درباره اینورتر هایتک و خدمات پس از فروش آن چه می دانید؟

اینورتر هایتک - کاماپرس
ژیوار

اینورتر هایتک با طراحی منحصربه‌فرد و کارایی فوق‌العاده، امکان کنترل دقیق و بهینه‌ تجهیزات الکتریکی را برای کاربران فراهم می‌کند. اینورتر هایتک بعد از ورود به بازار ایران به سرعت با استقبال گسترده در بین بسیاری از صنایع فعال مواجه شد. اینورتر هایتک بعد از انجام بررسی‌های گسترده توسط کارشناسان، کیفیت خود را ثابت کرد و از لحاظ قیمت یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‎‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با خرید اینورتر هایتک پرداخته است.

معرفی شرکت هایتک

هایتک به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در زمینه فناوری و نرم‌افزار فعالیت می‌کند. هایتک از سال 1994 با نیروی متخصص و استفاده از تکنولوژی‌ روز دنیا توانست اینورترهای کنترل دور صنعتی را طراحی کند و در حال حاضر با بیش از 20 سال سابقه، به عنوان یکی از پیشگامان در این زمینه شناخته می‌شود. هایتک همچنان سهم زیادی از بازار امروز در تولید اینورتر را به خود اختصاص داده است و امروزه به عنوان پرفروش‌ترین برند در عرصه‌ی کنترل انرژی در ایران شناخته می‌شود.

تیم کارشناسان و متخصصان هایتک موفق شده‌اند تا کنون 270 فناوری انحصاری و 21 نرم‌افزار مخصوص را تولید کنند. این شرکت همچنین دارای سه مرکز تحقیق و توسعه بزرگ در آلمان است که وظیفه تولید و توسعه‌ی فناوری‌های پیشرفته را به عهده دارند. اینورهای هایتک در حال حاضر به بسیاری از کشورهای بزرگ در آمریکا، اروپا، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه صادر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

بررسی عملکرد اینورتر هایتک

اینورتر هایتک تحت تاثیر قدرت تنظیم و کنترل دقیق فرکانس و ولتاژ ورودی عمل می‌کند. این تکنولوژی می‌تواند سرعت کمپرسور را به صورت پویا و هوشمند تنظیم کند و باعث افزایش بهره‌وری و عمر مفید اینورتر، کاهش مصرف انرژی و سروصدا می‌شود. یکی از مزیت‌های اینورترهای هایتک، قابلیت کنترل دما و فشار است که منجر به بهبود کیفیت و کارایی سیستم‌های خنک‌کننده می‌شود.

درایور کنترل دور در صنعت امکان مدیریت و بهره‌وری انرژی را فراهم می‌کند و از این طریق منجر به کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های بهره‌وری می‌شود. اینورتر هایتک قادر به تنظیم سرعت دقیق موتورها است و به همین جهت می‌تواند از آسیب به تجهیزات صنعتی جلوگیری کند. درایوهای کنترل سرعت در بسیاری از صنایع مانند نفت و گاز، فولاد، معدن و خودروسازی به میزان بسیار زیادی اهمیت دارند.

انواع مدل‌های اینورتر هایتک موجود در بازار ایران

در شرایط فعلی دو مدل از اینورترهای F100 و F300 در بازار ایران قابل تهیه هستند. اینورتر F100 به طور معمول برای کاربری‌های عادی و سبک مانند ماشین‌آلات بسته‌بندی، بوستر پمپ و فن گردان استفاده می‌شود. این اینور هایتک تحت لیسانس زیمنس است و دارای ولوم روی اینور است و تعداد ورودی‌ها و خروجی‌های دیجیتال بر اساس تعداد سفارش مصرف‌کننده تعیین می‌شوند. این اینورتر هایتک دارای قابلیت راه‌اندازی انواع پمپ‌های سه فاز توسط پنل خورشیدی و کنترل از راه دور انواع موتورهای سنکرون و آکرون است. اینورتر F100 برای استفاده در ماشین‌آلات نساجی، ماشین‌آلات سرامیک و ماشین‌های چاپ استفاده می‌شود.

اینورتر هایتک مدل F300 در سه مدل مختلف تولید می‌شود که به همراه یک کی پد جداشونده عرضه می‌شود و مجهز و به انواع آپشنال کارت‌ها است. اینورتر هایتک مدل F300 بیشتر برای کاربری‎‌های سنگین و نیمه‌سنگین مثل جرثقیل، کمپرسور، خشک‌کن و اکسترودر مناسب است. اینورتر هایتک F300 دارای ضریب قدرت بیش از 95 درصد است و ورودی‌های دیجیتال برنامه‌پذیر است. همچنین این دستگاه سه ورودی آنالوگ جریان و ولتاژی قابل انتخاب و دو خروجی رله‌ای قابل برنامه‌ریزی دارد. ترانزیستور خروجی این دستگاه قابل برنامه‌ریزی است و همچنین امکان اضافه کردن انواع کارت‌های جانبی مانند انکودر نیز وجود دارد. از اینورتر هایتک مدل F300 در ماشین‌آلات درب آسانسور، ماشین‌های طراحی سیستم، ماشین‌آلات تولید کاغذ و همچنین بسته‌بندی استفاده می‌شود.

خرید اینورتر هایتک با ضمانت

در حال حاضر کاربران برای خرید اینورتر هایتک صرفا بر اساس قیمت و کیفیت تصمیم‌گیری نمی‌کنند و به دنبال خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی نیز هستند. به همین جهت کاربران باید به دنبال یک نمایندگی اینورتر هایتک باسابقه و باشند که به تعهدات پس از فروش خود عمل کند. لازم است که تیم فنی نمایندگی از اعضای متخصص و کارشناسان حرفه‌ای تشکیل شده باشد تا بتوانند انواع خدمات تعمیر و نگهداری اینورترها و فروش قطعات اورجینال را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

خرید اینورتر هایتک با ضمانت و خدمات پس از فروش از «آرتا اینورتر»

آرتا اینورتور از سال 1397 با تیمی متشکل از دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف برق در زمینه‌ی اتوماسیون صنعتی مشغول به فعالیت است. این مجموعه موفق شده پروژه‌های موفقیت‌آمیزی در زمینه‌ی نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات صنعتی و تجهیزات و تاسیسات هوشمند در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود به ثبت برساند. آرتا اینورتر چندین سال سابقه فعالیت تخصصی در بخش‌های مختلف فروش داشته و به عنوان نمایندگی رسمی برندهای معروف مانند آیمستر، هایتک، ال اس و سوها شناخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه به سایت به آدرس https://artainverter.com مراجعه کنند و یا با شماره 02191693871 و یا 09135605323 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرتا اینورتر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز