4 دوربین مداربسته برای کنترل از راه دور حیوانات خانگی + قیمت

ژیوار

در انتخاب مناسب‌ترین دوربین مداربسته برای حیوانات خانگی، چندین عامل مهم اثرگذار است. دوربین‌های رباتی مراقبت از حیوانات و کودک می‌توانند یکی از گزینه‌های مناسب باشند. این دوربین‌ها ویژگی‌هایی مانند دید در شب، حرکت تشخیصی، ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری و ضبط ویدیویی دارند که برای نظارت بر حیوانات خانگی بسیار مفید است.

کاماپرس در این گزارش مناسب‌ترین ویژگی‌های این نوع از دوربین مداربسته را به همراه قیمت بررسی می‌کند.

پیش از هر چیزی می‌توان گفت که با استفاده از این دوربین‌ها، می‌توانید به راحتی از راه دور بر حیوانات خانگی خود نظارت و اطمینان حاصل کنید که آن‌ها در امنیت کامل و راحت هستند. همچنین، در صورت وقوع حادثه یا وقوع حمله، می‌توانید به سرعت به آن واکنش نشان دهید و کمک برسانید.

بیشتر بخوانید:

دوربین‌های رباتی مراقبت از کودک و حیوانات همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا رفتار و عادات حیوانات خانگی خود را بشناسید. با داشتن اطلاعات دقیق در مورد عادت‌های روزانه حیوانات خانگی خود، می‌توانید بهترین تصمیمات را بگیرید و به آن‌ها کمک کنید تا در بهترین شرایط رشد کنند. همچنین، این دوربین‌ها می‌توانند به شما اطلاعاتی در مورد رفتار و وضعیت حیوانات خانگی در غیاب شما ارائه دهند، که این موضوع هم می‌تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از نیازهای آن‌ها داشته باشید و به طور موثرتری برای آرامش و رضایت آن‌ها اقدام کنید.

دریان سفر امید

هزینه خرید دوربین مداربسته مناسب حیوانات

خرید و نصب دوربین رباتی مراقبت از کودک و حیوانات ممکن است، در ابتدا هزینه‌بر باشد، اما اگر به طور منظم از آن‌ها استفاده کنید، بدون شک می‌توانید مانع ضررهای بزرگ بعدی شوید.

قیمت چند مدل دوربین مداربسته برای حیوانات خانگی

دوربین امنیتی TP-Link Tapo Pan/Tilt: از امکانات این مدل دوربین می‌توان به تشخیص حرکت، 1080P، صدای دو طرفه، دید در شب، فضای ذخیره‌سازی Cloud و کارت SD اشاره کرد. قیمت این مدل از دوربین مدار بسته مناسب حیوانات، دو میلیون و ۹۶۰ هزار تومان است.

دوربین امنیتی فضای باز TP-Link Tapo 2K QHD: قیمت این مدل از دوربین ۴ میلیون و 600 هزار تومان است. این دوربین دارای امکاناتی همچون تشخیص حرکت، آژیر داخلی، دید در شب رنگی، فضای ذخیره‌سازی Cloud و کارت SD و منطبق با الکسا و گوگل هوم نیز است.

دوربین امنیتی Reolink 5MP E1 Outdoor PTZ Outdoor: این دوربین ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به امکاناتی همچون اتصال به Wi-Fi ، نورافکن حرکتی، ردیابی خودکار، دید در شب رنگی، زوم اپتیکال 3 برابر، هشدارهای انسان/خودرو مجهز است.

ربات دوربین‌دار هوشمند Tuti robo کد T 90: این دوربین به شما امکان می‌دهد تا در هر نقطه‌ای از حیوان خانگی خود عکس بگیرید. این دستگاه با قابلیت حرکت در مناطق مختلف و اتصال Wi-Fi، به شما امکان تعقیب حیوان خانگی در محیط اطراف، ضبط حرکات و حتی بازی با آن از طریق پخش زنده را می‌دهد. این دستگاه نه تنها یک روش عالی برای سرگرم کردن حیوان خانگی شما است؛ بلکه یک راه خوب برای ورزش کردن آن‌ها هم محسوب می‌شود. قیمت این مدل از دوربین مداربسته مراقب حیوانات خانگی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دوربین آنلایندیجی داهوا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان