خرید لوله کاروگیت و هر آنچه باید بدانید!

خرید لوله کاروگیت-کاماپرس
ژیوار

در سیستم‌های لوله کشی مهم خصوصاً سیستم‌های توکار و زیرزمینی به نوع متفاوتی از لوله‌ها نیاز است که خصوصیات ساختاری آنها مانند طراحی، جنس، سایز و ضخامت، بر اساس استانداردهای مورد نیاز سیستم لوله کشی بوده و نیاز سیستم لوله کشی را به بهترین شکل پوشش دهد. لوله کاروگیت از جمله لوله هایی است که با این اهداف تولید می‌ گردد و تقریباً تمامی خصوصیات لازم برای یک لوله خوب را در خود دارد. در این نوشتار مطالب مهمی در این باره بیان می شوند که به عنوان راهنمای انتخاب و خرید لوله کاروگیت و شناخت بهتر انواع آن می توانید از آنها بهره مند شوید. با ما همراه باشید.

لوله کاروگیت چیست؟

لوله کاروگیت نوعی لوله دوجداره با کاربردهای وسیع و فوق العاده مهم در سیستم‌ های لوله کشی صنعتی و فاضلابی است. این لوله‌ ها از طراحی‌ های اختصاصی برخوردار بوده و با هر نوع لوله دیگر متفاوت هستند. به این صورت که لایه داخل آنها کاملاً صاف و صیقلی است؛ اما در لایه بیرونی موجدار و مارپیچی ساخته شده اند. وجه اشتراک تمامی این لوله‌ ها جنس مشترک آنها می‌ باشد که معمولاً از پلیمر مخصوص ساخته می شود. خصوصیات منحصر به فردی که این نوع لوله‌ ها دارند، مزایای بیشتری نسبت به لوله‌های معمولی برای آنها به دنبال دارد که متعاقبا بیان می شوند. با این حال، لوله‌ های کاروگیت نیز متنوع تولید می‌ شوند و شناخت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انواع لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت را بر اساس معیارهای مختلف مانند سایز، رنگ و طراحی می‌ توان دسته‌ بندی نمود. بیشترین تنوع این محصولات مربوط به سایز بندی آنها است. قطر دهانه لوله می تواند سایز 110 تا 3000 میلیمتر داشته باشد. به طور مثال لوله کاروگیت 250، لوله کاروگیت 200 و… نمونه هایی از آنها هستند. بنابراین، بسته به استفاده‌ای که از انواع لوله کاروگیت می‌شود، سایز قطر و دهانه لوله می‌ تواند بسیار بزرگ و یا نسبتا کوچک باشد. علت این امر این است که لوله های کاروگیت هم در بخش‌ های صنعتی و هم در سایر حوزه‌ ها کارایی دارند. این محصولات از نظر ترکیب رنگ نیز متنوع تولید می‌ شوند. معمولا جداره های این لوله ها در رنگهای متضاد ساخته می شوند. در حالت کلی نیز رنگ بندی لوله ها نظم و معنی خاصی ندارد. به عبارت دیگر، سازنده ها در انتخاب رنگ لوله ها آزادانه عمل می کنند. با این حال، از رنگ های زرد، آبی، سبز و مشکی بیش از سایر رنگها در ساختار آنها استفاده می گردد.

انواع لوله کاروگیت-کاماپرس

لوله های کاروگیت

دریان سفر امید

انواع  لوله کاروگیت را بر اساس طراحی نیز می توان به انواع زیر دسته بندی کرد:

  • لوله کاروگیت پلی‌اتیلن (D.P.E)
  • لوله زهکش کاروگیت
  • لوله کاروگیت سوراخ دار

گاهی دسته‌ بندی محصولات با توجه به کاربرد آنها صورت می‌ پذیرد. به طور مثال لوله پلی اتیلن فاضلابی، زهکشی، صنعتی، کشاورزی و غیره نمونه هایی از آنها هستند.

کاربردها

انواع لوله کاروگیت نه تنها از نظر ساختاری متفاوت هستند، بلکه هر کدام کاربردهای منحصر به فرد خود را نیز دارند. معمولا لوله های پلی اتیلن در حوزه های صنعتی، فاضلاب، ساخت پل و موارد مشابه کارایی دارند. لوله های زهکش کاروگیت در کشاورزی، برای جمع آوری آب و نیز در دفع زباله کارایی دارند. لوله های سوراخ دار کاروگیت نیز در صنایع خاص مانند صنایع استخراج فلزات و غیره کارایی دارند.

اتصالات کاروگیت

با توجه به سایز قطوری که انواع لوله کاروگیت دارند، به منظور اتصال آنها معمولا از شیوه جوش کردن استفاده می‌شود. با این حال، در اتصالات کاروگیت جوش‌ کردن های مختلف مورد نظر هستند. بسته به نوع لوله، سایز و خصوصیات ساختاری آن هر کدام از اتصالات زیر ممکن است به کار روند:

  • اتصالات جوش الکتروفیوژن
  • اتصالات جوش اکستروژن
  • اتصالات جوش بات ولد (لب به لب)
  • اتصالات مکانیکی

اتصالات کاروگیت-کاماپرس

خرید لوله مرغوب کاروگیت

مزایا

خرید لوله کاروگیت و استفاده از آن با مزایای اثبات شده بسیاری همراه است. از جمله اینکه این محصولات از سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست برخوردار می‌ باشند و استفاده از آنها ایمن است. همچنین به سبب جنس مرغوب و طراحی استاندارد، طول عمر نامحدود دارند. داخل این لوله‌ ها صاف و صیقلی و ضریب اصطکاک بسیار کم است؛ بنابراین سیال در داخل آنها حرکت روان دارد. مقاومت در برابر خوردگی ناشی از مواد شیمیایی و اسیدی نیز خصوصیت بارز آنها می‌ باشد. همین امر باعث گشته تا این لوله‌ ها را بدون محدودیت در حوزه‌ های مختلف بتوان جهت انتقال سیال‌ های مختلف به کار برد.

انواع لوله کاروگیت از جنس مرغوب و در عین حال وزن سبک و استاندارد برخوردار می‌ باشند. در برابر اشعه خورشیدی، گرما، سرما، بار ترافیکی، فشار ناشی از مدفون شدن و غیره نیز مقاوم هستند. در این لوله ها، انعطاف پذیری بالا بوده و امکان چرخش و تغییر جهت دارند؛ در نتیجه، اتصال و نصب آنها راحت است. تولید این لوله ها کم هزینه می باشد، از طرفی، طول عمر نامحدود دارند؛ بنابراین، استفاده از آنها از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.

قیمت لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت تحت تاثیر فاکتورهای گوناگون و خصوصیات لوله مشخص می گردد. سایز، قطر لوله، ضخامت، جنس لوله، طراحی، خصوصیات فیزیکی و ساختاری، گارانتی و غیره هر کدام به نحوی در قیمت لوله کاروگیت تاثیر دارند. در نتیجه هر لوله قیمت مخصوص به خود را دارد و ارائه لیست قیمت لوله کاروگیت به مشتری امکان مقایسه انواع لوله و قیمت های آنها را فراهم می سازد. در صورتی که این کار به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه اینترنتی صورت پذیرد، نیز امکان آپدیت کردن روزانه قیمت‌ها وجود دارد. به این ترتیب، مشتری به آسانی می‌ تواند در جریان جزئیات قیمت لوله کاروگیت قرار گیرد.

قیمت کاروگیت-کاماپرس

خرید انواع لوله درجه یک کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت گاهاً در مراکز گوناگون متفاوت تعیین می‌ شود. این امر نشان می‌ دهد که گاهی اوقات برندها و ساخت داخل یا خارج بودن لوله های مورد نظر و نیز عواملی همچون واسطه‌های فروش می‌توانند در قیمت نهایی لوله تاثیرگذار باشند. بنابراین، یکی از مهمترین نکات خرید لوله کاروگیت دقت در انتخاب مرکز خرید می‌باشد. خصوصاً اگر خریدار قصد خرید این محصول را به صورت عمده داشته باشد، لازم است مراکزی را انتخاب کند که لوله‌ها را با حداقل قیمت‌های روز در اختیار وی قرار دهند. مسئله دیگر این است که به منظور خرید لوله ‌های ارزان، روشهای خرید عمده و خرید لوله کاروگیت دست دوم موثر هستند؛ اما خرید لوله به صورت بی‌واسطه از مراکز اصلی بهترین شیوه خرید ارزان محصولات مطمئن است.

خرید تضمینی لوله های کاروگیت

خرید لوله کاروگیت نیز همانند دیگر لوله‌ها و تجهیزات مشابه از طریق مراکز مختلف امکان‌ پذیر است. اما، تنوع بالای لوله‌ ها و ساخت آنها توسط برندهای گوناگون انتخاب یک لوله مطمئن را تا حدودی دشوار می‌کند. برای خرید لوله مرغوب کاروگیت علاوه بر آنکه باید خریدار در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشد، خرید نیز باید از طریق مراکز مطمئن صورت پذیرد.

فروشگاه‌های معتبر لوله‌ها را با تضمین اصالت و در اکثر مواقع به صورت تضمینی و گارانتی دار در اختیار مشتری قرار می دهند. حتی انتخاب و خرید لوله کاروگیت را در این مراکز با راهنمایی های کارشناسان مجموعه می توان انجام داد.

در سایت برتر پلی صنعت پارس به عنوان یکی از فعال‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی، دسترسی به انواع اتصالات، لوله و منهول کاروگیت تحت بهترین شرایط برای خریداران سراسر کشور وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره های کارشناسان مجموعه، با ما در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : پلی صنعت پارس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز