درباره گروه نرم افزاری کسبه چه می‌دانید؟

«گروه نرم افزاری کسبه» از سال 1392 به صورت تخصصی روی توسعه نرم افزارهای مالی و حسابداری برای پلتفرهای گوناگون فعالیت می‌کند. معمولاً نرم‌افزارهای تحت ویندوز طیف وسیعی از مشاغل مانند مراکز خرید و فروش، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، دفاتر بیمه و… را پوشش می‌دهد. با توجه به رابط کاربری کارآمد محصولات طراحی شده توسط تیم کسبه، کاربران بدون نیاز به حسابدار می‌توانند امور مالی خود را مدیریت کنند.

کاماپرس در ادامه 11 نکته از این مجموعه را که برای کسب و کارهای مختلف مفید است، منتشر می‌کند؛

1. سعید خلفی‌نژاد به عنوان هم بنیانگذار گروه نرم افزاری کسبه شناخته می‌شود. تعداد نیروی اصلی این مجموعه 3 نفر اعلام شده و مرکزیت این گروه در شیراز است.

2. چاپ فاکتور و حساب اشخاص روی پرینترهای سیار، مدیریت هزینه‌ها و درآمدها، بانکداری و مدیریت چک، مدیریت حساب اشخاص، صدور و چاپ فاکتور و … از جمله خدماتی هستند که این گروه به متقاضیان ارائه می‌دهد.

3. محصولات ارائه شده این مجموعه شامل نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی کسبه، رستوران، بیمه، املاک کسبه، کارت خوان اندرویدی کسبه، پرینتر جیبی کسبه و … است.

راز آسمان پایتخت

4. ترازوی دیجیتال، چاپگر سیار، کالر آیدی، ارسال پیامک، پوز فروشگاهی، بارکد خوان و… به عنوان قابلیت‌های جانبی نرم افزارهای کسبه اعلام شدند.

5. کاربران نرم افزارهای کسبه این امکان را دارند تا از طریق اینترنت سامانه مورد استفاده خود را به صورت رایگان به روز کنند. نسخه‌های جدید نرم افزار بر روی اینترنت قرار داده می‌شود و نرم افزار به صورت خودکار وجود نسخه جدید را به کاربران اطلاع می‌دهد.

6. پشتیبانی سالانه نرم افزارهای این گروه رایگان است و اکنون بیش از 25 هزار کاربر در مشاغل گوناگون از خدمات کسبه استفاده می‌کنند.

7. قیمت نرم افزارهای این گروه برای کسب و کارها و همچنین کاربرهایی مختلف متفاوت است. ویدیوی آموزشی برای کاربران پس از نصب نرم افزار مورد نظرشان نمایش داده می‌شود.

8. این مجموعه برخی از خدمات خود را با امکانات ویژه‌ای مانند نسخه زبان انگلیسی، امکان مدیریت مالی و حسابداری و … ارائه می‌دهد.

9. سامانه کسبه تاکنون از نرم افزارهایی مانند جاوا، اس.کیو.ال سرور، دلفی و … در ساز و کار برنامه‌های خود استفاده کرده است.

10. این گروه دارای نشانه ضمانت پرداخت زرین پال است. نرم افزار کسبه آرم تضمین شده سیز پی و اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی- وزارت صنعت، معدن و تجارت- را نیز در اختیار دارد.

11. مجله خبری کسبه حاوی مطالبی درباره حسابداری بر روی موبایل با اسنپدراگون، انتشار نسخه 24/9 حسابداری موبایل، خرید نرم افزار حسابداری، پشتیبان‌گیری آنلاین و … است.

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز