دستور رئیس‌جمهور درباره قیمت خودرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماجرای نظرات متناقض کارشناسان بازار خودرو درباره دستور رئیس جمهور بر افزایش قیمت خودرو و قیمت‌گذاری بر دارایی مردم چیست؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت نیوز، فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو در مورد دستور رئیس‌جمهور بر پرداخت مازاد پرداختی‌های مردم برای دعوت‌نامه‌ها توسط ایران‌خودرو گفت: رئیسی چنین دستوری نداده، بلکه وی ابتدا دستور به افزایش قیمت داد و ۲۴ ساعت بعد حرف خود را پس گرفت.

بیشتر بخوانید:

این کارشناس بازار خودرو در ادامه گفت: دستور رئیس‌جمهور بر خلاف قانون بوده و به ضرر سهام‌داران است، قیمت‌گذاری دارایی مردم بر اساس کدام بند قانون صورت می‌گیرد؟

دستور رئیسی درباره افزایش قیمت قانونی است

البته کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس خودرو معتقد است رئیس جمهور اختیار دارد که دستور افزایش یا کاهش قیمت را بدهد. این نظرات کارشناسان در کشور باعث شده است که اعتماد عمومی از بین برود.

وی در ادامه به تجارت نیوز گفت: دولت مردان دوره جدید قول بهبود وضعیت صنعت خودرو را داده‌اند. مردم نباید به شنیده‌ها اکتفا کنند و با توجه به اینکه این نوع سیاست‌گذاری در کشور جدید است، منتظر نتایج باشند.

این کارشناس خودرو با بیان اینکه، در حال حاضر قیمت خودرو به سمت جایگاه اصلی خود می‌رود و فاصله قیمت‌ها در بازار و کارخانه کم شده است، گفت: یکی از اهداف دولت سیزدهم یعنی تبدیل خودرو از جایگاه کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی محقق می‌شود و وضعیت بازار خودرو نیز در آینده بهبود می‌یابد.

آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز