در تور اقساطی کربلا به کدام رستوران ها برویم؟

ژیوار

تور اقساطی کربلا امکان سفری متفاوت و جذاب را فراهم می‌کند که در آن زیارت و سیاحت کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. در این سفر فول برد، تمام امکانات مهیا شده‌اند و علاوه بر هتل، غذاهای ایرانی با کیفیت و خدمات رفاهی دیگر نیز ارائه می‌‌شوند. زائران می‌توانند در عین میل کردن غذاهای رایگانی که در تور اقساطی سرو می‌شود، سری به رستوران‌های مشهور کربلا نیز بزنند. رستوران‌های خود عراق، غذاهای بین‌المللی و عربی مخصوصی دارند که برای علاقه‌مندان به تجربه دنیاهای جدید توصیه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش بهترین رستوران‌ها در تور اقساطی کربلا را معرفی می‌کند.

رستوران النخیل

رستوران معروف النخیل انواع غذاهای آسیایی، خاورمیانه، پیتزا، پاستا و به طور کلی غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارد و یکی از رستوران‌های قابل توجه منطقه باب بغداد است. این رستوران در طبقه 15 ام یک ساختمان بلند واقع شده است و در آن دو بخش متفاوت سرپوشیده و روباز قابل استفاده هستند.

در تور اقساطی کربلا همه روزه از ساعت 6 و نیم عصر تا 11 و نیم شب می‌توان از خدمات این رستوران استفاده کرد. رستوران النخیل میز و صندلی‌های مدرن و نورپردازی زیبایی دارد و فضای آن لوکس و قابل توجه است. همچنین تراس این رستوران منظره‌ای رو به حرم دارد.

رستوران رکن السلطان

برای افرادی که به دنبال غذاهایی با کیفیت بالا هستند، رستوران رکن السطان می‌تواند انتخابی فوق العاده باشد. این مجموعه محیطی تمیز و بسیار شیک دارد و در آن انواع غذاهای محلی نیز سرو می‌شوند. همه روزه از ساعت 10 صبح می‌توان غذاهای معتبر و اصیل این رستوران را امتحان کرد و طعم واقعی غذاهای عراقی را چشید.

دریان سفر امید

این مجموعه برای میهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه انتخابی مناسب است و در خیابان علی ابن ابی طالب قرار دارد.

رستوران الفردوس

رستوران دیگری که در تور اقساطی کربلا نباید آن را از دست داد، با نام الفردوس شناخته می‌شود و در آن انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه‌ای و آسیایی را می‌توان امتحان کرد. این مجموعه محیطی تمیز و بسیار شیک دارد و قیمت غذاهای آن نیز مناسب است. همچنین کارکنان این رستوران بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند.

رستوران الفردوس انواع فست فود را در بین غذاهای حلال خود ارائه می‌دهد و فضای آن تمیز و زیبا است. این رستوران نمایی دیدنی به سمت حرم و شهر دارد و همه روزه از ساعت 6 و نیم عصر تا 11 و نیم شب می‌توان از خدمات آن استفاده کرد.

رستوران زعفران

رستوران زعفران یکی از بهترین گزینه‌ها با تنوع قیمتی مناسب است که هم غذاهای ارزان قیمت و هم غذاهای گران قیمت مختلفی دارد. این مجموعه بهترین فست فودها را ارائه می‌دهد و از ساعت 12 ظهر فعالیت خود را آغاز می‌کند. برای کسانی که به تنهایی سفر می‌کنند و ممکن است به دنبال رستورانی با قیمت مناسب و غذاهای لذیذ باشند، زعفران انتخابی مناسب است.

این مجموعه فضای داخلی به نسبت کوچکی دارد و به همین جهت برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب نیست. با این حال کیفیت خدمات این رستوران به قدری است که مسافران تور اقساطی کربلا حتما باید آن را امتحان کنند. این رستوران در خیابان الحسین اول قرار دارد.

کبابی محمد

افرادی که به دنبال کباب‌های خوشمزه عراقی هستند می‌توانند در کبابی محمد، واقع در میدان بلدیا، غذاهای خوشمزه‌ای را پیدا کنند. این رستوران همه روزه از ساعت 6 صبح تا 10 شب باز است و در آن تمام وعده‌های غذایی سرو می‌شوند.

دلیل اصلی معروف بودن کبابی محمد، همانطور که از نامش پیداست، کباب‌های خوش طعم آن هستند که با سبک عراقی طبخ می‌شوند.

رستوران جبل عامل

این رستوران لبنانی از معروف‌ترین رستوران‌های کربلا است که غذاهای آن در بین مردم بومی نیز طرفداران زیادی دارد. این مجموعه تنها غذاهای لبنانی را سرو می‌کند و برای ناهار و شام میزبان زائران است. برای کسانی که به طور گروهی سفر می‌کنند، این رستوران فضایی مناسب و صمیمی دارد.

این مجموعه در وسط شهر کربلا و نزدیک به حرم واقع شده است و در منوی آن انواع کباب‌های لبنانی، تابوله، کبه، فلافل و هوموس را می‌توان دید. همچنین شیرینی‌های عربی جذابی مانند باقلوا و حلواهای عربی نیز در آن سرو می‌شوند.

تور اقساطی کربلا چه شرایطی دارد؟

تور اقساطی کربلا بدون نیاز به ضامن و با پیش پرداخت 20 درصدی قابل خریداری است. برای این منظور، ارائه چک به تعداد اقساط صورت می‌گیرد و زائر 80 درصد مبلغ را بین 4 تا 12 ماه پرداخت می‌کند. سقف اقساط این مجموعه (برای هر فرد ارائه دهنده چک) تا 100 میلیون تومان است.

چرا آژانس مسافرتی «کایت»؟

آژانس مسافرتی «کایت» اجرا کننده انواع تورهای داخلی و خارجی معتبر است و همه روزه گردشگران زیادی را در رسیدن به مقصدشان همراهی می‌کند. این مجموعه مجری انواع تورهای زمینی و هوایی کربلا با شرایط متنوع است و بهترین روش برای خرید تور اقساطی کربلا را پیشنهاد می‌دهد.

همچنین این آژانس، امنیت کامل را برای مسافران فراهم می‌کند و در طول مسیر، مداح و مدیر کاروان همراه نیز دارد. فاصله هتل‌های این مجموعه تا حرم حدود 5 دقیقه است و پشتیبانی 24 ساعته و لحظه‌ای آن در اختیار زائرین قرار می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید تور اقساطی کربلا از سایت این مجموعه با آدرس www.kite.ir دیدن کنید و یا با شماره گیری 02175097700 سوالات خود را از مشاوران حرفه‌ای کایت بپرسید.

انتهای پیام

مرتبط با : کایت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز