خرید رانا پلاس در قرعه کشی ایران خودرو چقدر سود دارد؟

ژیوار

یکی از خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، رانا پلاس ارتقا یافته است که با قیمت 461 میلیون تومانی به متقاضی واگذار می‌شود. در حالی که قیمت بازاری این خودرو 625 میلیون تومان است و برنده آن در طرح فروش فوق العاده 35.6 درصد سود می‌کند.

به گزارش کاماپرس، برندگان خودرو رانا پلاس ارتقایافته در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از اختلاف قیمت کارخانه‌ای و بازار آزاد این خودرو، حدود 164 میلیون تومان سود می‌کنند. شرکت در طرح پیش فروش رانا پلاس ارتقایافته نیازمند پیش ثبت نام، افتتاح حساب وکالتی و بلوکه کردن مبلغ 230 میلیون تومان در بانک‌های عامل است. بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده هستند. مهلت زمان افتتاح حساب وکالتی و بلوکه کردن پول در آن برای شرکت در طرح فروش ایران خودرو از یک شنبه هفته جاری اعلام شد و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت خودروهای کارکرده رانا چقدر است؟

افرادی که مایل به خرید این خودرو از بازار آزاد با قیمت مناسب هستند، می‌توانند سراغ مدل‌های کارکرده این خودرو بروند و در زمان کوتاهی این خودرو را با نرخ مناسب خریداری کنند.

دریان سفر امید

در حال حاضر رانا دنده‌ای سقف شیشه‌ای مدل 1402 با کارکرد 53 کیلومتر به قیمت کارشناسی 635 میلیون تومان فروخته می‌شود. نرخ خودرو رانا دنده‌ای سقف شیشه‌ای ای پی اس مدل 1402 با کارکرد 10 هزار و 781 کیلومتر، 630 میلیون تومان است. رانا دنده‌ای سقف شیشه‌ای مدل 1401 با کارکرد 60 هزار و 689 کیلومتری نیز با قیمت 530 میلیون تومان معامله می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز