خرید ویلا در محمودآباد چقدر بودجه می ‌خواهد؟

ویلا در محمودآباد
ژیوار

محمودآباد، شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر در استان مازندران بوده که با شهرهای نور، بابلسر، آمل و فریدون‌کنار احاطه شده است. فاصله محمودآباد تا تهران حدود 210 کیلومتر است و در صورت نبود ترافیک، سه ساعت و نیمه می‌توان از تهران به محمودآباد رسید.

به گزارش کاماپرس، موقعیت جغرافیایی محمودآباد باعث شده که این شهر به یکی از جذاب‌ترین شهرها برای خرید ویلای ساحلی و جنگلی تبدیل شود؛ به طوریکه سالانه افراد زیادی از سراسر کشور اقدام به خرید ویلا در محمودآباد می‌کنند.

در این گزارش بهترین محله‌ها برای خرید ویلا در محمودآباد و شرایط خرید ویلای ساحلی و جنگلی در این شهر بررسی شده است.

بهترین محله‌ها برای خرید ویلا در محمودآباد

توسکا محله: یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ویلا در محمودآباد، توسکا محله است. از نقاط قوت این محله می‌توان به دید و دسترسی به دریا از هر نقطه اشاره کرد که باعث شده افراد بسیاری این محله را برای زندگی یا خرید ویلا و تفریح انتخاب کنند.

سوراخ مازو: شهر محمودآباد دارای روستاهای مختلفی بوده که به مرور زمان تغییراتی در آنها رخ داده است؛ به طوریکه امروزه به بهترین محله‌ها برای خرید ویلا در محمودآباد تبدیل شده‌اند. یکی از این روستاها که دارای سه بخش علیا، سفلی و مرکزی است، سوراخ مازو نام دارد.

دریان سفر امید

آهو محله: این محله از روستاهای محمودآباد است. این منطقه در غرب محمودآباد قرار دارد و از شمال به دریای خزر و از جنوب به سوراخ مازو می‌رسد.

منطقه خشت‌ سر: این منطقه از معروف‌ترین روستاها برای خرید ویلا در محمودآباد است. در این محله دسترسی به دریا و ساحل وجود دارد و می‌توان ویلاهای ساحلی خریداری کرد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این منطقه، آب ‌و ‌هوای عالی و دور بودن از هیاهوی زندگی شهری است.

منطقه کلوده: این محله یک روستای زیبا با دشت‌ها و زمین‌های کشاورزی فراوان است. در این محله از محمودآباد نیز به ‌تازگی ویلاسازی بسیار رواج یافته است؛ به طوریکه می‌توان ویلاهای نوساز بسیاری را در این محله خریداری کرد. با توجه به اینکه کلوده برخلاف روستاهای دیگر با دریا فاصله دارد، می‌توان ویلاهایی با قیمت ارزان‌تر در این محله پیدا کرد.

محله‌ حسین آباد: حسین آباد یکی از مناطق خوب، در نزدیکی روستای معصوم آباد و در مسیر رسیدن به روستای کلوده است. این منطقه به دلیل داشتن ویلاهای ارزان قیمت معروف است.

علاوه بر این محله‌ها، از محبوب‌ترین شهرک‌ها برای خرید ویلا در محمودآباد می‌توان به شهرک جنگلی اهلم، شهرک ساحلی خانه دریا، شهرک قصر دریا و مجتمع تفریحی توریستی نفت محمودآباد اشاره کرد.

ویلا در محمودآباد

خرید ویلای ساحلی و جنگلی در محمودآباد

خرید ویلا در مرکز شهر که شلوغ و پر رفت و آمد است یا در حومه شهر که از امکانات رفاهی فاصله دارد، گزینه‌ چندان مناسبی نیست. مسیر جاده‌ای محمودآباد به آمل به سمت سواحل سرخرود، زیباترین مناطق ساحلی برای خرید ویلا در محمودآباد است. مناظر جنگلی، دشت‌های سرسبز و شالیزارهای اطراف منطقه سرخرود بسیار زیباست.

تماشای صیادان مشغول ماهیگیری و همچنین طلوع و غروب خورشید در این منطقه، از دیگر جذابیت‌های آن است. به جز ساحل دریای خزر، در اطراف محمودآباد روستاهای تاریخی و بسیار زیبایی وجود دارد که بیشتر آنها به جنگل‌های سرسبز راه دارند.

با خرید ویلای جنگلی در حوالی این روستاها می­‌توان از طبیعت زیبای آنها بهره‌­مند شد. اکثر ویلاهای جنگلی در این مناطق، ویوی درختان سرسبز، صدای آب رودخانه و آرامش خاصی به‌ ویژه در هنگام طلوع خورشید دارند. در میان ویلاهای جنگلی محمودآباد می‌توان ویلاهای نوساز، مدرن، چند سال ساخت و ارزان‌تر نیز پیدا کرد. یکی از مناطق جنگلی که ساخت و ساز ویلا در اطراف آن رونق گرفته، منطقه جنگلی تشبندان بوده که در سمت شرق جاده آمل-محمودآباد واقع شده و بسیار بکر است. جنگل بونده نیز در مجاورت روستای بونده در غرب جاده آمل- محمودآباد واقع شده که تا روستاهای شهرستان نور ادامه دارد، اما در حال حاضر در اختیار سازمان آستان قدس رضوی است. در منطقه سیاهرود محمودآباد هم ویلاسازی‌های متعددی انجام شده و برای سرمایه­گذاری گزینه‌ مناسبی است.

ویلا در محمودآباد

قیمت خرید ویلا در محمودآباد

در جدول زیر چند نمونه قیمت ویلا در محمودآباد مازندران را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم. متقاضیان خرید و اجاره خانه می‌توانند با جستجو در سایت دلتا، خانه موردنظر خود را پیدا کنند؛ در غیر این صورت می‌توانند با ثبت درخواست خرید یا اجاره در سایت از آژانس‌های عضو سایت کمک بگیرند.

نوع ملک متراژ (متر) سن بنا (سال)

قیمت کل (تومان)

ویلا ساحلی

90 نوساز

1,900,000,000

ویلا ساحلی دوبلکس

200 نوساز

5,500,000,000

ویلا شهرکی 100 1

2,300,000,000

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان