خرید کارت واکسن کرونا با ۵۰۰ هزار تومان!

ژیوار

برخی سودجویان کارت واکسن تقلبی به مبلغ 500 هزارتومان برای افراد واکسن‌گریز صادر می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و درمان، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از همشهری، با آنکه وزارت بهداشت پیگیری‌هایی در زمینه تقلب کارت واکسن انجام می‌دهد، برخی در فضای مجازی با نام صدور کارت واکسن دیجیتال با تاییدیه وزارت بهداشت و … کاسبی راه‌ انداخته‌اند و با گرفتن مبلغی کارت‌های معتبر واکسیناسیون صادر می‌کنند!

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کارت واکسن برای دو دوز 500 هزار تومان و برای تک دوز 250 هزار تومان است. همچنین افراد می‌توانند نوع واکسن خود را مشخص کرده و کارت دیجیتال بارکددار را هم می‌توانند از صفحه اصلی وزارت بهداشت بگیرند و برای این کار تنها ارائه کارت ملی، سال تولد و شماره تماس کافی است. به بیان ساده‌تر، متخلفان به شبکه اصلی ثبت اطلاعات وزارت بهداشت دسترسی دارند!

البته در این میان کلاهبردارانی هم پیدا می‌شوند که پس از دریافت وجه کارتی صادر نمی‌کنند واکسن‌گریزهایی که برای کار، سفر یا … به کارت واکسن نیاز دارند، سرگردان‌تر می‌کنند.

به گفته علی شریفی زارچی، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، تمامی تخلفات احتمالی را بررسی خواهند کرد و با متخلفان این حوزه برخورد جدی خواهد شد. 23 نفر نیز شناسایی شده‌اند که به صورت غیرقانونی کارت واکسیناسیون دریافت کرده‌اند و این موضوع در حال پیگیری است.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز