمزارز کافی به نظر می‌رسد و انتقال میزان بالایی از شیبا توسط سرمایه‌گذاران در هفته‌های اخیر نیز می‌تواند نشان دهنده این موضوع باشد.

چارت هفتگی شیبا

انتظار معامله گران برای رشد شیبا تا 0.00008 دلار

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از این رمزارز انتظار یک رشد حدود 350 درصدی دیگر را دارند. بر اساس تحلیل تکنیکال و شواهدی که توسط فیبوناچی به دست می‌آید، این رمزارز می‌تواند تا 0.00008 دلار صعود داشته باشد. این رقم یک مقاومت قوی برای شیبا است که در فیبوناچی 1.618 قرار داشته و به احتمال زیاد باعث اصلاح دوباره آن خواهد شد.

در مورد زمان رسیدن شیبا به این قیمت اختلاف نظر وجود دارد و هیچ اظهار نظر قطعی در مورد زمان این صعود بزرگ نشده است. شیبا در ماه‌های گذشته به روزرسانی‌ها و بهبود‌های عمده‌ای نیز داشته است و تیم این رمزارز نیز در تلاش برای آماده‌سازی صعود بزرگ هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت ایمنبیت پین
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان