درب ضد سرقت از کجا بخریم؟

درب ضدسرقت - کاماپرس
ژیوار

درب‌های ضد سرقت در حال حاضر به میزان زیادی در شرکت‌ها، خانه‌های مسکونی و مراکز مختلف استفاده می‌‌شوند و نقش زیادی در تامین امنیت این مراکز دارند. درب ضد سرقت بر اساس استانداردهای خاصی تولید می‌شود و می‌تواند از ورود غیرمجاز افراد به داخل ساختمان جلوگیری کند. با این حال افراد باید به بررسی ویژگی‌های درب ضد سرقت بپردازند تا بتوانند بهترین مدل‌ را انتخاب کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی که افراد برای خرید درب ضد سرقت باید در نظر داشته باشند، پرداخته است.

بررسی کیفیت درب ضد سرقت قبل از خرید

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که افراد قبل از خرید درب ضد سرقت باید در نظر داشته باشند، کیفیت و جنس متریالی است که درب از آن ساخته شده است. درب‌های ضدسرقت چوبی یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند که علاوه بر ظاهر زیبا، مقاومت بسیار بالایی نیز دارند و با ظاهر و نمای اکثر ساختمان‌ها متناسب هستند. در مقابل از درب‌های ضد سرقت فلزی بیشتری برای بانک‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شود.

درب ضدسرقت - کاماپرس

بررسی چهارچوب درب ضدسرقت

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که افراد هنگام خرید درب ضد سرقت باید بررسی کنند، چهارچوب درب است. هر چه قدر چهارچوب درب‌ها محکم‌تر و قوی‌تر باشد، ایمنی بیشتری دارد و می‌تواند به خوبی از ورود غیرمجاز به ساختمان جلوگیری کند. همچنین چهارچوب درب ضد سرقت باید محکم باشد تا بتوان به خوبی آن را در محل خود متصل کرد. یکی از نکاتی که خریداران باید در نظر داشته باشند، واگذار کردن نصب درب ضد سرقت به افراد ماهر و متخصص است، زیرا این کار نیازمند حساسیت‌های ویژه‌ای است.

دریان سفر امید

درب ضدسرقت - کاماپرس

بررسی اندازه و ضخامت درب ضد سرقت

یکی دیگر از مهم‌ترین ملاک‌هایی که خریداران باید به آن دقت کنند، ضخامت درب‌های ضد سرقت است. هر چه قدر این درب‌ها ضخیم‌تر باشند، به میزان بیشتری می‌توانند امنیت را تامین کنند. به همین منظور افراد باید دقت کنند که ضخامت درب و ابعاد آن با ورودی ساختمان تناسب داشته باشد. به طور کلی درب‌های ضد سرقت معمولا در اندازه‌های استاندارد تولید می‌شوند، ولی بررسی اندازه و ابعاد دقیق ورودی ساختمان از ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهد کرد.

بررس رویه درب ضد سرقت

رویه‌ درب‌های ضد سرقت چوبی معمولا از مواد مقاوم و همچنین زیبا ساخته می‌شود. از چوب طبیعی، لمینت و یا فلزات با روکش‌های چوب برای ساخت رویه‌ی درب‌های ضد سرقت کاربرد دارند. خریداران می‌توانند با توجه به دکوراسیون خارجی ساختمان، بهترین طرح و رنگ درب ضد سرقت را انتخاب کنند. در اطراف درب‌های ضد سرقت، نوارهای عایق نصب شده که از ورود گرد و خاک و سر و صدا جلوگیری کرده و باعث تعدیل دما می‌شوند.

درب ضدسرقت - کاماپرس

توجه به پشت درب ضد سرقت

قسمت پشتی درب‌های ضد سرقت معمولا با ام‌دی‌اف، چوب و یا لمینت پوشیده می‌شود تا ظاهر زیبایی پیدا کند و هماهنگی لازم به سایر دکوراسیون خانه ایجاد شود. در قسمت پشتی درب ضد سرقت انواع سیستم‌های امنیتی، قفل‌های اضافی و حتی زنجیرهای امنیتی تعبیه شده‌اند. برخی از درب‌های ضد سرقت دارای چشمی دیجیتال هستند که باعث می‌شود کاربران بتوانند به راحتی محیط خارج از خانه را نظارت کنند. در بعضی از موارد برای تامین امنیت بیشتر از قفل‌های بیومتریک مانند تشخیص چهره و یا اثر انگشت در درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شود.

درب‌های ضد سرقت مدرن

در ساخت درب‌های ضد سرقت مدرن، از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود و این محصولات علاوه بر ظاهر زیبا، به کارآمدترین شکل ممکن نیازهای امنیتی را برطرف می‌کنند. در ساخت درب‌ ضد سرقت مدرن معمولا از چوب‌های مهندسی‌شده، آلومینیوم و فولاد گالوانیزه استفاده می‌شود و به همین جهت این محصولات در برابر نفوذ غیرمجاز مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند. برخی از درب‌های ضد سرقت مدرن دارای قفل‌های هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور هستند.

در ساخت بعضی از درب‌های ضد سرقت مدرن از بعضی از عایق‌ها مانند پشم سنگ، پلی یورتان و فوم‌های مخصوص استفاده‌ می‌شود که این عایق‌ها در کاهش انتقال حرارت و صدا نقش دارند. برخی از درب‌های ضد سرقت دارای لایه‌ی مقاوم در برابر آتش هستند که در صورت بروز شرایط اضطراری می‌توانند نقش در تامین امنیت افراد و ساختمان داشته باشند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های درب‌های ضد سرقت، نصب و نگهداری آسان‌تر آن‌ها است و در نتیجه به میزان کمتری نیاز به تعمیرات دوره‌ای خواهند داشت.

درب ضدسرقت - کاماپرس

خرید باکیفیت‌ترین درب ضد سرقت از «مافی وود»

تیم حرفه‌ای مافی وود دارای سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، اماکن اداری و تجاری و مجتمع‌های مسکونی است. این مجموعه با استفاده از فناوری‌های مدرن و کارآمد، تعداد زیادی از پروژه‌های موفقیت‌آمیز را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است. تیم حرفه‌ای این مجموعه بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین خدمات مشاوره‎‌ای را به افراد ارائه می‌کنند و در زمان و هزینه مشتریان صرفه‌جویی می‌کنند. در حال حاضر مافی وود باکیفیت‌ترین و اقتصادی‌ترین درب‌های ضد سرقت را با مدل‌های متنوعی در بازار عرضه می‌کند که صفر تا صد تولید آن‌ها در این مجموعه انجام می‌شود. افراد با خرید درب ضد سرقت از کارخانه این مجموعه می‌توانند در صورت بروز مشکل از خدمات پس از فروش استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://mafiwood.ir مراجعه کنند و یا با شماره 02176217515 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مافی وود
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز