خوشبوترین عطر مردانه زیر ۷ میلیون تومان

خوشبوترین عطر مردانه زیر ۷ میلیون تومان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب یک عطر مناسب تصمیمی شخصی بوده که نشان‌دهنده سبک، شخصیت و ترجیحات هر فردی است. برای مردانی که به دنبال رایحه‌ای زیر ۷ میلیون تومان هستند، طیف وسیعی از گزینه‌ها برای پاسخگویی به سلیقه‌ها و مناسبت‌های مختلف وجود دارد. دنیای عطرهای مردانه مجموعه‌ای از انتخاب‌های فریبنده از خنک و مرکباتی گرفته تا گرم و تند را شامل می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، خوشبوترین عطر مردانه زیر ۷ میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1-عطر مردانه Nifty Savage Dior

عطر مردانه نیفتی ساواژ دیور، عطری جذاب است که پیچیدگی و جذابیت را به نمایش می‌گذارد. این عطر با رایحه تند و خنک خود ترکیبی نیروبخش از نت‌های فلفل سیچوان، پرتقال و عنبر را به رخ می‌کشد. به‌محض اینکه پوست را لمس می‌کند، انرژی و طراوت فرد را در بر می‌گیرد و آن را برای تمام فصول مناسب می‌کند.

این عطر که توسط شرکت مشهور فرانسوی دیور ساخته شده است، مترادف با لوکس بودن و کیفیت است. نت‌های بالایی مرکباتی آن به طور یکپارچه به قلب اسطوخودوس، شمعدانی و جوز هندی تبدیل می‌شوند، درحالی‌که کهربا و وانیل پایه‌ای گرم و آرامش‌بخش ایجاد می‌کنند. قیمت این محصول ۵۸۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

1-عطر مردانه Nifty Savage Dior 

2-عطر مردانه Bulgari Man Extreme

عطر Bulgari Man Extreme عطری باطراوت و بانشاط به حساب می‌آید که برای مردان مدرن طراحی شده است. این عطر که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، دارای ترکیبی منحصربه‌فرد از مرکبات، گل و نت‌های چوبی است که حس سرزندگی را القا می‌کند. بطری نقره‌ای براق که با آرم نمادین بولگاری مزین شده است، ظرافت را به هر مجموعه آراستگی اضافه می‌کند.

پس از استفاده، رایحه با آکوردهای خوش‌طعم پرتقال، لیمو و کاکتوس باز می‌شود که به‌تدریج جای خود را به هل، فریزیا و کهربا می‌دهد. پوست خشک ترکیبی از نت‌های چوبی، وتیور و بنزوئن را نشان می‌دهد و ردپایی از گرما و حس انگیز باقی می‌گذارد. چه به‌صورت غیررسمی و چه برای مناسبت‌های خاص پوشیده شود، Bulgari Man Extreme مطمئناً تأثیری ماندگار خواهد داشت. قیمت این محصول ۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است.

2-عطر مردانه Bulgari Man Extreme  

3-عطر مردانه پرادا، لونا روسا بلک

عطر مردانه پرادا در نوع لونا روسا بلک تجربه رایحه‌ای جسورانه و مست‌کننده را ارائه می‌دهد. این رایحه با ترکیبی جذاب از نارنگی، گلپر، نعناع هندی و کومارین، گرما و پیچیدگی را تراوش می‌کند. Luna Rossa Black که برای لباس‌های شب یا مناسبت‌های خاص ایده‌آل است، با رایحه شیرین و تند خود تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

این عطر در یک بطری مشکی براق بسته‌بندی‌شده و با آرم نمادین پرادا مزین شده است. Luna Rossa Black چه به‌تنهایی پوشیده شود و چه با رایحه‌های دیگر، مطمئناً حواس را مجذوب خود می‌کند. قیمت این ادوپرفیوم جذاب برابر ۶ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است.

3-عطر مردانه پرادا، لونا روسا بلک

4-عطر مردانه مون بلان، امبلم اینتنس

عطر مون بلان امبلم اینتنس عطری است فریبنده که اعتمادبه‌نفس و پیچیدگی را القا می‌کند. این عطر که برای جنتلمن‌های مدرن ساخته شده است، با نت‌های پر جنب‌وجوش گریپ‌فروت، گیاهان آبزی و هل باز می‌شود و حس تازگی و سرزندگی را القا می‌کند. همان‌طور که عطر ایجاد می‌شود، قلبی از برگ‌های بنفشه، سیب سبز، گل رز، دارچین و جوز هندی نمایان می‌شود و دسته‌گلی گرم و تند ایجاد می‌کند.

نت‌های پایه چوب، نعناع هندی و دانه تونکا عمق و پیچیدگی را اضافه می‌کنند و تأثیر ماندگاری را به جا می‌گذارند. Emblem Intense که در یک بطری فلزی شیک با آرم نمادین Mont Blanc مزین شده است، افزودنی جاودانه به هر مجموعه عطری است. قیمت این محصول ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

4-عطر مردانه مون بلان، امبلم اینتنس

5-عطر مردانه Mont Blanc Legend

عطر مونت بلان لجند عطری کلاسیک به شمار می‌رود که مظهر جسارت و قدرت است. این رایحه با ترکیبی از نت‌های تازه و میوه‌ای، با رایحه نشاط‌آور اسطوخودوس، آناناس و پرتقال باز می‌شود و تجربه بویایی نشاط‌آور و پویا را ایجاد می‌کند. با ته‌نشین شدن عطر، نت‌هایی از گل رز، شمعدانی، خزه و میوه‌های خشک پدیدار می‌شوند و به عمق و پیچیدگی می‌افزایند.

نت‌های پایه دانه تونکا و چوب یک پایان گرم و حسی ایجاد می‌کنند و تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارند. لجند در یک بطری شیشه‌ای شیک که با نماد نمادین Mont Blanc مزین شده است، رایحه‌ای جاودانه است که پیچیدگی و جذابیت را تداعی می‌کند. قیمت این محصول برابر ۳ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان است.

5-عطر مردانه Mont Blanc Legend

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپمندلیفمیثم عطر
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “خوشبوترین عطر مردانه زیر ۷ میلیون تومان

  1. Mohsen گفته:

    زییییر هفففت میلیون.بالای ۷ میلیونش را کیا میخرن؟؟؟ما برا خرید ادکلن و عطر صد یا دویست تومنی کلی میلرزیم که یه وقت سر ماه پول کم نیاریم……!!!!!!!!

  2. پرویز گفته:

    در تکمیل نظر محسن و پوریا اضافه کنم ما با 7 میلیون میریم مصالح ساختمانی ب این امید که در بازه زمانی 10 سال بعد شاید صاحب خانه بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز