داماد حسن روحانی شمشیر را از رو بست

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کامبیز مهدی‌زاده، که بیشتر با صفت داماد حسن روحانی در فضای سیاسی و رسانه‌ای شهره است، در یک گفتگوی ویدئویی به دفاع از مسعود پزشکیان پرداخت.

به گزارش کاماپرس، مهدی‌زاده که تاکنون بارها در قامت سخنگوی غیررسمی روحانی، به منتقدان او تاخته و یا سیاست‌های او را در فضای رسانه‌ای ترویج کرده، روز گذشته به صورت تمام‌قد از مسعود پزشکیان دفاع کرد.

او رقابت انتخاباتی فعلی را صحنه یک در مقابل 5 خواند و این فضا را ناعادلانه توصیف کرد. مهدی‌زاده در ادامه دوران ریاست جمهوری مسعود پزشکیان را با ذکر ویژگی‌هایی توصیف کرد:

دوران پزشکیان، پایان دروغگویی و چاپلوسی و وعده‌های نجومی مانند 4 میلیون مسکن و یک میلیون شغل و ساخت ورزشگاه خواهد بود.

در دوران پزشکیان افراد پوپولیست و عوام‌فریب، جای خودشان را به افراد متخصص و کاردان خواهند داد و افرادی از یک دانشگاه خاص به تاریخ خواهند پیوست.

راز آسمان پایتخت

داغ ترین مطالب امروز:

دکتر پزشکیان، فردی صادق است و اهل وعده و وعید نیست. دیگر وقتی می‌خواهیم به اینترنت وصل شویم، کلید (فیلترشکن) را بالای صفحه گوشی نبینیم و خرج وی.پی.ان نکنیم و پول به جیب مافیای وی‌.پی.ان نریزیم.

دکتر پزشکیان چون جراح است، بلد است جراحی اقتصادی کند. ما باید خداحافظی کنیم با جراحان اقتصادی دانشگاه امام صادق.

دوران دکتر پزشکیان، دورانی خواهد بود که اگر خدای نکرده کشور درگیر بحرانی شود، دیگر با کت‌شلوار داخل سیل و گل و لای نمی‌رویم و مدیریت بحران خواهیم داشت؛ نه بحران مدیریت.

در دوران دکتر پزشکیان، به کسی به ناحق تهمت زده نمی‌شود. دیدیم که 3 سال گفتند فرش‌های کاخ سعدآباد گم شده و دزدیده شده اما اخیرا دیدیم که قوه قضاییه بیانیه داد که هیچ دزدی در کار نبوده و فرش‌ها بین اداره‌ها جابه‌جا شده است.

در دوران دکتر پزشکیان، بانوی اول نخواهیم داشت و بانوی اول، خانم فاطمه زهرا خواهد بود.

در دوران دکتر پزشکیان، ارباب حلقه‌ها نخواهیم داشت و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور برعهده متخصصان، نخبگان و دانشمندان خواهد بود.

در دوران دکتر پزشکیان، هر پروژه دو بار افتتاح نمی‌شود و اخلاق رعایت خواهد شد. نخبگان و جوانان به کشور بازخواهند گشت و دیگر شاهد این نیستیم که در تمام آژانس‌های هواپیمایی، نخبگان دنبال بلیط باشند برای خروج از کشور.

در دوران پزشکیان، مطبوعات خواهند توانست رئیس‌جمهور را نقد کنند، بدون اینکه حق آگهی‌شان لغو شود.

در دوران پزشکیان، اهل رسانه و قلم آزادانه می‌توانند قلم بزنند.

دوران دکتر پزشکیان، تنها مختص به عده‌ای هنرمند خاص نیست بلکه از تمام هنرمندان عزیز کشور برای حضور در مراسم‌های دولتی دعوت به عمل خواهد آمد.

در دولت دکتر پزشکیان، دیپلمات‌‌ها و مذاکره‌کننده‌های ارشد ما، فقط زمان و مکان مذاکره‌ها را مشخص نمی‌کنند بلکه با حفظ عزت و اقتدار ملی نتیجه‌گرا عمل خواهند کرد و این فشارمعیشتی را از روی مردم برخواهند داشت.

کامبیز مهدی‌زاده، دکتر پزشکیان را کسی دانست که با عقل و اعتدال پیش خواهد رفت. وی تاکید کرد که به این دلایل انتخاب وی در انتخابات پیش رو، دکتر پزشکیان است.

مهدی زاده در این ویدئو به صورت تلویحی منتقدان پزشکیان و روحانی در یک ردیف قرار داد و با ذکر برخی اوصاف برای پزشکیان و دولت وی، مخالفان را به چالش کشید. داماد حسن روحانی که دی‌ماه 1402 برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم، ثبت‌نام کرده بود، رد صلاحیت شد.  

مسعود پزشکیان، تنها نامزدی است که تاکنون توسط اعضای کابینه حسن روحانی مورد حمایت قرار گرفته است. انتشار تصاویری از حضور محمدجواد ظریف و محمدجواد آذری‌جهرمی در ستاد پزشکیان، نشان داد مردان روحانی برای کمک به پزشکیان، پاشنه‌های خود را کشیده‌اند.

انتهای پیام

روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز