دلایل محبوبیت کابینت مدرن

کابینت مدرن - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

طرفداران سادگی برای کابینت منزل خود معمولا به دنبال کابینت مدرن می­روند. این سبک از دکوراسیون آشپزخانه در عین مدرن بودن، ساده است و برخلاف سبک کلاسیک، در آن زرق و برق آنچنانی به چشم نمی‌خورد.

به گزارش کاماپرس، کابینت مدرن نوعی کابینت آشپزخانه است که علاوه بر سادگی، به دلیل جادار و مقرون به صرفه بودن مورد توجه نسل‌ جدید قرار گرفته است. این نوع کابینت، گزینه مناسبی برای افرادی است که از شلوغی طرح‌های کلاسیک خسته شده‌اند و به دنبال یک طرح ساده و دلپذیر هستند.

در این گزارش به چند مزیت کابینت مدرن پرداخته شده است.

سادگی درهای کابینت مدرن

معمولا درب هر کابینتی بخش مهمی در ظاهر آن محسوب می‌شود که هر چه از لحاظ رنگ و طرح جالب توجه باشد، پرطرفدارتر است. هم‌اکنون کابینت‌های مدرن که درهای ساده دارند، بیشتر جلب توجه می‌کنند.

کابینت مدرن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

طرح مطابق مد روز

افرادی که به دنبال کابینت مدرن هستند، به مسئله انطباق آن با مد روز توجه دارند. برخلاف مدل کلاسیک که با طرح‌های گذشته منطبق است، نگاه طراح کابینت‌های مدرن منطبق با متد روز است؛ پس می‌توان گفت که کابینت سبک مدرن کاملا با رنگ‌ها و طرح‌های مد روز همخوانی دارد.

ارتفاع بلند

ارتفاع کابینت‌های دیواری مدرن برخلاف سبک کلاسیک، زیاد است و معمولا تا سقف آشپزخانه ادامه دارد؛ در نتیجه، گزینه مناسبی برای خانه‌های بسیار کوچک و کم مساحت محسوب می‌شود. در واقع کابینت‌های مدرن ابعاد بزرگ‌تری دارند و فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می­دهند. همچنین این مدل کابینت‌ها به آشپزخانه شکل یکپارچه می‌دهند.

کابینت مدرن-کاماپرس

نداشتن دستگیره‌های بزرگ و طرحدار

کابینت‌های مدرن، دستگیره بزرگ و پرزرق و برق ندارند و اغلب به دستگیره‌های فلزی ساده و کشیده یا دستگیره‌های مخفی مجهز هستند. حتی برخی از انواع کابینت‌های مدرن که با در مگنتی یا آهنربایی ساخته می‌شوند، دستگیره ندارند.

امکان اجرای کابینت سوپری در مدل مدرن

یکی از انواع کابینت‌های پرکاربرد، کابینت سوپری است که عمدتا در طراحی مدرن با خلاقیت بیشتری اجرا می‌شود. در واقع، به کارگیری این نوع کابینت در مدل مدرن باعث استفاده حداکثری از فضاهای خالی آشپزخانه می‌­شود.

کابینت مدرن-کاماپرس

رنگ بندی خنثی

کابینت‌ مدرن به دلیل رنگ بندی خنثی و روشن مورد توجه زیادی قرار دارد. در واقع این مدل کابینت‌ها با رنگ بندی خنثی و سفید شناخته می­‌شوند. گذشته از مبحث رنگ، مدل‌های براق و نیمه براق این مدل کابینت‌ها نیز طرفداران زیادی دارد.

انتخابی مناسب برای خانه‌های آپارتمانی

از کابینت مدرن در هر نوع آشپزخانه­ای می­توان استفاده کرد، ولی به­‌کارگیری آن در آشپزخانه‌های کوچک و آپارتمانی بسیار متداول است. این مدل کابینت­‌ها به فضاهای کوچک، جذابیت و زیبایی دو چندان می‌بخشند و فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهند.

کابینت مدرن-کاماپرس

کابینت‌ مدرن از چه موادی ساخته می‌­شود؟

متریال‌ و مواد اولیه اصلی کابینت مدرن از جنس ام دی اف، های گلاس و نئوپان است که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

ام دی اف: ام دی اف نوعی تخته چوب‌ باکیفیت با روکش ملامینه است که مقاومت، استحکام و تنوع زیادی دارد. قیمت ام دی اف بیشتر از نئوپان و کمتر از های گلاس است.

های گلاس: های گلاس نوعی تخته ام دی اف با روکش‌ پلاستیکی پلی گلاس با لمی گلاس است که ساده و جذاب به نظر می‌رسد. صاف و درخشنده بودن، از مهم‌ترین ویژگی‌های های‌گلاس است.

نئوپان: یکی از ارزان‌ترین چوب‌ها برای کابینت، نئوپان است که سطح آن معمولا صاف و یکنواخت بوده و تنوع رنگی بالایی دارد. این مدل نسبت به های گلاس و ام دی اف مقاومت کمتری دارد، اما همانند آن‌ها دارای روکش و ظاهر یکسانی است.

خرید انواع کابینت مدرن از «ماهر چوب»

ماهر چوب به عنوان طراح و مجری انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک، تولیدکننده درب کابینت ممبران، روکش طبیعی و مواردی از این قبیل است. این مجموعه از ابتدای مرحله انتخاب کابینت تا مراحل نهایی نصب و راه‌اندازی در کنار مشتریان خواهد بود.

علاقه‌­مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره کابینت مدرن می­‌توانند به وبسایت ماهر چوب به نشانی https://www.maherwood.com مراجعه کنند. متقاضیان برای انتخاب بهترین نوع کابینت و رنگ برای خانه خود می­‌توانند با شماره تلفن‌های همراه 09125279338 و 09129563606 تماس بگیرند تا از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره­‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز