سفر به مهد گل های لاله با تور هلند

تصویر شاخص-کاماپرس
ژیوار

تور مشترک هلند با دیگر کشورهای اروپایی، فرصت مناسبی برای گردشگران فراهم می‌کند تا بتوانند از جاذبه‌های گردشگری کشورهایی نظیر فرانسه، سوئیس، بلژیک و هلند دیدن کنند.

به گزارش کاماپرس، در این تور مشترک، هلند به عنوان مقصد نهایی این سفر 16 روزه در نظر گرفته شده‌ و قیمت تور نیز 3790 یورو به علاوه 49 میلیون و 900 هزار تومان است. اقامت در هر یک از شهرها در تور هلند در هتل‌های چهار ستاره با بهترین امکانات خواهد بود و می‌توان همراه با راهنمای محلی، گشتی در شهرهای نیس، پاریس، ژنو، بروکسل و در نهایت آمستردام زد.

در این گزارش شهرهایی که در تور هلند امکان بازدید از آنها برای گردشگران وجود دارد، معرفی شده است.

زمان برگزاری تور هلند در تابستان 1403

تور هلند از روز 16 شهریور آغاز می­‌شود و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت. با توجه به آب و هوای مطبوع شهرهای اروپایی در انتهای تابستان، زمان­بندی تور هلند در بهترین شرایط ممکن انجام شده‌ است.

جاذبه‌های گردشگری و شهرهای دیدنی در تور هلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی کشورهای اروپایی و نزدیکی آنها به یکدیگر، تورهای مشترک زیادی در زمینه سفر به این کشورها برگزار می‌شود. تور مشترک هلند، به صورت مشترک با کشور فرانسه، سوئیس و بلژیک نیز یکی از همین تورهای مشترک هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. مدت زمان اقامت در کشور هلند سه شبانه روز خواهد بود؛ پس از مشاهده جاذبه‌های گردشگری کشور بلژیک و شهر بروکسل، حرکت به سمت کشور هلند و مشخصا شهر آمستردام خواهد بود. در میان راه و پیش از رسیدن به مقصد اصلی، آمستردام، توقفی کوتاه در شهر لاهه انجام خواهد گرفت و پس از آن برای استقرار در هتل حرکت به سمت آمستردام شروع می‌شود. در طول مدت اقامت سه روزه در این شهر، فرصت بازدید از جاذبه‌های دیدنی زیادی برای گردشگران فراهم می‌شود که در ادامه به برخی موارد اشاره می‌شود.

دریان سفر امید

بازدید از شهر لاهه و پارک مادورودامMadurodam در تور هلند-کاماپرس

شهر لاهه و پارک مادورودام (Madurodam)

همانطور که بیان شد، در تور هلند پیش از عزیمت به سمت آمستردام، با توجه به فاصله یک ساعته شهر لاهه با آن، توقفی در این شهر انجام خواهد شد و گردشگران می‌­توانند از پارک مادورودام دیدن کنند. این پارک دارای دکوراسیونی مدرن و مینیمال پر از سازه‌های مینیاتوری و جذاب است. همچنین در بازدید از این پارک می‌توان کاخ صلح را نیز از نزدیک تماشا کرد.

پارک مادورودام Madurodam-کاماپرس

شهر آمستردام و میدان دام و کاخ سلطنتی

میدان دام به عنوان قلب شهر آمستردام به کبوترانش معروف است و گردشگران در تور هلند می‌توانند لذت دانه‌ دادن به آنها را تجربه کنند. با بازدید از میدان دام می‌توان نمای کاخ سلطنتی، یعنی بزرگترین بنای سکولار مربوط به قرن 17 را از نزدیک تماشا کرد. در گوشه‌ای از میدان دام می‌توان با بنای یادبود ملی نیز روبه­‌رو شد که به یاد قربانیان جنگ جهانی در این میدان نصب شده‌است.

میدان دام-کاماپرس

باغ گل کوکنهوف و استشمام رایحه لاله‌‌های هلندی

در بخشی از تور هلند، به عنوان آخرین مقصد گردشگری می­توان از کوکنهوف به عنوان بزرگترین باغ گل جهان در شهر آمستردام بازدید کرد. کشور هلند به واسطه گل‌های لاله‌ در سطح جهان شناخته می‌شود و در این باغ نیز می‌توان گل‌های لاله با رنگ‌ها مختلف را از نزدیک تماشا کرد و مدهوش رایحه‌ آن شد. بازدید از این باغ برای عاشقان گل و گیاه می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی محسوب شود.

باغ گل کوکنهوف-کاماپرس

موزه ونگوک

گردشگران علاقه­‌مند به دنیای هنر و نقاشی، دیدن موزه ونگوک را به راحتی از دست نمی­دهند. این موزه محل نگهداری حدود 700 دست­نوشته، 200 نقاشی و 400 طراحی از ونگوک، نقاش بزرگ هلندی است که حداقل دو ساعت برای بازدید از آن، زمان نیاز است. در قالب این بازدید می‌توان از نزدیک تابلوهای معروف آفتابگردان‌ها، سیب زمینی خوران و اتاق خواب را نیز تماشا کرد.

در تور هلند سری به موزه ون گوک نیز بزنید-کاماپرس

خرید تور  هلند از «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. با این آژانس می‌توان در قالب تور مشترک هلند با کشورهای دیگر، سفری هیجان‌انگیز در دل جاذبه‌های دیدنی کشورهای اروپایی را تجربه کرد.

ایوار با اخذ ویزای شینگن و اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، داشتن راهنمای تور، ارائه بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود. متقاضیان تور هلند می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.eavar.com از ویژگی‌ها و خدمات آژانس ایوار اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز