دوربین اپل بهتر است یا سامسونگ، مقایسه دوربین دو گوشی

شاخصص_1
ژیوار

هر دو برند محبوب سامسونگ و اپل با ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و اعتماد کاربران بکار گرفته‌اند. در خرید گوشی، یکی از برجسته‌ترین شاخصه‌ها برای ایجاد تمایز میان برندها و مدل‌های مختلف دوربین گوشی و کیفیت آن است. مسلما کیفیت دوربین گوشی می‌تواند تأثیر زیادی بر ثبت لحظات خاص و خاطره‌انگیز داشته‌باشد. کیفیت دوربین برای فعالان شبکه‌های مجازی و کسب‌ و کارهای آنلاین نیز یکی از ابزار مهم کار است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های دوربین دو گوشی پرچم‌دار گوشی سامسونگ و گوشی آیفون، می‌پردازد.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو مکس

یکی از گوشی‌های پرچم‌دار اپل، مدل آیفون 13 پرومکس است. آیفون 13 از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، با توجه به دیافراگم باز، توانایی جذب نور بیشتری دارد؛ این ویژگی در ثبت تصاویر روشن‌تر و با وضوح بیشتر کمک شایانی می‌کند.

دوربین تله‌فوتو آیفون 13 با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری و زوم دیجیتال 15 برابری نیز برای تصویربرداری از فواصل دور گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، حتی در هنگام حرکت نیز امکان ثبت تصاویر بدون لرزش را برای کاربران فراهم می‌کند.

در کنار این دو دوربین، دوربین اولتراواید گوشی نیز با کیفیت 12 مگاپیکسلی، با ایجاد زاویه دید 120 درجه، می‌تواند گزینه خوبی برای تصویربرداری از مناظر و فضاهای طبیعی باشد. همچنین  با فعال‌سازی حالت شب (Night Mode) می‌‌توان جزئیات بیشتری را در تاریکی شب ثبت کرد. دوربین سلفی آیفون 13 پرومکس نیز با کیفیت 12 مگاپیکسلی، شرایط تصویربرداری را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند. کیفیت ضبط دوربین نیز 4k با سرعت 60 فریم در ثانیه است.

دریان سفر امید

2

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

دوربین گوشی گلکسی اس 24 اولترا با ویژگی‌های برجسته خود در مدت زمان عرضه توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌است. دوربین اصلی این محصول با لنز واید 200 مگاپیکسل است. این مدل گوشی سامسونگ با توجه به برخورداری از فناوری Nona-Binning می‌تواند تصاویر با جزئیات بیشتری را ثبت کند. از این رو برای تصویربرداری از زاویه نزدیک و مشاهده جزئیات گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

دوربین گوشی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر است و می‌توان حین حرکت و رانندگی نیز عکس‌های و فیلم‌های باکیفیت با آن ثبت کرد. دوربین سلفی گوشی گلکسی اس 24 اولترا نیز با کیفیت 40 مگاپیکسلی، مناسب برای گرفتن سلفی‌های باکیفیت است. همچنین کیفیت ضبط دوربین 8K می‌تواند ویدئوهایی با سرعت 30 فریم در ثانیه به ثبت برساند. این کیفیت در دوربین جلو 4K است.

دوربین اولتراواید این گوشی 12 مگاپیکسل کیفیت دارد و گزینه ایده‌آلی برای عکاسی ماکرو با ثبت جزئیات بالا است. این محصول نیز مانند دیگر گوشی‌های پرچم‌دار و جدید، حالت تصویربرداری در شب با کیفیت بالا دارد. تنظیمات ریز و دقیق دوربین در این گوشی نیز می‌تواند آن را به جایگزین مناسبی برای دوربین حرفه‌ای عکاسان تبدیل کند.

1

مقایسه قیمت گوشی گلکسی اس 24 اولترا و آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرومکس، با حافظه یک ترابایتی و رم 6 گیگ عرضه می‌شود. این گوشی با فریم استیل ضد زنگ، بدنه تمام شیشه‌ای، 240 گرم وزن دارد. در هنگام تهیه این گزارش، قیمت این مدل گوشی اپل حدود 115 میلیون تومان است. قیمت این گوشی با حافظه‌های پایین‌تر متفاوت است. در خصوص گوشی گلکسی اس 24 اولترا، این محصول با رم 12 گیگابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپری و حافظه یک ترابایتی، حدود 108 میلیون و 540 هزارتومان در سایت‌های اینترنتی قیمت‌گذاری شده‌است. هر دوگوشی با توجه به قابلیت‌های خاص و بی‌نظیر خود می‌توانند تمامی نیازهای کاربران حرفه‌ای را در بحث عکاسی پوشش دهند.

3

مشاهده قیمت روز انواع گوشی در «ایمالز»

ایمالز به‌عنوان اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران، امکان مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها، بخصوص گوشی‌های سامسونگ و اپل، در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشگاه­‌های حضوری را برای کاربران فراهم می‌کند. بدین صورت کاربران با جست­‌وجوی اینترنتی در این سایت، می‌توانند با فروشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ارتباط برقرار کنند و گوشی مورد نظر خود را با قیمت‌ مناسب‌تر خریداری کنند.

کاربران علاقه‌مند به خرید گوشی‌های سامسونگ و اپل، برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت گوشی مورد نیاز خود، می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز