دبی، سرزمین جاذبه‌ های فراوان

تور دبی_کاماپرس
آریاک سفر

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در بین ایرانی‌ها به شمار می‌رود. این شهر عربی به دلیل فاصله کمی که با ایران دارد و داشتن جاذبه‌های متنوع و سرگرمی‌های فراوان به قطبی برای جذب گردشگران ایرانی تبدیل‌شده است.

به گزارش کاماپرس دبی یکی از کشورهایی است که ترکیبی از سنت و مدرنیته، در آن باهم ادغام‌شده‌اند. دبی بسیاری از جاذبه‌های گوناگون و منحصربه‌فرد را در خود جای‌داده است که می‌تواند هرکسی را مجذوب خود کند. بعضی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از: برج خلیفه، نخل جمیرا، برج العرب، دبی مال و صحرای دبی…

همه کارهایی که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید

سفر به دبی حتماً یک تجربه بسیار جذاب و خاطره‌انگیز است، اما قبل از آن نیاز به برنامه‌ریزی و اطلاعات کافی دارید.

ویزا: برای سفر به دبی شما نیاز به ویزای توریستی دارید که 30 روزه است. شما می‌توانید این ویزا را از طریق آژانس‌های مسافرتی یا سفارت امارات در تهران دریافت کنید. هزینه و مدت‌زمان صدور ویزا بستگی به نوع و شرایط آن متفاوت خواهد بود. مدارک موردنیاز برای درخواست ویزا گذرنامه دارای اعتبار، عکس رنگی و رزرو هتل و پرواز است.

آب‌وهوا: آب‌وهوای دبی همواره گرم و شرجی است و در فصل تابستان دمای هوا حتی به بالای ۴۰ درجه هم می‌رسد. به همین دلیل بهترین زمان سفر به دبی فصل پاییز و زمستان است که هوا خنک‌تر باشد.

دریان سفر امید

حمل‌ونقل: دبی دارای شبکه‌ای گسترده از وسایل نقلیه عمومی است. این وسایل شامل مترو، اتوبوس، تاکسی و … می‌شود. می‌توانید با خرید یک کارت هوشمند به نام Nol Card از تمام این وسایل استفاده کنید. هزینه سوارشدن به هر یک از این وسایل بستگی به مسافت و منطقه دارد. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن های Uber یا Careem برای سفارش تاکسی استفاده کنید.

تور دبی_کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری دبی

برج خلیفه: بلندترین ساختمان جهان با ارتفاع ۸۲۸ متر و ۱۶۳ طبقه. شما می‌توانید در طبقات ۱۲۴ و ۱۴۸ مناظر فوق‌العاده شهر را با تلسکوپ‌های مخصوص تماشا کنید. همچنین در این برج می‌توانید در طبقه ۱۲۲ در بلندترین رستوران جهان به نام Atmosphere غذا بخورید.

دبی مال: بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان که با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه، ۲۰۰ رستوران، چندین سینما، آکواریوم، پارک تفریحی و موزه در دبی قرار دارد. در این مکان همه‌چیز را پیدا می‌شود، از لوازم‌خانگی تا لوکس‌ترین برندهای جهان.

پارک تفریحی دبی: بزرگ‌ترین پارک تفریحی سرپوشیده جهان با مساحت ۱۴۰ هزار مترمربع در دبی قرار دارد. در این پارک می‌توانید باشخصیت‌های موردعلاقه‌تان از کارتون‌ها و فیلم‌های معروف مانند باب اسفنجی، بن تن، آواتار، مارول و … ملاقات کنید و از بازی‌های تفریحی، سینما ۴D، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف هم استفاده کنید.

جزیره نخل جمیرا: بزرگ‌ترین مجموعه جزایر مصنوعی جهان با شکل یک درخت نخل است. در این جزیره می‌توان با خودرو یا قطار بگردید و از مناظر خیره‌کننده خلیج‌فارس لذت ببرید. جزیره نخل جمیرا به‌عنوان یک شاهکار معماری و مهندسی در جهان شناخته می‌شود.

تور دبی_کاماپرس

بهترین زمان سفر به دبی

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب تور دبی باید به آن توجه کنید، آب هوای این شهر است. چون آب‌وهوا در این شهر گرم و مرطوب است سردترین ماهی که در این شهر وجود دارد، ژانویه است. دبی در ژانویه دمایی با 15 درجه سانتی‌گراد دارد. دبی در ژانویه بیشترین جمعیت گردشگر را دارد. ماه جولای نیز گرم‌ترین ماه در این شهراست و گرما و شرجی بودن هوا تأثیر مستقیمی در کم شدن نرخ ورود توریست به این شهر دارد.

مدت‌زمان سفر به دبی

معمولاً مسافران هفت شب و هشت روز را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. این مدت‌زمان، برای گشت‌وگذار در این شهر ساحلی کافی است؛ اما تور دبی ۴ شب و ۵ روز از دیگر گزینه‌های انتخابی شما می‌تواند باشد. تور با این مدت‌زمان در ردیف اقتصادی‌ترین تورهای دبی قرارمیگیرد. اگر به دنبال تور ارزان هستید، می‌توانید در فصل تابستان اقدام به سفر بکنید. بلیط های لحظه آخری معمولاً قیمت پایین‌تری دارند. هم‌چنین بیشترین رزرو تور در کریسمس و نوروز است.

انواع تور دبی

تورهای ترکیبی نیز از دیگر انواع مختلف سرویس‌های مسافرتی این شهر هستند. مثلاً می‌توانید تورهای دبی – ابوظبی، دبی – عمان و … تهیه کنید. تور کشتی کروز دبی نیز برای علاقه‌مندان بسیار جذاب است.

تور دبی_کاماپرس

هورامان گشت به‌عنوان مجری مستقیم تور دبی با بلیط امارات، پکیج‌های متفاوت و مطابق با درخواست شما را نیز تهیه می‌کند. امکان خرید بلیط برای دبی و همچنین رزرو هتل در آنجا با بهترین قیمت و به‌راحتی و به‌صورت آنلاین از طریق سایت (https://www.bestgasht.com) هورامان گشت امکان‌پذیر است. دفتر هورامان گشت ستاره، با کادری مجرب و باسابقه سعی می‌کند برای کسانی که اقدام به مسافرت می‌کنند بهترین خدمات را ارائه کند. شما می‌توانید از طریق شماره‌های اعلام‌شده در سایت با آن‌ها در تماس باشید. در صورت نیاز به رزرواسیون تور با ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی می‌توانید به‌صورت مستقیم با آژانس هورامان گشت، مجری تورهای لوکس به سرتاسر دنیا تماس حاصل کنید و از آخرین نرخ‌های موجود مطلع شوید.

آدرس: تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه پنجم، پلاک 15 واحد 4

تلفن تماس: 57906000-021

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان