دلایل افزایش خرید تتر از سوی معامله‌گران

ژیوار

تتر یکی از رمزارزهای کاربردی بازار است که به دلیل ثبات قیمت و پشتوانه دلاری توانسته نظر معامله‌گران زیادی را به خود جلب کند و در کیف پول اکثر معامله‌گران بزرگ حضور داشته باشد. این رمزارز از لحاظ درآمد خالص در سال 2023 رکوردشکنی کرده و توانسته 6.2 میلیارد دلار درآمد کسب کند.

کاماپرس در این گزارش ضمن تشریح وضعیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، چگونگی خرید تتر در ایران را نیز توضیح داده است.

رشد عجیب درآمد تتر

شرکت تتر تنها با داشتن 100 کارمند، درآمدی هنگفت به دست آورده است. این مجموعه به ازای هر کارمند خود دارای درآمدی 380 برابر بیشتر از جی پی مورگان بوده است که این موضوع به برتری آن منجر شد.

در این باره تدی فوسارو، رئیس بیت وایس اعلام کرده که این رقم درآمدی به اعدادی که توسط برخی از غول‌های بزرگ بانکی مانند مورگان استنلی و گلدمن ساکس گزارش شده، بسیار نزدیک است. کسب درآمد این چنینی توسط تتر به نقطه عطفی در کل فضای رمزارزی تبدیل شده است و احتمالا این شرایط باعث خواهد شد که افراد بیشتری به خرید تتر روی آورند.

تتر تنها استیبل کوین یا همان ارز دیجیتال باثبات بازار مالی است که ارزش بازاری آن در شرایط حاضر بالغ بر 100 میلیارد دلار بوده که بیشتر از سه برابر ارزش رقیب اصلی آن سیرکل با نماد اختصاری MC است. این رشد بزرگ تتر البته برخی حواشی را نیز برای این ارز دیجیتال به وجود آورده است؛ با این وجود، بازیگران و معامله‌گران سنتی بازار رمزارزها به این رمزارز توجه ویژه‌ای دارند و به این بخش از بازار چشم دوخته‌اند؛ چرا که انتظار رشد قابل توجهی در این بخش دارند. طبق پیش‌بینی قبلی معامله‌گران و فعالان بازار رمزارزها، احتمالا ارزش کل بازار تتر تا سال 2030 به 208 تریلیون دلار برسد.

دریان سفر امید

نگرانی رقبا نسبت به پیشرفت تتر و پاسخ مسئولان

قاعدتا این رشد قیمت و ارزش بازار و در نتیجه افزایش خرید تتر برای فعالان بازار مالی سنتی و رقبای هم تراز این رمزارز گران تمام شده است؛ از این رو این بخش‌ها در تلاش برای تخریب این رمزارز در اذهان معامله‌گران و فعالان جدید یا حتی قدیمی‌ هستند. در حال حاضر غول‌های بانکی مانند جی پی مورگان نگرانی خود را در مورد مسیر رشد سریع نرخ تتر اعلام کرده‌اند. در واقع چنین مجموعه‌هایی تلاش می‌کنند که با استناد به مشکلات مداوم تتر در زمینه انطباق و شفافیت این رمزارز، خطرات عمده آن را برای اکوسیستم رمزنگاری، گسترده و برجسته کنند.

با این وجود، مدیریت و تیم توسعه دهنده تتر همچنان نسبت به آینده این شرکت خوشبین هستند. در این باره پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر بیان کرده که تسلط کامل این رمزارز بر بازار برای کل کریپتو مفید خواهد بود. وی همچنین بیان کرده که تتر در تعامل با تنظیم کننده‌های جهانی، رویکردی فعالانه دارد که این موضوع نیز برای کل کریپتو مفید است.

به گفته آردوینو، گسترش بازار تتر برای هیچ نهاد و مرکزی پیامد منفی ندارد و گسترش این رمزارز احتمالا فقط برای آن گروه‌هایی که به صنعت بانکداری متصل می‌شوند، منفی محسوب شود؛ اما این موضوع هرگز برای بازارهایی که بیشتر به تتر احتیاج دارند، منفی محسوب نمی‌شود.

تتر - کاماپرس

چگونگی خرید تتر در درگاه کیف پول من

با این اوصاف، افرادی که مایل به معامله تتر هستند، باید به درگاه‌های معتبر مراجعه کنند. فروش و خرید تتر در ایران از طریق درگاه «کیف پول من» توصیه می شود، زیرا این درگاه دارای امنیت لازم بوده و با ارائه قیمت لحظه‌ای و بدون کارمزد، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

افرادی که مایل به معامله تتر در این درگاه هستند، فقط کافی است که روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و پروسه احراز هویت را در بازه زمانی 15 دقیقه‌ای سپری کنند. همچنین معامله‌گران این امکان را دارند که با شرکت در ایردراپ کیف پول من، به صورت روزانه تتر رایگان و 50 ارز دیگر بگیرند. تتر خریداری شده توسط معامله‌گران از طریق این درگاه به صورت آنی تحویل مشتری داده می‌شود. لازم به ذکر است که سقف خرید و فروش تتر در این درگاه پنج میلیارد تومان اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره معامله تتر از طریق درگاه کیف پول من می‌توانند به وبسایت ttps://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان