دنا جوانان ؛ جدیدترین سدان ایران خودرو چقدر طرفدار دارد؟ (ویدئو)

ارزان ترین دنا پلاس دنده ای در دیوار و شیپور
تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق اعلام ایران خودرو، دنا جوانان به عنوان خودرویی خاص جوانان نهایتا مرداد ماه امسال روانه بازار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این مدل خودرو دنا با تغییراتی ویژه جوانان عرضه خواهد شد؛ به گونه‌ای که دارای موتوری 1.7 لیتری بوده که با 161 اسب بخار طراحی شده است. ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، ESP، آینه الکتروکرومیک، فرمان دیکات و همچنین کاهش شتاب خودرو به زیر ۱۰ ثانیه از دیگر ویژگی‌های خاص این خودرو عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های دنا جوانان نسخه جدید

خودرو دنا جوانان همچنین با تغییراتی همچون رکاب اسپورت، گرافیک چراغ‌ها و جلو پنجره با خطوط قرمز روبرو شده است. در این خودرو ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، ESP، آینه الکتروکرومیک و فرمان دیکات از آپشن‌های جدید محسوب می‌شود.

قیمت دنا جوانان

با توجه به اینکه دنا آپشنال حدود یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد و به دنا جوانان آپشن‌های جدیدتری اضافه شده است، به همین دلیل قیمت خودرو دنا جوانان نیز بیش از یک میلیارد تومان در بازار پیش بینی می‌شود.

ویژگی‌های فنی دنا جوانان

دنا جوانان دارای موتوری ۱٫۷ لیتری بوده که با ۱۶۱ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور روانه بازار می‌شود. این خودرو توانسته شتاب خود را به ۹.۹ ثانیه بهبود ببخشد. دور موتور این خودرو کاهش یافته که به همین دلیل استهلاک و مصرف سوخت کمتری خواهد داشت.

دنا جوانان این قابلیت را خواهد داشت که در صورت توقف در حالت D و فراموشی راننده برای قراردادن آن در حالت پارک، گیربکس به طور خودکار در وضعیت N قرار بگیرد. همچنین در ادامه وقتی راننده ترمز را رها کند گیربکس به طور خودکار به حالت D می‌رود. این مساله استهلاک گیربکس را کاهش می‌دهد.

دناجوانان دارای ترمزهای دیسکی، سیستم کنترل کشش و پایداری و سامانه کنترل هرزگی چرخ‌ها است.  همچنین دوربین عقب، کمک پارک، سیستم کنترل فشار باد تایرها، ایموبیلایزر، آینه کرومیک حساس به نور، سیستم تهویه اتوماتیک، راهنمای تعویض دنده، چراغ خوشامدگویی، نوار کرومی دور شیشه‌های درب و فرمان طرح D از دیگر ویژگی های این خودرو است.

در ادامه ویدئو جدیدی از نسخه نهایی دنا جوانان ایران خودرو می بینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز