دریافت بیمه عمر پاساگارد با پرداخت 20 هزار تومان در ماه

ژیوار

بیمه عمر یکی از بیمه‌هایی است که افراد به دلیل داشتن پشتوانه در سال‌های ناتوانی و کهولت به آن توجه ویژه دارند. افراد با استفاده از بیمه عمر پاسارگاد می‌توانند گروه سنی کودکان، جوانان و میانسلان را بیمه کرده و از مزایای آن در شرایط زمانی خاصی بهره مند شوند. قیمت بیمه عمر پاسارگاد بین 20 هزار تومان تا یک میلیون تومان به تناسب شرایط فرد بیمه شونده و سن وی متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیمه عمر شرایط گسترده و متنوعی دارد. فرآیند محاسبه بیمه عمر معمولا به این صورت است که شخص بیمه گذار استعلام بیمه عمر خود را از نماینده بیمه انجام می‌دهد و در نهایت جدول محاسبات در اختیار وی قرار می‌گیرد تا با توجه به توان پرداخت خود، طرح مورد نظر خود را انتخاب کند. بیشتر از بیست طرح برای هر گروه سنی تعریف شده که کمترین قیمت آن برای کودکان با پرداخت ماهانه 20 هزار تومان است. بیشترین قیمت هم مربوط به بیمه عمر پاسارگاد است که بیمه شونده باید ماهیانه یک میلیون تومان بپردازد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

دستاوردهای بیمه پاساگارد در سال 1400

شرکت بیمه پاسارگاد فعالیت خود را از سال 1385 به منظور عرضه خدمات بیمه‌ای در زمینه بیمه‌های زندگی و غیرزندگی آغاز کرد. برنامه ریزی جامع برای دستیابی به ترکیب مناسب پرتفوی در بیمه‌های اشخاص، اموال و مسئولیت، برقراری روش‌های مناسب به منظور تسریع در امر پرداخت خسارت و ترویج روش‌های پیشگیری از وقوع خسارت به بیمه گذاران و …. از جمله اهداف این شرکت بیمه هستند.

این مجموعه در سال 1400 به عنوان یکی از سه برند محبوب حوزه بیمه معرفی شد و مجددا تاییدیه نسبت توانگری مالی را به دست آورد. کسب جایزه مدیریت دانشی، مدیریت مالی ایران، گواهینامه رتبه اول شاخص بهره وری کل عوامل در میان شرکت‌های بیمه و ششمین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت از دیگر دستاوردهای این مجموعه در سال 1400 بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه پاسارگاد
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز