در فستیوال تابستانی دبی 2024 چه خبر است؟

دبی_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

از ۲۹ ژوئن یعنی ۸ تیر تا سوم سپتامبر یعنی ۱۲ شهریور؛ حدود 10 هفته، یک جشنواره تابستانی جذاب و هیجان‌انگیز در شهر شیخ‌نشین و توریستی دبی برگزار می‌شود که شرکت در این جشنواره، می‌تواند سفر را برایتان جذاب‌تر کند.

به گزارش کاماپرس، جشنواره تابستانی دبی رویدادی است که در تابستان سال ۱۹۹۸ توسط دولت دبی به منظور معرفی این شهر به عنوان یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی راه‌اندازی شد و هر ساله خانواده‌های زیادی را به خود جذب می‌کند.

نماد این جشنواره Modhesh نام دارد که یک کلمه عربی به معنای شگفت‌انگیز، باورنکردنی و غیرمنتظره است. جشنواره‌های تابستانی دبی رویدادهای جالب زیادی را برای خانواده‌ها و به خصوص کودکان همراه با فعالیت‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده دارد که آنان را درگیر کارهای خلاقانه می‌کند به طور کلی جشنواره تابستانی دبی تجلی فرهنگ امارات از جمله هنر، تاریخ و سنت‌هاست.

بیشتر بخوانید:

جشنواره‌های هیجان‌انگیز دبی در تابستان 1403

یکی از هیجان‌انگیزترین جشنواره‌هایی که در دبی برگزار می‌‌شود، جشنواره حراج 25 ساعته است. این جشنواره به این صورت است که در تعطیلات آخر هفته افتتاحیه قیمت‌ها در اکثر مراکز خرید تا 90 درصد کاهش دارد. کسانی که در این جشنواره‌ شرکت می‌کنند، این فرصت را دارند که وارد قرعه‌کشی شوند. دقت کنید که برای اسکن رسیدها باید از برنامه Share استفاده کنید. نتایج قرعه‌کشی در تاریخ ۷ ژوئیه، اعلام می‌شود.

دبی_کاماپرس

سورپرایز روزانه

از تاریخ ۳ ژوئیه تا ۲۷ ژوئیه، حراجی‌های بزرگ ۲۴ ساعته برندهای مختلف در دبی شروع به کار می کند. برندهایی که در این جشنواره شرکت می‌کنند شامل مد، زیبایی، خانه، ورزش و… هستند. معمولاً این حراج‌ها از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود و تا اتمام موجودی فروشگاه‌ها ادامه‌دارند.

هفته ساعت امگا – جشنواره‌های تابستانی دبی

برای دیدن مجموعه جواهرات و ساعت‌های امگا  در تاریخ یاد شده برای جشنواره می‌توانید به فروشگاه Rivoli Prestige در مرکز خرید امارات بروید. خریداران در فروشگاه یا غرفه می‌توانند برای برنده شدن یک ساعت امگا به ارزش 30 هزار درهم یا کارت هدیه به ارزش 5 هزار درهم در قرعه‌کشی شرکت کنند.

مرکز خرید Oasis

خرج کردن ۲۰۰ درهم یا بیشتر در هر فروشگاه Oasis Shopping Mall، مشتریان را واجد شرایط دریافت 150 هزار امتیاز می‌کند. در طول جشنواره‌های تابستانی دبی، در مجموع ۲۵ جایزه در این مراکز خرید اعلام خواهد شد.

قرعه‌کشی مرسدس بنز

با شرکت در این قرعه‌کشی می‌توانید هم رانندگی با مرسدس بنز A200 مدل ۲۰۲۲ را تجربه کنید و هم 25 هزار درهم برنده شوید. کافی است بلیط ورودی ۱۵۰ درهم را از پمپ بنزین‌های Enoc و Eppco و فروشگاه‌های Zoom در طول جشنواره‌ای تابستانی را خریداری کنید.

جشنواره موبایل

در برنامه دیگر جشنواره تابستانی دبی،‌تا ۱۷ جولای، یک گوشی هوشمند از Jumbo Electronics به ارزش ۵۰۰ درهم یا بیشتر خریداری کنید تا شانس برنده شدن یکی از ۱۵ کنسول پلی استیشن ۵ را داشته باشید.

جوایز نقدی هفتگی در مرکز خرید مرکاتو

خریدارانی که ۲۰۰ درهم در فروشگاه‌های منتخب در مرکز خرید مرکاتو هزینه کنند می‌توانند تا ۴ سپتامبر در طول جشنواره‌های تابستانی دبی هر هفته 10 هزار درهم برنده شوند.

دبی_کاماپرس

فرصت‌های خرید محبوب در طول جشنواره‌های تابستانی دبی

مد و لباس: خریداران شرکت کننده در جشنواره‌های تابستانی دبی می‌توانند از تخفیف در خرید لباس های تابستانی، لباس شنا، کفش و لوازم جانبی بهره ببرند. برندهای معروفی مانند زارا، اچ اند ام و فوراور ۲۱ تخفیف‌هایی از ۲۵ تا ۵۰ درصد برای اقلام خود ارائه می‌دهند.

لوازم الکترونیکی: خریدارانی که در جشنواره‌های تابستانی دبی به دنبال وسایل و لوازم الکترونیکی هستند، می‌توانند از مزایای قیمت‌های عالی برای لپ تاپ، تلفن‌های هوشمند و لوازم‌ خانگی استفاده کنند.

خانه و دکور: برندهایی مانند IKEA و Home Center در طول جشنواره‌های تابستانی دبی تخفیف‌هایی تا ۵۰ درصد بر روی کالاها اعمال می‌کنند.

زیبایی و مراقبت شخصی: سورپرایز تابستانی دبی همچنین تخفیف‌هایی را برای لوازم آرایش، مراقبت از پوست و محصولات مراقبت شخصی خواهد داشت. برندهایی مانند Sephora و Bath & Body Works تخفیف‌هایی تا ۳۰ درصد را روی اقلام خود دارند.

غذا: خریداران می‌توانند از تخفیف‌هایی برای صرف غذا در خارج از خانه برخوردار شوند، از جمله منوهای ویژه در رستوران‌ها و کافه‌های محبوب دبی. رستوران‌های هتل‌هایی مانند The Address و Jumeirah تخفیف‌هایی را در طول جشنواره‌های تابستانی دبی فراهم کرده‌اند.

در طول جشنواره‌های تابستانی دبی، می‌توانید خریدهای شگفت‌انگیز را در فروشگاه‌های مورد علاقه‌ تان با تخفیف‌های بالا تا ۸۰ درصد بر روی انواع اقلام مانند لباس، لوازم الکترونیکی، جواهرات و غیره داشته باشید. مقاصدی مانند مرکز خرید میردیف، مرکز خرید امارات، مرکاتو، دبی مال و به طور معمول همه در این جشنواره حضور دارند. همچنین انتظار طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز را داشته باشید که تمام اعضای خانواده می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : الی‌ گشتسفرمارکت
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز