درباره یوووچر و مزایای آن بیشتر بدانید

یوووچر-کاماپرس
ژیوار

گسترش ارزهای دیجیتال و بازار رمزارزها  باعث شده که روش‌های پرداخت نیز متمایز و بیشتر بر مبنای حفظ حریم خصوصی و حفظ اطلاعات دارندگان ارزهای دیجیتال انجام شود. یوووچر، یکی از سرویس‌های پرداختی مبتنی بر حفظ حریم خصوصی زیر نظر مجموعه یوتوپیا و یک اکوسیستم فعال در حوزه انجام تراکنش‌های مالی است که در سرویس خدمات پرفکت مانی یا همان سیستم پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت فعالیت می­کند.

کاماپرس در این گزارش، نحوه استفاده از یوووچر و مزایای آن را بررسی کرده است.

یوووچر چیست؟

یکی از امکانات مشابه کارت شارژ یا ووچرهای پرفکت مانی که به تازگی ارائه شده، ابزاری به نام یوووچر است که امکان خرید و استفاده از ووچرهای الکترونیکی را برای کاربران فراهم می‌کند. ووچر، یکی از ابزارهای پرداخت است که به کارت شارژ یا هدیه معمولی شباهت دارد و کاربرانی که از یوووچر استفاده می‌کنند، به سادگی امکان خرید محصولات و خدمات مختلف آن را دارند. یوووچرها کدهای الکترونیکی بوده که درون آنها مقداری ارز به صورت مجازی وجود دارد و معمولا کاربران آن‌ها از این طریق برای پرداخت در فروشگاه‌ها و وبسایت‌های شرکای یوتوپیا بهره می‌برند.

نحوه استفاده از یوووچر

افراد به منظور استفاده از یوووچر باید کد ووچر را در حساب کاربری خود در یوتوپیا به آدرس u.is وارد کنند. در صورت درست بودن کد، مقداری اعتبار معادل ووچر به حساب کاربری آنان اضافه خواهد شد. این مقدار قابل استفاده در پرداخت‌های آینده – یعنی پرداخت‌هایی که برای معاملات آتی انجام می­شود – است. یوووچر بدون داشتن حساب مرتبط با شرکت یوتوپیا در سایت‌های پذیرنده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یوووچرها به کاربران این امکان را می­‌دهد که به صورت آنی و بدون نیاز به ارائه اطلاعات بانکی خرید کنند و به دلیل سرعت و سهولت استفاده، در بین کاربران یوتوپیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

دریان سفر امید

مهم‌ترین مزایای یوووچر

یوووچر فقط باعث سهولت در نظام پرداخت نشده؛ بلکه مزیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

1- مستقل بودن از حساب بانکی

برخی معتقدند که مهم‌ترین مزیت یوووچر، عدم نیاز آن به حساب بانکی است. این ویژگی برای ایرانیانی که به خارج از کشور سفر می­کنند، بسیار اهمیت دارد، زیرا ایرانیان به خاطر تحریم، امکان گشایش حساب در سطح بین المللی و پرداخت آسان ندارند، اما با یوووچر، افراد می‌توانند بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی و در واقع بدون حساب، خریدهای خود را راحت انجام داده و هزینه آن را به صورت لحظه­ای پرداخت کنند.

2- دسترسی راحت

در صورتی که شرایط برای افتتاح حساب در سطح بین المللی فراهم باشد، باید مسیرهای سختی را طی کرد. این موضوع برای کسانی که مدت زمان کمتری برای افتتاح حساب در سطح بین المللی به دلایلی همچون سفر کاری دارند  و مایلند ارز کافی داشته باشند، چالش برانگیز است؛ در حالی که امکان خرید یوووچر در هر زمان و مکانی وجود دارد.

3- امنیت بیشتر

افرادی که قصد پرداخت های بین المللی به شکل ارزی دارند باید اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنند. استفاده از ووچر این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون احتیاج به حساب بانکی و به صورت کاملا مستقل هزینه خرید را بپردازند. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمال سرقت اطلاعات شخصی و بانکی به صفر خواهد رسید و امنیت مالی مشتریان تضمین می­ شود.

4- راحتی استفاده

دیگر مزیت یوووچر، راحتی کار با آن است. افراد به منظور استفاده از یوووچر و پرداخت ارزی کافی است که کد الکترونیکی ووچر در صفحه پرداخت را وارد کرده و به صورت فوری و بدون نیاز به ثبت اطلاعات، از کارت اعتباری یا حساب بانکی خود استفاده کنند.

5- کارمزد پایین

گاهی اوقات پرداخت با حساب‌های بین المللی کارمزد سنگینی به همراه دارد، اما کاربران یوووچر کارمزد کمتری پرداخت می‌کنند.

یووچر-کاماپرس

بهترین صرافی برای بهره­‌مندی از خدمات یوووچر

در صورتی که سفر خارجی در پیش دارید و مایل هستید که مقداری ارز بدون وابستگی به بانک‌های بین المللی و معامله همراه خود داشته باشید، بهتر است که از یوووچر استفاده کنید. مجموعه “ایرانکس” از سالها پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، اما وبسایت آن در سال 1397 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون به کاربران اینترنتی خدمات مناسب و در چارچوب قانون ارائه می‌دهد. این مجموعه محیط امن و مناسبی برای خرید و فروش محصولات مجازی راه­‌اندازی کرده و امانت داری و صداقت را در اولویت کار خود قرار داده است.

صرافی ایرانکس قصد دارد که خدمات مربوط به یوووچر را به سبد خدمت خود اضافه کند ؛ از این رو کاربران می‌توانند در فضایی امن پرداخت­ها و تراکنش­های مالی خود را انجام دهند. متقاضیان این خدمت به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت صرافی ایرانکس به آدرس /https://iranex.cc مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانکس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان