دانشگاه آزاد جزوه‌ها را هم به دانشجویان می فروشد؟!

لست سکند

دانشگاه آزاد به منظور دسترسی دانشجویان به جزوه‌ها از آن‌ها هزینه دریافت می‌کند! این در حالیست که قبلا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت مبلغ 10 هزار تومان را هم بابت ارائه جزوه ممنوع اعلام کرده بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان را به استفاده از آی گپ برای ارائه دروس مجبور و آن‌ها را با مشکلات زیادی مواجه کرد. اکنون هم دانشجویان این دانشگاه باید برای دسترسی به جزوات درسی خود مبلغ 10 هزار تومان واریز کنند.

البته پیش از این رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اعلام کرده بود افرادی که مجددا قصد بهره گیری از محتوای کلاس‌ها را دارند، باید 10 هزار تومان هزینه کنند. ریاست واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد این مبلغ را برای دانشجویان بسیار ناچیز اعلام کرده و معتقد بود که جمع این مبلغ پول به منظور ارتقای سطح کیفی سامانه‌ها و همچنین به کارگیری سرویس‌های جدید روی سامانه آموزش مجازی کاربرد دارد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

شیوه‌های مختلف دانشگاه آزاد برای دریافت هزینه بیشتر

البته بعدا ریاست دانشگاه، با توجه به موضوع رایگان بودن آموزش‌های آنلاین، این کار را ممنوع اعلام کرد. اما اکنون برخی از دانشجویان در صفحات مجازی اعلام کرده‌اند که این اقدام همچنان ادامه دارد و در جواب اعتراضات هم پاسخ قابل قبولی داده نمی‌شود. اغلب دانشجویان دانشگاه آزاد معتقدند که این مجموعه به هر شکلی در پی دریافت پول از افراد مشغول به تحصیل است. گویا این دانشگاه بدون هیچ دلیل موجهی هزینه شهریه‌های متغیر را افزایش داده و اکنون هم بهانه‌ای دیگر برای دریافت مبالغ بیشتر از دانشجویان تدارک دیده است.

دانشجویان دانشگاه آزاد بر سر مسائل مربوط به شهریه همیشه مشکلاتی داشتند. اکنون هم با آنلاین شدن کلاس‌ها حجم این مشکلات دو برابر شده و دریافت هزینه به هر شیوه‌ای مثل عدم دسترسی به کلاس قبل از تسویه کامل شهریه و … هم به این مسائل اضافه شده است.

مرتبط با : دانشگاه آزاد اسلامی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز