خواننده زن مشهور آپارتمانش را 84 میلیارد تومان زیر قیمت می‌فروشد!

ژیوار

یکی از مشهورترین زنان فعال در دنیای موسیقی ، بازیگری و مُد جهان از قیمت آپارتمان لوکس خود 3 میلیون دلار – با دلار 28 هزار تومانی معادل 84 میلیارد تومان – کم کرد تا هر چه زودتر این ملک خود را به پول نزدیک کند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب و جنجالی روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ظاهرا رکود بازار مسکن و نبود مشتری دست به نقد مختص بازار ایران نیست و در سایر نقاط جهان نیز این رکود گریبان مالکان و فروشندگان ملک را گرفته است!

در بازار مسکن ایران وضعیت رکودی به گونه ای است که آپارتمان های کم  متراژ بهتر از آپارتمان های لوکس و متراژ بالا به فروش می رسد اما بد نیست بدانید در نیویورک هم شرایط مشابه ای وجود دارد یا حداقل برای یکی از مشهورترین سلبریتی های جهان ، چنین شرایطی ایجاد شده است.

این ماجرا مروبط به جنیفر لوپز خواننده، بازیگر و فعال صنعت مُد و فشن است که اخیرا 3 میلیون دلار – مبلغی معادل 84 میلیارد تومان با احتساب دلار 28 هزار تومانی – از قیمت آپارتمان مجلل خود در نیویورک را کم کرده تا بلکه بتواند آن را زودتر به فروش برساند.

دریان سفر امید

اخبار و ویدیوهای پربازدید امروز:

به نوشته روزنامه هفت صبح، این آپارتمان 600مترمربع مساحت دارد و حدود 400متر نیز تراس دارد. آپارتمان دارای چهار تراس جداگانه است که در دو طبقه مشرف به میدان مدیسون گسترده شده است.

در مورد علت فروش این آپارتمان تا این حد زیر قیمت حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد و برای مثال برخی گزارش ها منتشر شده که حکایت از آن دارد اخیرا خرج جنیفر لوپز خیلی زیاد شده و شاید علت فروش آپارتمان آن هم با این قیمت به این دلیل است.

از زندگی جی لو بعد از جدایی از نامزدش الکس رودریگز تا این حد می دانیم که این خواننده مشهور بیشتر اوقات با بن افلک بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی دیده می شود و گویا برای بن افلک دست به جیب هم شده چرا که گزارش شده که او همین اواخر مجموعه ای از جواهرات را از یک مکان معروف در لس آنجلس برای دختران بن افلک خریداری کرده است!

اخبار مهم و توصیه شده امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب و جنجالی روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

28 دیدگاه برای “خواننده زن مشهور آپارتمانش را 84 میلیارد تومان زیر قیمت می‌فروشد!

  1. ناصربهادری گفته:

    اگه یکی نگاه خانم جنیفر روبه کسانیکه دربدبختی وبیچارگی وکارتن خوابها وبقیه ابرندارها بندازه وببینه اینان وآنانیکه باچه موقعیتی درهمون دنیایی که اوزندگی میکنه زیست میکنند شاید ثروتشو بهتربخرجه

  2. المیرا گفته:

    اینا به قدری پولو ثروت دارن که با این ضرری که کرده خم به ابروشون نمیره عشقو حالشو زندگیشو تو این آپارتمان کرده و صد در صد به قیمت پایین زمانی خریده اصلا فکر نمیکنم ضرر کرده باشه بعدشم به ما چه دردمون تموم شده مگه که فکره خونه ی جنیفر لوپزو هم بکنیم ولمون کنین بابا

  3. اسماعیل گفته:

    جلب نظر مردم کوچه و بازار که هیچگاه دیده نمیشوند ، میشود ثروت ، در هر صنعتی ، ورزشی ، سینما ، حتی خود صنعت ، پس باید به مردم احترام گذاشت ، کافیه مردم بطور دست جمعی صورت خودشون رو برگردونن ، و اون چیز ، هر چی که باشه ، چه خوب یا بد ، سرنگون میشه ، پس باید به مردم احترام گذاشت ، مردم یعنی خودت و دیگران .

    • ثام گفته:

      ای داد ای هوار ای بیداد
      خدایا حالا دیگه چطوری غصه ی جینفر لوپز بخورم.
      الهی چه کنم من ازدست اینها که میان بجای دوتا کلوم حرف بدرد بخور ازخریدو فروش خونه ی اونطرف دنیا که نمیدونیم صاحبش کیه مینویسن

      محض خدا جمع کنید ببندید این قصه ها رو
      😂😂😂

  4. کاانتر گفته:

    یعنی شماها اره تو باور میکنی این خبر دروغ را؟؟؟؟پس حقته بزنن تو سرت با گوش کوب که دماغت فوران کنه اولا که سه میلیون دار در امریکا مثل 3 میلیون تومان ایران است دوما ای خوشگله نامزد من اونقدرررر پول داره که مگبور نیست خانه 600 متری که پول زمینش نمیشه رو تازه زیر قیمت بفروشه دوستان سردبیر بلاخره خرگ داره سایتش خوب یه جوری باید خرتون کنه بیای نظر بدین وووووووو بلنصبت

  5. ارسطو گفته:

    ظاهرا فقط به این جهت خونه اش رو فروخته که جز ساختمونهای مسکن مهر بوده و جنی جون اصلا از کیفیتش راضی نبوده ، میگن یه بار وقتی دخترهای بن افلک داشتن اونجا گرگم به هوا بازی می کردند یکی از دیوارهاش ترک مویی برداشته .

  6. م. الف گفته:

    ستاره شدن و ارزش فوق انسانی پیدا کردن آدمای بی هویت، نتیجه و تجسم جهل حاکم بر اقشاری از جامعه است. آیا بزرگان علم، ادب و هنر جهانی ، در شهرت و جایگاه، هرگز به گرد پای ستاره های پوشالی و عموما بی هویت سینمای هالیوودی و جهانی میرسند؟ هرگز. و این نشانه انحطاط جامعه بشری است.

    • A گفته:

      حرف حق و تلخ، امثال شما حیف کم هستند در عالم خلقت،اگر امروز در دنیا ارزش یک فوتبالیست چه در اینستا چه در عالم حقیقت خیلی بالاتر از یک مثلا فیزیکدان است این نشان از جهل حاکم بر مردم دنیاست، نشان از اصول و مبانی غلط حاکم بر افکار جامعه ی جهانیست، وقتی رونالدو بشود محبوب قلبها و یک مخترع واکسن اسمش برای مردم بی ارزش و مجهول باشه ، از این جامعه ی انتظار رفتار انسانی و منش بشری داشتن خیالی بس بیهوده هست، همینه که روز به روز بشریت به قعر سقوط و پستی نزدیک شده و میشود، متاسفم برای مبلغان دینی که انسان را اشرف مخلوقات گزیده اند حال آنکه اشرف مخلوقات یک توهم خودساخته ای بیش نیست، درچنین جامعه ای پوچ گرایی که همه در پی شخصیت های پوچ و ملاک های پوچ هستند امثال جنیفر لوپز در اوج شهرت و حاکمیت تاخت میکنند و از جهل مردم ثروت اندوزی کلان و بی دردسر می نمایند

  7. مهناز نباتی گفته:

    خوش به حالشون … اونها دارن زندگی میکنن …ما چی … اصلا تصور زندگی اونها برای ما مثل خواب و رویا میمونه

  8. فرزاد گفته:

    از هر چیز میخواهید بگید بجز سرم و واکسن، چون حسینی بای و یاز رلو میان میگن جنیفر با واکسن فایزر دچار ایست قلبی شد و درگذشت، راستی قیمت دلار چنده؟

  9. احمد گفته:

    همیشه قیمت زمین یا ملک در تمام کشورهای دنیا براساس درخواست مردم دنیاجهت زندگی دراون کشور سنجیده وارزشش مشخص میشه و یا براساس رفاه وشادی مردم..غریبه که نیستیم ما خودمون توی خودمون خودمونو باد میکنیم وگرنه بنظرم درکشورمون زمین متری ۵۰ هزارتومنم بالاست.

  10. محمد گفته:

    حقیقت این است ما را ازخود بی خبر کردید از ان سوی مرزها خبر دار با این خبرها سرگرممان کردیید
    مبادا،یادی از احوال خویشتن کنیم

  11. پارسا گفته:

    دروغ میگن تو بنگاه ما معامله شد تازه کمیسیون هم نداد جنیفر ….اپارتمان قدیمی ساز بود بیشتر نمیخریدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز