دلار و طلا گران شد

ژیوار

قیمت دلار در تهران صبح دوشنبه با ۵۸ هزار و ۳۵۰ تومان آغاز شد و در ادامه با افزایش روبه‌رو شد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که روز یکشنبه نرخ دلار حدود ۵۸ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شده بود.

به گزارش کاماپرس، همچنین، قیمت دلار در هرات و درهم امارات نیز روند صعودی را دنبال کرد؛ به طوری که بر اساس گفته‌های معامله‌گران، دلار هرات با ۵۸ هزار و ۵۰ تومان به بازار عرضه شد و در عصر به ۵۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت درهم نیز در معاملات امروز به کانال ۱۶ هزار تومان وارد شد و تا ۱۶ هزار و ۱۲۰ تومان نوسان داشت.

دنیای اقتصاد بر این اعتقاد است که  بازارساز روز گذشته از تزریق ارز خودداری کرده و به همین دلیل قیمت‌ها افزایش یافته است. برخی دیگر با اشاره به پایان ثبت‌نام خودرو، معتقد بودند که با آزادسازی پول‌های بلوکه شده، بازار رونق دوباره‌ای می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

در کنار نوسانات ارزی، بازار طلا که دیروز به دلیل اعتقاد برخی افراد به خوش‌یمن بودن خرید طلا در روز ۱۳ صفر با تقاضای زیادی مواجه شده بود، امروز نیز ادامه یافت. به این ترتیب، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز به ۳ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسید و سکه امامی نیز نزدیک به مرز ۴۳ میلیون تومان افزایش یافت و در نهایت با قیمت ۴۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به فروش رفت.

دریان سفر امید

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دلار و طلا گران شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز