دوئل دیدنی بیلی آیلیش و تیلور سوئیفت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شایعات دشمنی میان تیلور سوئیفت و بیلی آیلیش از ابتدای امسال شروع شد و به حدی بالا گرفت که آیلیش ۲۲ ساله را مجبور کرد در فضای مجازی اعتراف کند با کسی مشکلی ندارد. با این حال صحبت‌های اخیر این هنرمند و مدیر برنامه‌هایش باعث زنده شدن شایعات گذشته شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، همه چیز از آن جا شروع شد که آیلیش به انتقاد از استفاده‌ بیش از حد هنرمندان از وینیل پرداخت. او معتقد بود برخی هنرمندان فقط برای فروش بیشتر خود پیامدهای جبران ناپذیری را به محیط زیست تحمیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

پس از این اظهار نظر بسیاری از مردم گمان کردند که او مستقیما به خواننده محبوب، تیلور سوئیفت اشاره دارد و ماجرا آنقدر بالا گرفت که آیلیش را مجبور کرد در فضای مجازی تأکید کند شخص خاصی مدنظرش نیست.

این هنرمند جوان اخیرا در یک پخش زنده افکار خود را درباره کنسرت‌های سه ساعته به اشتراک گذاشت: «من یک اجرای سه ساعته انجام نمی‌دهم. این به معنای واقعی کلمه دیوانگی است!»

او در ادامه افزود: «من حتی به‌عنوان یک طرفدار نیز نمیخواهم هنرمند مورد علاقه‌ام سه ساعت تمام برایم اجرا کند!»

به نظر می‌رسد این بار او به طور واضحی به تور کنسرت‌های اخیر سوئیفت اشاره داشت.

مدیر برنامه او، دنی راسکین نیز پستی را منتشر کرد که در آن نوشته بود: «تیلور سوئیفت برای جلوگیری از درخشش هنرمندان دیگر دست به هر کاری می‌زند!»

آیلیش و سوئیفت در روزهای اخیر برای رسیدن به جایگاه اول چارت‌های موسیقی دست به یک دوئل واقعی زدند و حاشیه‌های اخیر شایعات دشمنی میان آن‌ها را بیش از پیش افزایش داد.

انتهای پیام

روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز