بازدید از زیباترین دریاچه های طبیعی جهان در تور گرجستان

ژیوار

دریاچه‌های طبیعی که در تور گرجستان می‌توان از نزدیک دید، اغلب فضایی آرام دارند و امکانات رفاهی اولیه را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در اطراف این دریاچه‌ها، کوه‌ها و جنگل‌های انبوهی به چشم می‌خورد و حیات وحش زیبایی وجود دارد. این مناطق بهترین گزینه برای پیک نیک‌های خانوادگی و استراحت هستند.

کاماپرس در این گزارش، زیباترین دریاچه‌هایی که در تور گرجستان نباید از دست داد را معرفی می‌کند.

دریاچه ریتسا در قلب جنگل‌های سرسبز

دریاچه ریتسا یکی از زیباترین دریاچه‌های طبیعی در تور گرجستان است که چند جزیره کوچک دارد و امکان بازدید از جزایر آن با قایق فراهم شده است. این دریاچه، با تابش نور آفتاب تغییر رنگ می‌دهد و در اطراف آن مکان‌های باستانی ارزشمندی وجود دارد. خانه رئیس جمهور سابق گرجستان و موزه استالین گوری نیز در این منطقه واقع شده‌اند.

دریاچه ریتسا عمیق‌ترین دریاچه گرجستان است و کوه‌هایی با ارتفاع زیاد آن را احاطه کرده‌اند. فاصله این دریاچه تا مرکز تفلیس حدود 500 کیلومتر است.

دریان سفر امید

دریاچه معروف لاک‌پشت در تفلیس

دریاچه لاک‌پشت به دلیل شکل مثلثی خاصی که دارد به این نام معروف شده است و در اصل هیچ لاک‌پشتی در آن زندگی نمی‌کند. این مکان زیبا و آرام، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و در آن انواع رستوران، کافه و پارک‌های طبیعی زیبا ساخته شده‌اند. همچنین در این منطقه، امکان لذت بردن از دوچرخه‌سواری و قایق‌سواری نیز وجود دارد.

دریاچه لاک‌پشت به عنوان یکی از نمادهای مهم تفلیس شناخته می‌شود و بخشی از فرهنگ و تاریخ آن را در خود جای داده است.

دریاچه هزار رنگ باتتی

در اوایل پاییز، هزاران رنگ زیبا را در دریاچه باتتی می‌توان دید. این دریاچه در منطقه شهرداری کارلی و نزدیک روستای کودمانی قرار دارد و از اواسط تابستان تا اواسط پاییز بهترین زمان بازدید از آن است. البته مسیر رسیدن به این دریاچه آسان نیست و حداقل یک ساعت ماشین‌سواری در جاده گل‌آلود و سربالایی را نیاز دارد. با این حال، در انتهای جاده چیزی منحصربه‌فرد و خاص پیش روی افراد قرار می‌گیرد. این دریاچه بهترین گزینه برای تجربه پیک نیک و کمپ‌های خانوادگی در تور گرجستان است.

تجربه‌ای متفاوت از تور گرجستان با دریاچه لیسی

دریاچه لیسی یکی از بهترین گزینه‌های مردم بومی برای گذراندن تابستان است و در آن حیات وحش بسیار غنی و زیبایی به چشم می‌خورد. این منطقه، برای دوچرخه‌سواری و قدم زدن جذابیت زیادی دارد و بسیاری از افراد آن را برای آفتاب‌گرفتن و استراحت انتخاب می‌کنند. امکانات رفاهی کاملی در اطراف این دریاچه وجود دارد و خانواده‌ها می‌توانند از زمین بازی مناسب کودکان استفاده کنند.

دریاچه لیسی در ارتفاعات بالای محله سابورتالو در شمال غربی شهر واقع شده است.

جذاب‌ترین دریاچه برای ماجراجویان

دریاچه توباوارچخیلی یکی دیگر از جذاب‌ترین دریاچه‌های تور گرجستان است که ماجراجویان زیادی را به خود جذب می‌کند. علت خاص بودن توباوارچخیلی واقع شدن آن در منطقه کوهستانی و سرد است که باعث می‌شود به جز ماه‌های سپتامبر و ژوئیه، در بقیه فصول، آب آن یخ بزند. این ناحیه به برف و باران و مه زیاد معروف است و در منطقه سامگرلو قرار دارد.

افرادی که به زیباترین و مرتفع‌ترین کوه‌های قفقاز علاقه دارند، می‌توانند با یک تیر چند نشان بزنند و علاوه بر دیدن کوه و دریاچه، از تماشای آبشارهای بلند این ناحیه نیز لذت ببرند.

دریاچه متفاوت بلک راک

دریاچه بلک راک یا سنگ سیاه در پارک ملی لاگودخی قرار دارد و در فصل تابستان و پاییز شبیه یک سنگ سیاه بزرگ به نظر می‌رسد. اطراف این دریاچه، دامنه‌های شیب‌داری هستند که پیاده‌روی در آن‌ها برای علاقه‌مندان به طبیعت جذاب است. برای رسیدن به بلک راک باید از دل جنگلی زیبا و خیره‌کننده عبور کرد. ممکن است افراد خوش‌شانس گوزن یا بز کوهی را در اطراف این جنگل ببینند.

سفری شگفت انگیز به گرجستان با «نهال گشت»

«نهال گشت» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است که تنوع بالایی در خدمات خود دارد. این آژانس مسافرتی، بهترین تورهای تابستانی را با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد و هر ساله مسافران زیادی را در سراسر جهان همراهی می‌کند. یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های «نهال گشت» تور گرجستان آن است که در تاریخ‌های مختلفی برگزار می‌شود و انتخابی محبوب برای شهریور و پاییز 1403 است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای تابستانی «نهال گشت» بخصوص تور گرجستان، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 021910081 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز