دارا دوم با سهام پالایشی امروز ثبت می شود

ژیوار

بعد از حاشیه های مختلفی که در زمینه عرضه دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ETF موسوم به دارا دوم به وجود آمد این صندوق امروز رسما در بازار سرمایه ثبت می شود.

به گزارش کاماپرس،  ثبت دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ETF موسوم به دارا دوم در بازار سرمایه ، برای بورس بازان می توانست خبر مسرت بخشی باشد. حدود یک ماه و نیم قبل که دارا یکم سود قابل توجهی برای خریداران خود به ارمغان آورده بود همه در انتظار عرضه دارا دوم بودند اما با اتفاقاتی که در دو هفته اخیر در بورس افتاده، و سرآغاز آن هم همین حاشیه های عرضه دارا دوم بوده، اکنون مشخص نیست دارا دوم با استقبال مواجه می شود یا خیر.

به هر حال رئیس سازمان خصوصی سازی از ثبت دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ETF دولتی که واحدهای آن شامل سهام ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز هستند در روزجاری (یکم شهریور) و پذیرش این صندوق در بورس در چهارشنبه همین هفته خبر داده است.

اخذ مجوزهای لازم برای تاسیس دارا دوم 

علیرضا صالح اظهار کرده است: مجوزهای لازم برای تاسیس دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز اخذ شده است و این صندوق امروز شنبه ثبت و چهارشنبه هفته جاری در بورس تهران پذیرش می‌شود.

دریان سفر امید

بعد از عرضه نخستین ETF دولتی مربوط به ۵ بانک و بیمه با سقف خرید ۲ میلیون تومان برای هر کد معاملاتی، دومین ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در حالی طبق مصوبه هیات دولت روانه میز فروش می‌شود که سقف خرید واحدهای آن از ۲ به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

متقاضیان می‌توانند با استفاده از کدملی و از طریق درگاه‌های اینترنتی حدود ۱۵ بانک و تمام شرکت‌های کارگزاری اقدام به ثبت سفارش کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز