دلایل رشد خرید ارز تون در بازار رمزارزها

تون کوین یکی از رمزارزهای مطرح بازار است که قیمت آن در یک سال اخیر رشدی معادل 200 درصد داشته است. هم اکنون این رمزارز در محدوده قیمتی شش دلار نوسان دارد. بررسی‌های اخیر نشان داده که مجموع ارزش قفل شده این رمزارز بالغ بر 218 میلیون دلار شده که نشان دهنده افزایش پذیرش مردم و رشد استفاده از دپ یا همان اپلیکیشن به عنوان نوعی رابط کاربری است که افزایش خرید ارز تون را در پی دارد.

کاماپرس در این گزارش چرایی رشد خرید تون کوین در بازار رمزارزها را بررسی کرده است.

تون کوین چیست؟

تون کوین، یک ارز دیجیتال متعلق به یک پروژه بلاکچین مبتنی بر اتریوم است که از مکانیزم اثبات کار و اثبات سهام استفاده می‌کند. این رمزارز در بستر تلگرام قابل دسترسی است و بالغ بر 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این رمزارز بیشتر بر ارائه خدمات به مصرف کننده عادی متمرکز بوده و قابل ادغام با اپلیکیشن‌های مختلف است.

معماری انعطاف­‌پذیر، کارآمدی و مقیاس‌­پذیری از جمله مزایای رمزارز تون کوین است. معمولا از این رمزارز برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، تسویه پرداخت‌ها یا اعتبارسنجی تراکنش‌ها با به­‌کارگیری مدل اجماع اثبات سهام و پرداخت در برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

رشد ارزش قفل شده به چه معنی است؟

ارزش قفل شده یا تی وی ال، یک شاخص مهم است که افزایش پذیرش را نشان می‌دهد و یادآور استفاده بیشتر از این رمزارز در کریپتو است. از آنجایی که مجموع ارزش قفل شده در شبکه تون در حال افزایش است، می‌توان به این نتیجه رسید که کاربران بیشتری دارایی‌های خود را به اکوسیستم تون وارد کرده‌اند. به بیانی می‌توان گفت که اعتماد به پتانسیل و ثبات تون در بلندمدت رو به افزایش بوده و با تداوم این شرایط در آینده نزدیک، خرید ارز تون رونق بیش از پیش پیدا خواهد کرد.

هر چه مجموع ارزش قفل شده رشد بیشتری داشته باشد، به نوعی اثربخشی ادغام تون با تلگرام را یادآور می‌شود. از انجایی که رمزارز تون، یک ارز دیجیتال بر بستر تلگرام است، رشد مجموع ارزش قفل شده آن بیانگر پذیرش بیشتر آن در بستر تلگرام و به کارگیری آن است. به نظر با شرایط کنونی، پیام­رسان تلگرام به خوبی زمینه رشد پذیرش تون کوین و برنامه‌های مرتبط با آن را فراهم می‌کند.

رشد تعداد دارندگان تون کوین و تحلیل شرایط آن

تعداد آدرس‌های فعال دارنده تون کوین در شش ماه گذشته بالغ بر 110 درصد رشد داشته که مقدار قابل توجهی است. آدرس‌های فعال دارنده ارز تون کوین تعامل قوی کاربر با این رمزارز را نشان می‌دهد و نشانگر پویایی و فعال بودن شبکه آن است.

علاقه‌­مندان به خرید تون کوین باید بدانند که در حال حاضر این رمزارز در ادامه مسیر خود با مقاومت حیاتی 6.25 دلاری و 7.23 دلاری روبه­رو است و در صورت پشت سر گذاشتن این مرز حیاتی مقاومتی، امکان پیشروی قیمت تون کوین به سوی مرز هشت دلاری و فراتر از آن نیز وجود دارد. حتی برخی بر این باورند که امکان پیشروی نرخ این رمزارز تا مرز 9 دلاری هم دور از انتظار نیست.

خرید ارز تون از «کیف پول من»

کیف پول من، یک صرافی دیجیتال معتبر رمزارزی است که برای خرید و فروش ارز دیجیتال تون می‌توان به آن مراجعه کرد. پلتفرم کیف پول من برای معامله‌‎­گران در تمام سطوح و با هر تجربه‌­ای کارآمد است. این درگاه شرایطی را فراهم کرده که امکان تبدیل سریع رمزارز تون و تراکنش راحت آن وجود داشته باشد. کیف پول من، گذشته از ارائه اطلاعات و فراهم کردن بستر امن برای خرید ارز تون و دیگر ارزهای دیجیتال، به دلیل داشتن امنیت بالا، کارمزد نگهداری رمزارزی مناسب، آلارم بازار جهانی، فراهم کردن شرایط پرداخت قبوض و نظایر آن توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تون و دیگر رمزارزها یا خرید آن‌ها می‌­توانند به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان