3 گجت پرکاربرد برای سفرهای تابستانه + قیمت

سفر_کاماپرس
ژیوار

امروزه و به خصوص در طول تابستان سفرهای کاری و تفریحی زیادی ممکن است برای افراد پیش بیاید. باتوجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به کلیه حوزه‌های کاری، در این میان چندین گجت پرکاربرد در طول سفر طراحی شده که در تسهیل فرایندهای کاری بسیار تاثیرگذار است.

کاماپرس در این گزارش سه گجتی که بسیار پرکاربرد و خلاقانه ساخته‌شده‌اند و در مسافرت به‌شدت به دردتان می‌خورند را معرفی می‌کند.

در سفر این گجت‌ها را به همراه داشته باشید

پاور بانک

پاور بانک از ضروری‌ترین گجت‌ها برای هر سفری است. با داشتن این گجت می‌توانید همه وسایل الکترونیکی خود مثل گوشی و ساعت هوشمند را در طول سفر شارژ کنید. بعضی از پاور بانک‌ها در جای فندک ماشین قرار می‌گیرند و با سرعت زیادی دستگاه‌های شمارا شارژ می‌کنند. بیشتر مردم در طول سفر برای اینکه حوصله‌شان سر نرود و از مسیرهایی که جذابیت ندارند خسته نشوند، خود را با گوشی هوشمند سرگرم می‌کنند.

سفر_کاماپرس

دریان سفر امید

کار‌هایی مثل وبگردی، چک کردن شبکه‌های اجتماعی و تماشای فیلم و حتی مطالعه کتاب آنلاین، بخشی از کارهایی است که در حین سفر می‌توانید با آن سرگرم شوید. گوش دادن به موسیقی هم در پس‌زمینه همه ‌کارهای دیگر انجام می‌دهیم. همگی این‌ها در کنار هم یک باتری 5000 میلی‌آمپری یک گوشی را خالی خواهند کرد. راه‌حل این مشکل یک پاور بانک است. پاور بانک کمک می‌کند تا در طول سفر با خیال راحت از اینکه پریز برقی در دسترس نیست، از گوشی هوشمند استفاده کنید. پاور بانک 20 هزار میلی‌آمپری گزینه خوبی است.

پاور بانک وینینگ استار مدل ST-935 ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت، با سه عدد درگاه خروجی به قیمت 890 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند یک گجت پوشیدنی و مورداستفاده برای سفر است. این گجت کمک می‌کند تا در طول سفر استفاده از گوشی هوشمند را کم کنید و بخش زیادی از فعالیت‌های خود را مانند چک کردن تماس‌ها، پیام‌ها یا وضعیت آب‌وهوا به‌راحتی با ساعت انجام دهید.ساعت‌های هوشمند در کنار کیفیت بالایی که دارند، در طرح‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شوند تا افراد با سلیقه‌های مختلف هم به‌راحتی ساعت هوشمند موردعلاقه خود را انتخاب کنند.

سفر_کاماپرس

مسلماً همه دوست دارند در مدت‌زمان سفر، از جاهای دیدنی نهایت لذت را ببرند. اما اگر یک تماس مهم داشته باشید، باید دقایق زیادی گوشی را در دست بگیرید و مشغول مکالمه شوید. طبیعتاً این حالت خوشایند نخواهد بود. یک ساعت هوشمند با یک هندزفری کمک می‌کند با دستان آزاد هم به رانندگی و سفرتان و هم به مکالمات مهم و کاری‌تان برسید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 44mm، با فرم صفحه دایره و بند سیلیکونی، 9 میلیون و 99 هزار تومان قیمت دارد.

هدفون بی‌سیم

هدفون بی‌سیم از دیگر گجت‌های مفید برای هر سفری است. با داشتن این گجت می‌توانید به‌راحتی به موسیقی گوش دهید، به‌صورت بی‌سیم با دیگران تماس بگیرید و از فیلم‌ها و کتاب‌های صوتی استفاده کنید. سیم هدفون‌ها به‌شدت دست و پاگیر هستند و برای استفاده راحت نیستند؛ اما هدفون بی‌سیم هوشمندی که به گوشی هوشمند وصل می‌شود، لذت گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2، دوگوشی و رابط بلوتوسی 4 میلیون و 90 هزار توان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران باباهنری
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان