خرید 6 ماشین داخلی محبوب با 600 میلیون تومان + قیمت خودرو

قیمت خودرو - کاماپرس
ژیوار

در بازار خودرو ایران، خرید یک خودرو با کیفیت و امکانات مناسب با قیمت زیر ۶۰۰ میلیون تومان گزینه‌ای محبوب برای بسیاری از خریداران است. در این رده قیمت، خودروهای ایرانی متنوعی وجود دارند که با طراحی قابل قبول، امکانات و قیمت خودرو مناسب، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.

پژو 206

طراحی بدنه ماشین پژو ۲۰۶ باعث شد این خودرو جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران باشد. این هاچبک کوچک با بدنه گرد و تخم مرغی شکل، بر اساس زبان پژو در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ طراحی شده است. این خودرو در ۶ تیپ به بازار ایران عرضه شد.

قیمت یک پژو 206 دنده‌ای مدل  1401 در بازار خودرو  570 میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو حدود 56 هزار کیلومتر کارکرد دارد و از موتور و بدنه سالم برخوردار است.

قیمت خودرو - کاماپرس

پژو پارس

پژو پارس در واقع نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود در مقایسه با ۴۰۵، ظاهر جذاب‌تر و امکانات بیشتری دارد. پارس یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های ایران خودرو تاکنون به شمار می‌آید. از مزایای این خودرو می‌توان به هزینه نگهداری پاییم و بازار دست دوم پررونق اشاره کرد.

دریان سفر امید

قیمت خودرو پارس مدل 1398 با حدود 30 هزار کیلومتر کارکرد 530 میلیون تومان است. وضعیت فنی این خودرو سالم گزارش شده و بدنه آن نیز هیچگونه ایرادی ندارد.

دنا پلاس

ماشین دنا به عنوان یکی از تجربه‌های موفق ایران خودرو در زمینه به روزرسانی این پلتفرم پژو 405 یاد کرد. این ماشین حداقل در بازار توانسته همچنان طرفداران خاص خود را حفظ کند و در برابر رقبای خوش آب و رنگ‌تر چینی تا حد زیادی مقاومت نماید. مزیت قابل توجه دناپلاس برخورداری از آپشن‌های قابل قبول نسبت به قیمت است.

قیمت یک دنا پلاس مدل 1396 در حالی حدود 155 هزار کیلومتر کارکرد داشته و بدنه آن نیز یک قطعه رنگ و یک قطعه تعویض شدگی دارد 544 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو دنده‌ای بوده و از موتور سالم استفاده می‌کند.

قیمت خودرو - کاماپرس

پژو 207

پژو ۲۰۷ یکی از خودروهای محبوب بازار ایران است که ۸ سال بعد از عرضه موفقیت‌آمیز پژو ۲۰۶ توسط ایران خودرو به دست مشتریان رسید و تولید آن به جز وقفه‌ای ۲ ساله از ۹۲ تا ۹۴، همچنان ادامه دارد. این هاچبک جمع و جور به صورت رسمی پژو 207i نامیده می‌شود. پژو ۲۰۷ پانوراما یا سقف شیشه‌ای نیز از نیمه دوم سال ۹۹ وارد بازار شده است. پژو 207 مصرف سوخت نسبتا پایینی دارد و پایداری در پیچ‌های تند نیز از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود.

برای خرید خودرو پژو 207 با 47 هزار کیلومتر کارکرد و دو قطعه تعویض در بدنه 590 میلیون تومان بودجه لازم است. این خودرو دنده‌ای مدل 1399 بوده و دارای مشخصات فنی سالم است.

سمند سورن

سمند سورن را می‌توان نسل دوم خودرو ملی شرکت ایران خودرو دانست که تولید آن از سال 1386 آغاز شده و با انجام تغییراتی تا به امروز ادامه پیدا کرده است. سمند سورن در واقع نسخه فیس‌لیفت سمند معمولی است که به امکانات رفاهی بیشتری دارد و طراحی ظاهریش آن نیز اندکی به‌روز شده است.

قیمت یک سمند سورن مدل 1400 در حالی که حدود 64 هزار کیلومتر کارکرد دارد 590 میلیون تومان است. این خودرو دنده‌ای از بدنه و مشخصات فنی کاملا سالم استفاده می‌کند.

قیمت خودرو - کاماپرس

رانا پلاس

رانا پلاس یکی از محصولات جدید ایران خودرو است که با دریافت تغییراتی در داخل و خارج کابین و همچنین دریافت یکسری امکانات اضافه، به عنوان خودروی مدل روز وارد بازار شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته است. قیمت مناسب نسبت به رقبا و همچنین پیشرانه قابل اعتماد از مزایای این خودرو به شمار می‌روند.

قیمت یک خودرو راناپلاس دنده‌ای با موتور و بدنه سالم در بازار فروش خودرو 578 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو مدل 1401 بوده و حدود 38 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

استعلام قیمت خودرو از همراه مکانیک

همراه مکانیک به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات خودرو در کشور خودروهای کارکرده ایرانی و خارجی را به‌صورت کارشناسی شده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به همین دلیلی مجموعه‌ای قابل اعتماد برای خرید و فروش خودرو محسوب می‌شود.

همراه‌ مکانیک از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به کامل‌ترین مرجع خدمات خودرو در کشور برای مشاوره تخصصی خرید و فروش تبدیل شده است. برای ارتباط با همراه مکانیک به نشانی تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک 56 رفته یا با شماره تلفن‌های 02167632000 یا 02191070700 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل در انجام امور می‌توانید به نشانی اینترنتی  www.hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز