یک وام جدید برای دانشجویان

لست سکند

سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از اعطای وام شهریه به دانشجویان مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته این مجموعه خبر داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این وام به مبلغ 2 میلیون و 600 هزار تومان به دانشجویانی پرداخت می‌شود که در یکی از دانشگاه‌های علمی کاربردی مشغول به تحصیل باشند. با تایید صندوق رفاه دانشجویان، هر دانشجوی مرکز علمی کاربردی می‌تواند از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویی درخواست وام خود را ثبت کند.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته سلیمان عباسی، دانشجویان این دانشگاه و خانواده‌هایشان، به دلیل شرایط کنونی کشور، نگرانی‌های زیادی درباره پرداخت شهریه دارند که امید است مراکز آموزش علمی کاربردی برای رفع این گونه مشکلات و اطلاع رسانی درباره آن اقدامات مناسبی را انجام دهد.

تسهیلات اجاره مسکن برای دانشجویان متاهل

طی سال جاری وام‌های مختلفی به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور پرداخت شده است. اخیرا هم صندوق رفاه دانشجویان یک وام برای مسکن دانشجویان متاهل تدارک دیده است. این تسهیلات هم در هر مقطع تحصیلی به افراد متقاضی واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مبلغ وام ودیعه مسکن متاهلی در تهران 32 میلیون و 500 هزار تومان، کلان شهرها 26 میلیون تومان و سایر شهرها 19 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. افراد متقاضی این وام باید مدارکی از جمله اجاره نامه رسمی را به صندوق رفاه ارائه دهند. ضمنا این وام به دانشجویانی که در آخرین نیمسال مجاز تحصیلی قرار دارند و به ساکنان خوابگاه‌های دانشجویی دولتی یا غیردولتی تعلق نمی‌گیرد.

زمان ثبت نام برای این نوع وام از چهارم آبان ماه سال جاری شروع شده و تا اول دی ماه ادامه دارد. تمامی دانشجویان متقاضی دارای شرایط باید برای ثبت نام در سامانه مذکور براساس جدول زمان بندی اعلام شده اقدام کنند.

مرتبط با : دانشگاه جامع علمی کاربردیصندوق رفاه دانشجویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز