دلالان نوزاد هم قیمت ها را بالا بردند!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلالی و خرید و فروش نوزاد یکی از کاسبی های سیاه است که متقاضیان آن خانواده های فاقد فرزند و فروشندگان آن خانواده های بی بضاعت هستند و اکنون خبر می رسد که دلالانی که این واسطه‌گری نامبارک را انجام می دهند، قیمت ها را افزایش داده اند.

به گزارش کاماپرس، مصاحبه تکان دهنده ای که یک دلال نوزاد با یکی از روزنامه ها انجام داده حاوی نکاتی است که ابعاد بازار این کاسبی سیاه را شفاف تر می کند.  این دلال نوزاد در این گفتگو اظهار کرده است: کار ما  غیرقانونیه، ولی خب شبیه روال بهزیستی هست! منتها بهزیستی پروتکل‌هایی گذاشته که کار رو سخت کرده، ولی با سیستمی که ما داریم خیلی راحت شما صاحب بچه می‌شی.

وی درباره مدارک شناسایی نوزاد نیز به روزنامه خراسان گفته است: برای شناسنامه هم چند مدل هست، اینکه خودت پیگیری کنی تقریبا 8 ماه زمان می‌بره، اگر بدی به وکیل ۲۰ میلیون می‌گیره برات یک ماهه شناسنامه رو درست می‌کنه. یک مدل دیگه هم هست که ولادت محوره؛ یعنی از همون بیمارستان کار انجام می‌شه و من قانونی برات کار رو درست می‌کنم!

این دلال نوزاد درباره قیمت نوزاد با اعلام قیمت 35 تا 45 میلیون تومانی گفته است: ببین قیمت بچه رو به گرونیه… اگه می‌خوای اقدام کنی اصلا نباید معطل کنی، وضعیت بازار رو که می‌دونی چطوریه! سکه چطور پنج میلیون بود، الان شده هفت تومان؟! دلار هم همین طور…! خلاصه این گرونی‌ها قیمت بچه رو برده بالا. قیمت همین طور داره می‌ره بالا مثل سکه و دلار و این چیزا… .

وی همچنین با بیان این که در این کار پرداخت بیعانه معنایی ندارد و اگر کسی بیعانه بخواهد کلاه بردار است اظهار می کند: ببین داداش من! شما پول رو یکجا واریز می‌کنی به حساب، من بچه رو می‌ذارم توی بغلت. به همین راحتی! شما میری دنبال زندگیت، پدرومادر بچه هم میرن دنبال کارشون.

انتهای پیام

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز