خرید روکش صندلی تارا، نسخه اتوماتیک یا دستی؟

آریاک سفر

تارا، یکی از خودروهای شرکت ایران خودرو سدان کلاس B بوده که از سال ۲۰۲۱ تولید می‌شود. این خودرو بر پایه پلتفرم پژو ساخته و در دو مدل دنده دستی و خودکار عرضه می‌شود. خرید روکش صندلی تارا یکی از محصولات مورد نیاز این خودرو بوده که نقش به سزایی در ارتقا زیبایی داخل خودرو دارد. محافظ بسیار خوبی برای روکش‌های فابریک صندلی نیز است. روکش صندلی از جنس‌های مختلفی مانند چرم و پارچه یا ترکیبی از هر دو طراحی و دوخته می‌شود. معمولا جنس، مواد به کار رفته همچنین کیفیت مواد اولیه و طرح کار شده، تعیین‌کننده قیمت نهایی محصول خواهد بود.

کاماپرس در این مطلب به بررسی ویژگی‌های روکش صندلی تارا و تفاوت خرید روکش صندلی تارا نسخه اتوماتیک یا دستی همچنین قیمت آن می‌پردازد.

آشنایی با ویژگی‌های روکش صندلی تارا

روکش‌ صندلی تارا معمولا از چرم مصنوعی، پارچه یا مخمل بوده که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. روکش‌های چرم مقاومت بالایی در برابر سایش و کشش دارند. در حالیکه روکش‌های پارچه و مخمل با اینکه می‌توانند مقاوم باشند اما باید به جنس و کیفیت آن‌ها به خوبی توجه کنید. روکش صندلی چرم جلوه بسیار زیبایی به کابین خودرو می‌دهد اما موجب عرق کردن سرنشینان نیز خواهد شد. در مقابل با خرید روکش صندلی تارا پارچه‌ای با عبور جریان هوا از تعریق سرنشینان جلوگیری خواهید کرد. روکش‌ صندلی باید راحتی و آسایش سرنشینان را تضمین کنند. با خرید روکش صندلی تارا با پشتیبانی و طراحی مناسب می‌توانید تجربه نشستن در خودرو را بهبود ببخشید. روکش‌های صندلی همچنین می‌توانند به زیبایی داخلی خودرو کمک کنند. با خرید روکش صندلی تارا و انتخاب رنگ و طرح مناسب با دیزاین داخلی خودرو، جلوه‌ای زیبا به آن خواهید داد.

آشنایی با تفاوت خرید روکش صندلی تارا در نسخه اتوماتیک و دستی

خرید روکش صندلی تارا نسخه اتوماتیک یا دستی تفاوت خاصی در ابعاد صندلی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت، وجود کنسول یا زیر آرنجی در تکیه‌گاه عقب صندلی است. البته باید به ایربگ‌های تعبیه شده روی صندلی در نسخه اتوماتیک و V1P تارا توجه کنید؛ چراکه با نصب روکش معمولی بر خودرو تارا اتوماتیک امکان استفاده از ایربگ‌ها وجود نخواهد داشت.

دریان سفر امید

بررسی قیمت خرید روکش صندلی تارا

قیمت روکش صندلی تارا با جنس چرمی یا پارچه‌ای به کیفیت آن بستگی دارد. معمولا روکش چرمی به دلیل فرآیند تولید پیچیده و پرهزینه، قیمت بالاتری نسبت به روکش پارچه‌ای دارد. بیشتر مشتریان، روکش صندلی چرمی را می‌پسندند؛ به همین خاطر تولیدکنندگان غالبا روکش صندلی تارا را با چرم در طرح‌های جذاب تولید می‌کنند. در مقابل روکش صندلی پارچه‌ای از قیمت کمتری برخوردار است. در صنعت روکش صندلی پارچه‌ای، رنگبندی‌های جذاب و کیفیت‌های مختلفی وجود دارد که در این میان پارچه مازراتی و مخمل از بهترین و گران‌ترین پارچه‌ها هستند. قیمت خرید روکش صندلی تارا در زمان تنظیم این گزارش از ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

خرید روکش صندلی تارا از “آذین روکش”

گروه آذین روکش، برترین تولیدکننده روکش صندلی ماشین، چادر خودرو، کفپوش و لوازم کمپینگ است. این مجموعه با شعار “بیشتر بگیر، کمتر پرداخت کن” به عرصه فروش اینترنتی محصولات خود به صورت مستقیم از تولیدی وارد شد. گارانتی 1 ساله محصولات خودرو، قیمت مناسب و کیفیت بالا، تامین و ارسال به موقع کالا همچنین ارائه خدمات در محل شما از ویژگی‌های تولیدی آذین روکش است. برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 02191031979 از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر تماس بگیرید. این مجموعه در شهرری، خیابان رجایی، خیابان ترانسفو ری، خیابان پنجم، پلاک11­ واقع شده اما برای تسهیل فرآیند ارتباط و خرید خود بهتر است به نشانی اینترنتی https://azinrookesh.co مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آذین روکش
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان