در گرجستان کجا غذای ایرانی بخوریم

سفر به گرجستان_کاماپرس
آریاک سفر

تفلیس پایتخت کشور گرجستان، جزو زیباترین شهر‌های این کشور است که سالانه تعداد زیادی مسافر از سرتاسر جهان برای بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی با تور گرجستان، به این کشور مخصوصاً این شهر سفر می‌کنند.

به گزارش کاماپرس در این شهر هم می‌توانید رستوران‌های ایرانی زیادی پیدا کنید که برای مسافران و گردشگران ایرانی بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. همین‌که در نزدیکی ایران باشید و غذای ایرانی میل کنید تجربه سفر را دلپذیرتر می‌کند.

رستوران شاندیز تفلیس

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس است. ایرانی‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند برای تجربه خوردن یک غذا‌ی بی‌نظیر و اصیل ایرانی به این رستوران بروند. کیفیت غذا‌ در این رستوران بسیار بالا است. در رستوران شاندیز تفلیس علاوه بر غذاهای اصلی ایرانی انواع دسر‌های محبوب ایرانی هم مثل شیرینی باقلوا و بستنی سنتی سرو می‌شوند.

سفر به گرجستان_کاماپرس

رستوران هزار و یک‌شب

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی که در شهر تفلیس قرار دارد، رستوران هزار و یک‌شب است. این رستوران در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس واقع‌شده و مسافران می‌توانند پس از بازدید از اماکن تاریخی این منطقه و گشتن در مراکز خرید برای صرف یک غذای خوش‌طعم ایرانی به این رستوران بروند. هزار و یک‌شب ازجمله شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‎‌های ایرانی در شهر تفلیس است. در این رستوران انواع غذا‌های اصیل ایرانی به همراه دسر‌ها و پیش‌غذاهای متنوع سرو می‌شوند. گزینه دیگر در تور گرجستان در شهر تفلیس سر زدن به این رستوران است.

دریان سفر امید

رستوران نایب حلال تفلیس

رستوران نایب حلال تفلیس از دیگر رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس است. این رستوران هم در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس قرار دارد. دسترسی به آن برای مسافران و گردشگران بسیار راحت است. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به فضا‌های ساکت و آرام دارید، این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

سفر به گرجستان_کاماپرس

رستوران کباب هاوس تفلیس

یکی دیگر از پرطرفدارترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس، رستوران کباب هاوس است. اگر شما از علاقه‌مندان کباب‌های ایرانی هستید حتماً در سفر خود به کشور گرجستان و شهر تفلیس به این رستوران سر بزنید. غیر از انواع کباب‌های ایرانی، غذا‌های دیگری همچون آبگوشت و دیزی هم در این رستوران سرو می‌شوند بااینکه کیفیت غذا‌های سرو شده و شیوه برخورد با مشتریان در این رستوران بسیار بالا است، اما قیمت‌های آن بسیار معقول و به‌صرفه هستند.

رستوران کندو تفلیس

اگر از علاقه‌مندان به فضا‌های شیک و لوکس هستید، رستوران کندو تفلیس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کیفیت غذا‌های سرو شده در این رستوران در سطح بالایی است. این موضوع باعث می‌شود مسافران حتماً شبی به‌یادماندنی را در این رستوران زیبا داشته باشند. آشپز‌های خبره و حرفه‌ای در این رستوران مشغول به کار هستند. از طرف دیگر مواد مرغوب و با کیفیتی که در پخت غذا‌ها استفاده می‌شوند که طعم غذا‌های این رستوران را بسیار خاص و لذیذ کرده است.

سفر به گرجستان_کاماپرس

بهترین هتل‌های گرجستان

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس

یکی از بهترین هتل‌ های گرجستان و اقامتگاهی مجلل است.هتل 5 ستاره رادیسون بلو ایوریا در قلب تفلیس، گرجستان،قرار دارد و  دسترسی راحت به نقاط دیدنی، مناطق خرید و جاذبه‌های فرهنگی از بهترین ویژگی‌های این هتل است.

هتل بتسی تفلیس

هتل بتسی در تفلیس ترکیبی از جذابیت تاریخی و راحتی مدرن در کنار یکدیگر است. هتل 4 ستاره بتسی با قرار گرفتن در یک منطقه مسکونی آرام و درعین‌حال نزدیک به جاذبه‌های اصلی و مکان‌های فرهنگی تفلیس، تعادل کاملی از آرامش و دسترسی به نقاط مهم تفلیس است.

هزینه اقامت گرجستان به پول ایران

بهترین تورهای تفلیس،گرجستان تورهای 3 شب و 4 روز است که از حدود 9,000,000 تومان شروع می‌شود.(بسته به زمان سفر و هتل این قیمت متغیر است.) اگر بخواهید با هواپیما به این شهر سفر کنید هزینه بلیت یک‌طرفه از تهران به تفلیس از حدود 8,500,000 تومان شروع می‌شود. این قیمت نیز با توجه به تاریخ تور گرجستان ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

قلعه ناریکالا

قلعه ناریکالا

قلعه ناریکالا (Narikala Fortress) بنایی تاریخی است که در قرن چهارم میلادی بالای یکی از قدیمی‌ترین منطقه‌های تفلیس بنا شده است. در حیاط این قلعه کلیسای سنت نیکولاس قرار دارد. ناریکالا با عنوان «قلعه مادر» هم شناخته می‌شود و به‌عنوان نمادی باستانی و دفاعی برای شهر تفلیس شناخته می‌شود.

سفر به گرجستان_کاماپرس

سفر به گرجستان با تور” نامی گشت”

در سایت نامی گشت (https://www.namigasht.com) بدون پرداخت هزینه اضافی، میتوانید تور گرجستان مدنظر خود را انتخاب کنید. برای شما امکان بررسی و مقایسه هتل‌های گرجستان و انتخاب بهترین پکیج تور گرجستان هم در این سایت فراهم است. کارشناسان نامی گشت با  شماره تلفن ۴۹۳۹۸-۰۲۱ همواره پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

انتهای پیام

 

ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان