خرید ویلای مجهز در گران‌ ترین بلوار مشهد چقدر آب می‌خورد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از محله‌های قدیمی و مرفه نشین مشهد بلوار سجاد است که طبق گفته محلی‌ها در سال 54 استاندار وقت، زمین‌های این بلوار را به مهندسان، استادان دانشگاه و معلمان واگذار کرد و حق فروش و واگذاری زمین را از آن‌ها گرفت، اما بعد از انقلاب فروش زمین در سجاد آزاد شد. نکته قابل توجه اینکه خانه‌های ویلایی در بلوار سجاد همچنان به نسبت دیگر محله‌ها زیاد است و بافت خود را از دست نداده‌اند. قیمت ملک در این بلوار هرروز در حال افزایش است و به اصطلاح، قیمت خانه در مشهد را این منطقه تعیین می‌کند. برای نمونه ویلایی 500 متری در بلوار سجاد مشهد حدودا متری 165 میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از خانه‌های ویلایی در بلوار سجاد مشهد را با جستجو در سایت‌های آگهی فروش معرفی می‌کند.

خرید ویلایی هزار متری در مشهد

اگر به دنبال ویلایی هزار متری مجهز به استخر، سونا و جکوزی در بلوار سجاد مشهد هستید، برای هر متر باید 178 میلیون تومان بپردازید. خانه‌ای تقریبا 10 سال ساخت که 980 متر زیر بنا، 200 متر مجموعه آبی و 100 متر حیاط جنوبی دارد، 89 میلیارد تومان قیمت می‌خورد. این ویلا 4 خوابه پارکینگ، انباری و بالکن دارد و آگهی دهنده آن را موردی اکازیون در این منطقه معرفی کرده است.

از سوی دیگر، برای کسانی که با متراژی کمتر در این منطقه به دنبال خانه هستید، می‌توانیم ویلایی 450 متری با زمینی با مساحت 250 متر را با جستجو در سایت‌های اینترنتی معرفی کنیم. این ملک، ۳ واحد بنای مستقل تمیز قابل‌استفاده دارد. این خانه که حدودا 18 سال از سن ساخت آن می‌گذرد، قیمت هر مترش 196 میلیون و قیمت کل آن 49 میلیارد تومان در می‌آید. مالک برای این ساختمان فول امکانات تاکید کرده که قابل معاوضه با آپارتمان به قیمت و به صورت نقدی است.

خرید ویلایی کلنگی در بلوار سجاد مشهد

خیابان حامد جنوبی یکی از بهترین خیابان‌های بلوار سجاد است که اکثرا خانه‌های ویلایی بافت خود را حفظ کرده است. خانه‌ای 450 متری دو نبش با تراکم متوسط که 4 خواب دارد، متری 146 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این خانه 17 سال ساخت مجهز به پارکینگ، انباری و بالکن است. البته بازسازی نشده و در توضیحات آن ذکر شده که گزینه خوبی برای ساخت و ساز محسوب می‌شود. قیمت تمام شده این ویلا 73 میلیارد تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

همچنین ملکی 520 متری با بنای مفید 900 متر در فرعی خیابان یاسمن بلوار سجاد مشهد، آگهی شده که هر متر آن 164 میلیون تومان قیمت می‌خورد. این خانه با عرض 13 متر و تراکم زیاد، مناسب برای ساخت واحدهای لوکس و همچنین بازسازی است. این واحد تقریبا 18 سال ساخت دارد و 85 میلیارد تومان به فروش می‌رود.

ویلای 250 متری در بلوار سجاد مشهد

ملکی با متراژی کوچک‌تر در این بلوار و در خیابان حامد حدودا متری 138 میلیون تومان خرید و فروش می‌رود. در واقع برای خرید ویلایی 250 متری چهار خوابه و مجهز به پارکینگ، انباری و بالکن حدودا 35 میلیارد تومان باید بپردازید. در توضیحات این واحد آمده که ۳ واحد مجزا و نیاز به بازسازی دارد و مالک فقط به صورت نقدی حاضر به فروش آن است.

انتهای پیام

مرتبط با : جاجیگادیوارشب
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز