در سفر به آنتالیا چه کارهایی می‌ توان انجام داد؟

آنتالیا - کاماپرس
ژیوار

سالانه ایرانیان زیادی برای تماشای شگفتی‌های بی‌نظیر آنتالیا به این شهر سفر می‌کنند. آنتالیا از محبوب‌ترین و پربازدیدترین شهرهای ترکیه بوده و مقصد عالی برای تفریح و گردش است.  در کنار مکان‌های تاریخی، این شهر مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای دارد و سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در سال 2022، 13 میلیون توریست از آنتالیا دیدن کردند.

در این گزارش کارهایی که می‌توان در مدت زمان اقامت در این شهر انجام داد تا سفری خاطرانگیز در یادها باقی بماند، ارایه شده است.

فعالیت‌های آبی متنوع را تجربه کنید

آنتالیا به داشتن سواحل متعدد و زیبا شهرت دارد. برخی از سواحل این شهر برای وقت گذراندن با خانواده و برخی برای انجام انواع فعالیت‌های آبی مناسب هستند. گردشگران با غواصی در آب‌های آنتالیا می‌توانند انواع مختلفی از آبزیان و کشتی‌های غرق‌شده در زیردریا را تماشا کنند. هم‌چنین با سوارشدن بر قایق و یا دوچرخه‌سواری و رکاب زدن لحظات لذت‌بخشی را در کنار دیگر مسافران گذرانده و از مشاهده مناظر طبیعی اطراف لذت ببرند.

تور آنتالیا - کاماپرس

از بناهای تاریخی بازدید کنید

خلاف تصور عده‌ای، آنتالیا تنها به سواحل و جاذبه‌های طبیعی محدود نبوده و بناهای تاریخی زیادی را در خود جای داده است. شهر کالیچی جلوه‌ای از آثار و بناهای تاریخ باستان است و از جاذبه‌های بی‌نظیر آنتالیا به شمار می‌رود. مسافران می‌توانند به بازدید از موزه باستان‌شناسی که از بزرگ‌ترین موزه‌های ترکیه بوده و مجموعه عظیمی از آثار و هنرهای مختلف را در خود جای داده، بروند. آسپندوس هم‌چنین از برترین جاذبه‌های گردشگری این شهر بوده که از زمان امپراتوری رم برجای‌مانده و شگفتی‌های جالبی را با خود به همراه دارد.

دریان سفر امید

تور آنتالیا - کاماپرس

سری به بازارهای آنتالیا بزنید

گردشگران با سفر به آنتالیا می‌توانند انبوهی از بازارهای مختلف کوچک و بزرگ را مشاهده کنند. بازارهای قدیمی رنگارنگ این شهر، تجربیات جالبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. افراد می‌توانند انواع محصولات سنتی ترکیه را در زیباترین بازارها و خیابان‌ها بیابند و یا برای خرید از برندهای مختلف سری به مال‌ آنتالیا بزنند.

تور آنتالیا - کاماپرس

چند نکته هنگام سفر به آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا فصل‌های بهار و پاییز است. در این زمان هوا عالی بوده و گردشگران می‌توانند به‌راحتی از تماشای مکان‌های مختلف و انجام فعالیت‌های متنوع لذت ببرند. حمل‌ونقل در آنتالیا بسیار ساده و در دسترس بوده و مسافران می‌توانند بدون نگرانی در مناطق مختلف این شهر جابه‌جا شوند. بهتر است گردشگران تنها به تماشای جاذبه‌های طبیعی آنتالیا بسنده نکرده و از مکان‌های تاریخی بی‌نظیر این شهر و بازارهای محلی آن دیدن کنند.

رزرو تور آنتالیا با آریاک سفر

گردشگران زیادی سالانه آنتالیا را به‌عنوان مقصد تفریح و گردش خود انتخاب می‌کنند. این شهر جاذبه‌های متعدد تاریخی و طبیعی را در خود جای‌داده و مقصد مناسبی برای گذراندن تعطیلات است. بااین‌حال هزینه رزرو تور آنتالیا با توجه به عوامل متعددی مانند روزهای سفر و تعداد مسافران بستگی دارد. افراد برای رزرو تور آنتالیا و اطلاع از قیمت آن می‌توانند با آریاک سفر در تماس باشند. آژانس هواپیمایی آریاک سفر با 20 سال سابقه در زمینه انواع تورهای خارجی و اخذ ویزا فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور آنتالیا می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به آدرس https://www.aryaktravel.com مراجعه کرده و یا با شماره 02157816 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز