در نمایشگاه آفرود و کمپینگ ایران مال چه می گذرد؟

ژیوار

نمایشگاه بین‌المللی سفر، اکوتوریسم، آفرود، کمپینگ و صنایع وابسته، هفتمین دوره خود را در ایران مال برگزار می‌کند. سازندگان و واردکنندگان تجهیزات مربوط به طبیعت‌گردی و کمپینگ که پیش از این محصولات خود را در برج میلاد عرضه می‌کردند، امسال برای سومین دوره پیاپی در ایران مال حضور پیدا کرده‌اند و تا 26 مرداد پذیرای علاقه‌مندان کمپینگ و آفرود خواهند بود.

به گزارش کاماپرس، هفتمین دوره نمایشگاه کمپینگ و آفرود روز گذشته درحالی کار خود را شروع کرد که شرکت‌کنندگان دوره‌های پیشین از استقبال زیاد مردم به نسبت سال گذشته می‌گفتند. امسال نمایشگاه در طبقات E0 و E1 مجموعه تجاری ایران مال برگزار می‌شود که در مقایسه با دوره‌های پیشین فضای وسیع‌تری را تشکیل می‌دهد.

چه محصولاتی در نمایشگاه عرضه می‌شوند؟

اولین غرفه‌هایی که به محض ورود به نمایشگاه خواهید دید، واردکنندگان تجهیزات خودروهای آفرودی (از بخاری تا کمک‌فنر و سپر) هستند. قدری جلوتر، تنوع نمایشگاه خود را نشان می‌دهد؛ خودروهای کمپر تجهیزشده با وسایل سفر، گروه‌های طبیعت‌گردی، غرفه‌های عرضه‌کننده چادرهای زمینی و سقفی، میز و صندلی‌های کمپینگ و غیره طبقه اول نمایشگاه را به خود اختصاص داده‌اند. پیکاپ‌های کی ام سی و فوتون را می‌توان در سرتاسر نمایشگاه و در غرفه مجموعه‌های مختلف دید.

غرفه‌هایی ابتدایی به دو مجموعه عصر آفرود و رامکو اختصاص دارد؛ عصر افرود عرضه‌کننده تجهیزات خودروهای آفرودی مانند وینچ و سپر خودرو است و مدعی است تنها برند سازنده سپرهای آلومینیومی است که وزن و استهلاک کمتر و امنیت بالاتری دارند.

دریان سفر امید

رامکو نیز تولیدکننده بخاری‌های درجا و تجهیزات دیگر کمپینگ است. گروه صنعتی دلیجان ساخت تخصصی کاروان و تجهیزکننده خودروهای کمپر و گروه زیست، واردکننده این تجهیزات از نماینده رسمی برندهای ریوال، آیرونمن و پروفندر دیگر غرفه‌های شاخص این طبقه هستند.

گروه طبیعت‌گردی بایسون کمپ، مجموعه دیگری است که در اولین طبقه از نمایشگاه غرفه دارد. این گروه تورهای کمپینگ، آفرود، هایکینگ و طبیعت‌گردی را با شرایط ویژه‌ای ارائه می‌دهد. به گفته مدیر این گروه، برای شرکت در تورهای لوکس بایسون کمپ، ابتدا باید از سد گزینش فرهنگی و اخلاقی این مجموعه بگذرید. یکی از خدمات ویژه و منحصربه‌فرد بایسون‌ کمپ برگزاری تور طبیعت‌گردی برای کودکان است که در آن والدین همراه با فرزندان خود شرکت می‌کنند و به کودکان آموزش‌هایی درمورد طبیعت داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرمان موتور از شروع تحویل تی 9 از هفته آینده گفت‌

بخش عمده‌ای از فضای طبقه دوم نمایشگاه را غرفه‌های کرمان موتور و ایران خودرو به خود اختصاص داده‌اند. کرمان موتور که سال گذشته، جک تی 8، پرفروش‌ترین پیکاپ صفر بازار را به نمایشگاه آورده بود، امسال ضمن نمایش پیکاپ جدید خود با نام کی ام سی T9 از شروع تحویل این خودرو به خریداران، از هفته‌های آینده گفت.

یکی از بزرگترین غرفه‌ها در نمایشگاه مربوط به گروه کمپ شاپینگ است که در مرکز طبقه E1 ایران مال قرار دارد. این مجموعه تجهیزات کمپینگ و طبیعت‌گردی را در تنوع بسیار بالا عرضه می‌کند. در هرکجای طبقه دوم نمایشگاه که ایستاده باشید به‌سادگی می‌توانید تخته‌های اسکی و چادرهای مسافرتی بزرگ غرفه کمپ شاپینگ را ببینید. در میان محصولات این مجموعه، از پوشاک مخصوص طبیعت‌گردی تا روشنایی، سایه‌بان، کیسه خواب و ملزومات سفر، لوازم اسکی و دوچرخه‌سواری به چشم می‌خورد.

گروه مهاباد آفرود، واردکننده لوازم آفرودی و تجهیزات کمپینگ و گروه کمل تجهیزکننده خودروهای آفرودی دو غرفه شاخص در طبقه دوم نمایشگاه هستند.

فضای بالایی نمایشگاه به وسایل کوچک و اکسسوری‌های مسافران اختصاص دارد. از دفترچه‌های کوچک مخصوص نگارش خاطرات سفر تا استیکرهای متنوع، لباس، کوله‌پشتی و غیره را می‌توانید با تخفیف ویژه نمایشگاه از طبقه سوم آن بخرید. هم‌چنین اگر از رفت‌وآمد در نمایشگاه خسته شده‌اید می‌توانید در این طبقه، فضا و صندلی برای نشستن پیدا کنید.

گروه طبیعت‌‌گردی افرودی آلفا نیز غرفه خود را در این طبقه برپا کرده‌ است. این گروه خدمات خود را در انواع سفرهای طبیعت‌گردی در اقلیم‌های مختلف، سفرهای آرامش همراه با مدیتیشن در طبیعت، سفرهای ماجراجویانه همراه با فعالیت بدنی و سفرهای جاده‌ای با خودروی شخصی ارائه می‌دهد.

تا 10 شب برای بازدید از نمایشگاه فرصت دارید

همان‌طور که گفته شد برگزاری نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی و آفرودکمپینگ و اتوکمپینگ ایران مال از تاریخ 22 مرداد  آغاز شده و تا 26 این ماه ادامه خواهد داشت. آغاز به کار نمایشگاه در ساعت 14 است و تا ساعت 22 می‌توان از آن دیدن کرد. دوره بعدی نمایشگاه در سال آینده برگزار می‌شود اما با توجه به تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های پیشین الزاماً در ماه مرداد نخواهد بود. نزدیک‌ترین تاریخ برای شرکت در نمایشگاه آفرودی بعدی به نمایشگاه آفرود و گمپینگ کرمان در 30 مرداد سال جاری اختصاص دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آلفا آفرودبایسون کمپعصر آفرودکرمان موتورکمپ شاپینگمهاباد آفرود
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز