شماره گذاری کی ام سی T9 کرمان خودرو هم‌زمان با سومین نمایشگاه آفرود

ژیوار

کرمان موتور به‌عنوان عرضه‌کننده پرفروش‌ترین پیکاپ در بازار ایران با حضور در نمایشگاه آفرود 1403 از شروع شماره‌گذاری خودروی KMC T9 خبر داد.

به گزارش کاماپرس، سومین دوره از نمایشگاه آفرود تهران، امسال در تاریخ 22 تا 24 مرداد در ایران مال برگزار می‌شود. در دوره قبل این نمایشگاه، کرمان موتور  پیکاپ پرفروش KMC T8 را معرفی کرده بود.

امسال نیز بزرگ‌ترین شرکت خصوصی خودروسازی در ایران با ۲ خودوری آفرودی KMC T8 و KMC T9 در نمایشگاه حاضر شده است تا موفقیت سال گذشته را تکرار کند.

بیشتر بخوانید:

تی9 چه زمانی به خریداران تحویل داده می‌شود؟

کی ام سی T9 که پیشتر کار فروش آن انجام شده، اکنون در مرحله شماره‌گذاری قرار دارد و به‌زودی به خریداران تحویل داده خواهد شد.

دریان سفر امید

T9-کاماپرس

طراحی خودروی  KMC T9 (جک تی9) نسبت به نسل قبل خود عضلانی‌تر شده، امکانات آن نسبت به خودروی T8 افزایش یافته و از نظر فنی نیز عملکرد قوی‌تری دارد.

طراحی تی T9 با نمونه‌های مشاهده‌شده در سایر پیکاپ‌های چینی متفاوت است و بلوغ خودروی جک را در طراحی و مهندسی به نمایش می‌گذارد.

با توجه به استقبال خوبی که از خودروی کی ام سی T8 در بازار مشاهده شد، انتظار می‌رود که نمونه جدیدتر و پیشرفته‌تر این مدل نیز فروش بالایی داشته باشد و به پیکاپ محبوب بازار بدل شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز