دلار با افزایش 400 تومانی به استقبال انتخابات آمریکا رفت

ژیوار

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز دوشنبه 12 آبان ماه 1399 در حالی که تنها یک روز به انتخابات آمریکا باقیمانده است با افزایش 400 تومانی مواجه شد.

به گزارش کاماپرس، امروز دوشنبه بازار ارز در قله ریسک خود قرار دارد و هر معامله گری که امروز خرید و فروش ارز را انجام می دهد ریسک پذیری بالای خود را به نمایش می گذارد. بسیاری از معامله گران بازار ارز هر چه تا امروز خریده اند و هر چه فروخته اند را کافی می دانند و اکنون فقط برای مشخص شدن نتیجه انتخابات لحظه شماری می کنند.

فردا هم روز تعطیل رسمی است و هم روز انتخابات و به نظر نمی رسد فردا شاهد تغییر عمده ای در بازار باشیم بنابراین همه چیز به پسفردا چهارشنبه 14 آبان ماه کشیده می شود.

بازار ارز پیروزی ترامپ را پیش خور کرد؟

برخی معامله گران افزایش 400 تومانی قیمت دلار در امروز را پیش خور کردن پیروزی احتمالی ترامپ می دانند اما برای ارزیابی درستی نظر آنها فقط می توان صبر کرد.

دریان سفر امید

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز با 400 تومان افزایش به ۲۸,۰۰۰ (بیست و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۴۲ درصدی داشته است.

در مقابل یورو دیگر ارز پرتقاضای بازار کاهشی بود و در بازار آزاد امروز قیمت یورو با کاهش ۰.۱۱ درصدی، از ۳۲,۱۳۱ (سی و دو هزار و یکصد و سی و یک ) تومان به ۳۲,۰۹۶ (سی و دو هزار و نود و شش ) تومان رسید.

درهم امارات (حواله) همراه همیشگی دلار آمریکا در افزایش و کاهش ، امروز نیز با افزایش ۰.۷۷ درصدی با دلار همراهی کرد و  از ۷,۶۴۰ (هفت هزار و ششصد و چهل ) تومان به ۷,۷۰۰ (هفت هزار و هفتصد ) تومان رسید.

نرخ لیر ترکیه اما با کاهش ۳.۳۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۶۵۲ (سه هزار و ششصد و پنجاه و دو ) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز