دلار سقوط شدیدی در پیش دارد

تحلیلگر بانک استاندارد چارترد معتقد است اگر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شود دلار سقوط شدیدی در پیش دارد.

به گزارش کاماپرس، پیش بینی های کارشناسان از آینده تاریک دلار خبر می دهد و اینکه این ارز در یکی دو سال آینده به پایین ترین سطح خود می رسد.
اریک رابرتسن تحلیلگر ارشد بانک استاندارد چارترد انگلیس معتقد است با توجه به پایه های ضعیف حاکمیتی این ارز، ارزش آن به سمت پایین ترین سطح خود طی چند سال اخیر می رود.
رئیس تحقیقات جهانی در بانک استاندارد چارترد، درباره سقوط ارزش دلار در آینده نزدیک به شبکه سی ان بی سی گفت: «ما در طی دو سال آینده شاهد روند بسیار خوبی برای کاهش ارزش دلار خواهیم بود.»
او گفت مطمئن نیست که میزان کاهش تا چه حد شدید باشد. این تحلیلگر در ادامه توضیح داد که افزایش ارزش دلار با عملکرد بهتر دارایی های آمریکا در دهه گذشته انجام شده است. به گفته رابرتسن، این روند ممکن است در نتیجه اوضاع در تجارت جهانی یا تغییر در سیاست داخلی آمریکا معکوس شود.

اخبار مهم روز را بخوانید:

پیروزی بایدن و سقوط دلار

آریاک سفر

به گزارش تسنیم رئیس تحقیقات جهانی در بانک استاندارد چارترد همچنین گفت: «علاوه بر این واقعیت که ایالات متحده دیگر از مزایای نرخ بهره نسبت به سایر کشورهای G-10 بهره مند نیست، من فکر می کنم شما می توانید یک توجیه بسیار قانع کننده برای کاهش ارزش دلار طی چند سال آینده داشته باشید.»

رابرتسن اعلام کرد نتیجه انتخابات آمریکا مسیر رسیدن به نتیجه نهایی را تعیین می کند . یعنی اگر جو بایدن به مقام ریاست جمهوری برسد، کاهش ارزش دلار بسیار واضح و بارز خواهد بود.
اما به گفته رابرتسن بر خلاف دلار، در صورت وقوع موج آبی یعنی اگر بایدن پیروز شود و دموکرات ها اکثریت را در هر دو مجلس کنگره بدست آورند، ارزهای بازارهای در حال ظهور بسیار خوب عمل می کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار طلا و ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دلار سقوط شدیدی در پیش دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز