خرید کیسه بوکس برای بوکسرها چقدر آب می‌ خورد؟

کیسه بکس - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تمرین با کیسه بوکس راهی عالی برای افزایش سرعت و قدرت بالاتنه بوده و تاثیر چشمگیری در تقویت عضلات و سلامت قلب دارد. انواع کیسه بوکس در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد. انتخاب کیسه بوکس مناسب کلید بهبود و پیشرفت عملکرد و موفقیت در تمرینات است.

کدام نوع کیسه بوکس بهتر است؟

کیسه بوکس سبک برای تمرکز بر سرعت و دقت و کیسه‌های سنگین تر گزینه مناسبی برای افزایش قدرت هستند. افرادی که از کیسه بوکس برای تقویت عضلات پایین تنه استفاده می‌کنند بهتر است کیسه‌های بلندتر و سنگین تر را انتخاب کنند. باشگاه‌ها می‌توانند برای تکمیل تجهیزات خود از کیسه بوکس سنگین آویزان و تاتامی صاف به دلیل جلوگیری از تحریک پوست استفاده کنند.

کیسه بوکس سنگین آویزان: این مدل از قدیمی‌ترین تجهیزات بوکس به حساب آمده و برای افزایش قدرت مشت زنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیسه بوکس سنگین به فضای بیشتری برای نصب نیاز داشته و در عین حال قیمت کمتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. این مدل باعث تقویت شانه و بازو می‌شود. این کیسه بوکس در ورزش‌هایی مانند کیک بوکسینگ، تکواندو و کاراته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیسه بوکس ایستاده: این مدل قابل حمل بوده و احتیاجی به نصب ندارد. استفاده از کیسه بوکس ایستاده در فضاهای محدود مانند خانه بسیار مناسب است.

کیسه بوکس سرعتی: این مدل از سایر کیسه‌ها کوچک تر بوده و برای تقویت سرعت مشت زنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیسه بوکس پر از هوا بوده و به طور همزمان قدرت و استقامت قلبی عروقی را افزایش می‌دهد.

کیسه بکس - کاماپرس

چگونه بهترین کیسه بوکس را انتخاب کنیم؟

چه بوکسر حرفه‌ای باشید و چه مبتدی انتخاب کیسه بوکس مناسب تاثیر چشمیگری در کیفیت تمرین شما خواهد داشت. توجه به ایمنی و دوام کیسه‌های بوکس اهمیت زیادی دارد. یک کیسه بوکس مناسب به دلیل تمرینات مشت زنی متعدد باید دوام بالایی داشته باشد. بدیهی است که تنها با دیدن تصاویر نمی‌توان نسبت به کیفیت کیسه بوکس اطمینان پیدا کرد. بهتر است ابتدا فاکتورهای مورد نیاز برای خرید کیسه بوکس را در نظر گرفته و سپس دست به انتخاب بزنید. بهترین نشانه کیفیت محصول ضمانتی است که سازنده در ازای خرید به فرد خواهد داد.

نکات مهم پیش از خرید کیسه بوکس

هنگام خرید کیسه بوکس مناسب توجه به نوع مبارزه و محل قرارگیری آن در باشگاه یا خانه اهمیت زیادی دارد. هم‌چنین افراد باید از قبل هدف خود از خرید را مشخص کنند.

انواع کیسه بوکس بسته به وزن، اندازه، مواد پرکننده و جنس متفاوت خواهد بود. اندازه کیسه بوکس به نوع ورزش بوکس، موی تای و یا MMA و هم‌چنین قد و وزن فرد بستگی دارد. کیسه بوکس سنگین آویزان باید حداقل نصف وزن فرد را داشته باشد هرچند بزرگسالان و بوکسرهای حرفه‌ای از وزن‌های بالاتر برای انجام تمرینات خود استفاده می‌کنند.

کسانی که به دنبال افزایش سرعت و دقت در ضربات خود هستند بهتر است کیسه بوکس سرعتی را انتخاب کنند. هم‌چنین افراد می‌توانند از کیسه بوکس سنگین آویزان برای افزایش قدرت مشت زنی و تناسب اندام استفاده کنند. در باشگاه‌ها توجه به کفپوش ایمن در کنارانتخاب بهترین جنس کیسه بوکس اهمیت زیادی دارد. کفپوش‌های استفاده شده در باشگاه بوکس باید انعطاف کافی برای به حداقل رساندن صدمات ناشی از ضربات را داشته باشند.

کیسه بکس - کاماپرس

انتخاب بهترین جنس کیسه بوکس

کیسه بوکس‌هایی که از چرم طبیعی ساخته شده‌اند از بادوام ترین و گران ترین انواع کیسه‌ها به شمار می‌آیند. کیسه بوکس با رویه چرم به دلیل مقاومت در برابر سایش برای بوکسرهای حرفه‌ای مناسب است.

مواد تشکیل دهنده داخل کیسه بوکس از شن و یا هوا بوده که هرکدام کاربرد متفاوتی برای افراد دارد. کیسه بوکس شنی وزن زیادی داشته و برای بوکسرهای حرفه‌ای مناسب است. این در حالی است که کیسه بوکس‌هایی که از هوا تشکیل شده‌اند وزن کمی دارند. کیسه‌هایی که از منسوجات پر شده‌اند به دلیل انعطاف بالا گزینه مناسبی برای بوکسرهای مبتدی به حساب می‌آید زیرا سبک تر بوده و مقاومت کافی برای مبارزه با شبه حریف را ایجاد می‌کنند.

قیمت کیسه بوکس

کیسه بوکس‌ها انواع مختلفی داشته که هرکدام از مواد متفاوتی تشکیل شده است. درست است که قیمت عامل مهمی در تعیین کیفیت یک محصول به حساب می‌آید اما در خرید کیسه بوکس لزوما اینطور نیست. برخی مجموعه‌های ورزشی تولید کننده این نوع تجهیزات بوده و انواع کیسه بوکس را با قیمتی ارزان تر به فروش می‌رسانند.

افراد می‌بایست در ابتدا اولویت‌های خود را برای خرید کیسه بوکس مشخص کرده و سپس بسته به بودجه مورد نظر محصول مناسب خود را انتخاب کنند. کسانی که فضا و بودجه کافی برای خرید را دارند می‌توانند کیسه بوکس سنگین آویزان یا ایستاده را انتخاب کنند. با این حال قیمت کیسه بوکس با توجه به مواردی مانند نوع، جنس و وزن آن متفاوت خواهد بود.

کیسه بکس - کاماپرس

خرید انواع کیسه بوکس از کیا ورزش

کیا ورزش انواع تجهیزات ورزشی را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. این مجموعه به عنوان تولید کننده و هم‌چنین به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کنندگان محصولات را با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رساند. افراد می‌توانند انواع کیسه بوکس مناسب باشگاه و منزل را با بالاترین کیفیت از کیاورزش تهیه کنند.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت انواع کیسه بوکس می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://kiavarzesh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیاورزش
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز