دلیل محبوبیت تور آلمان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تور آلمان، یکی از تورهای پرطرفدار است که اغلب همراه با دیگر کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. این تورها امکاناتی مانند ویزای شنگن و بیمه مسافرتی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این تورها در طول تابستان برگزار می‌شود و ممکن است 10 روزه یا 29 روزه باشند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط تور آلمان و برگزاری تور مشترک این کشور با دیگر کشورهای اروپایی ‌پرداخته است.

تور آلمان همراه با سوئیس و چک

این تور آلمان همراه با سفر به سوئیس و چک، خدماتی مانند اقامت در هتل چهار ستاره همراه با صبحانه، ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی، بیمه مسافرتی و ویزای شنگن را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در این تور، گشت شهری با راهنمای محلی انجام می‌شود و یک راهنما با زبان فارسی نیز همراه مسافران خواهد بود. ایرلاین این سفر نیز قطر ایرویز است.

این تور آلمان از 14 شهریور آغاز می‌شود و تا 23 شهریور ادامه می‌یابد. در این تور، هزینه هر نفر در اتاق دو تخته 49 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 2390 یورو و هزینه هر نفر در اتاق تک تخته 49 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 3190 یورو است. علاوه بر آن برای کودکان 4 تا 11 سال همراه با تخت، هزینه 45 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 1190 یورو دریافت خواهد شد که این هزینه برای کودکان زیر دو سال برابر با 90 یورو خواهد بود.

تور آلمان به صورت تک برگزار نمی‌شود و همچنین ویزای تورهای ترکیبی آلمان از این کشور گرفته نمی‌شود و آلمان ویزای توریستی ارائه نمی‌دهد.

1-کاماپرس

تور آلمان 29 روزه با سفر به کل اروپا

در صورتی که افراد علاقه مند به سفر کلی به اروپا باشند، می‌توانند تور اوپا 29 روزه را انتخاب کنند و در این تور از آلمان هم بازدید کنند. خدماتی از قبیل هتل سه و چهار ستاره با صبحانه و بیمه مسافرتی، ویزای شنگن و ترانسفرهای زمینی، فرودگاهی و دریایی در این این تور 29 روزه ارائه می‌شود و امکان گشت شهری با راهنمای محلی و راهنمای فارسی زبان هم وجود دارد. این سفر از 22 تیر آغاز می‌شود و تا 13 مرداد ادامه خواهد یافت.

قیمت این تور برای هر نفر در اتاق دو تخته 49 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 3490 یورو و برای هر نفر در اتاق تک تخته 49 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 4790 یورو است. علاوه بر آن، برای کودکان 4 تا 11 سال همراه با تخت، هزینه 45 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 2590 یورو دریافت خواهد شد. ایرلاین این سفر نیز ترکیش است.

2-کاماپرس

تور آلمان 29 روزه با سفر به کل اروپا

در این تور آلمان امکان گردش 29 روزه در کل اروپا فراهم است و ویزای شنگن، بیمه مسافرتی و ترانسفرهای فرودگاهی، زمینی و دریایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در این سفر امکان اقامت در هتل‌های سه و چهار ستاره همراه با صبحانه فراهم است و راهنمای فارسی زبان و راهنمای محلی در کنار گردشگران خواهند بود. این تور آلمان از 26 مرداد آغاز می‌شود و تا 23 شهریور ادامه خواهد یافت.

قیمت این تور برای هر نفر در اتاق دو تخته 49 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 4190 یورو و برای هر فرد در اتاق تک تخته 49 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 5990 یورو است. همچنین بابت کودکان 4 تا 11 سال همراه با تخت، هزینه 45 میلیون و 900 هزار تومان به اضافه 3190 یورو دریافت خواهد شد. ایرلاین این سفر نیز قطر ایرویز است.

4-کاماپرس

خرید تور آلمان از طریق «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه برگزاری تورهای مختلف، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی است. با مراجعه به وبسایت ایوار می‌توان در قالب تور آلمان، سفری هیجان‌انگیز را در دل جاذبه‌های دیدنی این کشور تجربه کرد.

ایوار با اخذ ویزای شینگن و اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، داشتن راهنمای تور و ارائه بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود.

متقاضیان تور آلمان می‌توانند به وبسایت www.eavar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191009100 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز