خرید دنا: خودرویی که ارزشش بیش از قیمتش است

قیمت دنا-کاماپرس
ژیوار

خودرو دنا، محصولی از ایران‌خودرو، یکی از سدان خانوادگی محبوب در بازار خودرو محسوب می‌شود. این محصول با توجه به امکانات مناسب، قیمت مقرون به‌صرفه و طراحی نسبتا مدرن، در بازار رقابتی موجود یکی از گزینه‌های جذاب است. خرید این خودرو از میان دیگر خودروهای ایرانی کاملا بستگی به بودجه، نیازهای خانوادگی و سلیقه شخصی افراد دارد. کاربرانی که به دنبال خودرویی با قیمت مناسب، ایمنی بالا و مصرف سوخت متعادل هستند، به خرید خودرو دنا به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل نگاه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت دنا و مشخصات فنی این خودرو خواهد پرداخت.

مشخصات فنی خودرو دنا

این خودرو با موتور 1.7 لیتری و چهار سیلندره است و با قدرتی معادل 113 اسب بخار و گشتاوری حدود 155 نیوتن متر از شتاب مناسبی برخوردار است. حداکثر سرعتی که می‌توان با این خودرو تجربه کرد، 190 کیلومتر بر ساعت است. همچنین در حالت ترکیبی این خودرو 7.9 لیتر بنزین را در 100 لیتر می‌سوزاند. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به کیسه‌های هوای جلو، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم تهویه مطبوع خودکار، نمایشگر چندمنظوره، دوربین عقب، سنسور پارک، و فرمان برقی اشاره کرد.

مشخصات فنی دنا-کاماپرس

 

دریان سفر امید

قیمت دنا مدل 1400

قیمت کارشناسی‌شده این خودرو حدود 630 میلیون تومان است. آینه بغل‌های این خودرو برقی و مکانیکی طراحی شده و از این لحاظ کاربری راحتی دارد. همچنین میزان کارکرد این خودرو 52 هزار کیلومتر است بخش دوربین دنده عقب و چراغ خطر عقب خوردگی دارد. در خصوص قیمت دنا، خرید اقساطی این خودرو می‌تواند طی پرداخت دو مرحله‌ای انجام شود؛ در این صورت هنگام عقد قرارداد حدود 324 میلیون تومان به‌عنوان مبلغ اولیه می‌بایست پرداخت شود. در مرحله دوم، یک ماه پس از عقد قرارداد مبلغ 63 میلیون تومان و در مرحله آخر مبلغ حدود 301 میلیون تومان، 90 روز پس از تحویل خودرو دنا پرداخت می‌شود. در این نوع خرید اقساطی قیمت دنا در مجموع حدود 689 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

دنا 1400-کاماپرس

قیمت دنا مدل 1399

خرید این خودرو کارکرده در رنگ سفید حدود 585 میلیون تومان برای خریدار هزینه دربر خواهد داشت. امکان خرید این محصول در قالب اقساط بلندمدت می‌تواند شرایط خرید این خودرو را آسان‌تر کند. قیمت دنا در صورت خرید اقساطی حدود 706 میلیون تومان خواهد شد. البته این قمیت تمام‌شده در خصوص بازپرداخت اقساط 24 ماهه خواهد بود. در این صورت فرد هنگام عقد قرارداد، با پرداخت مبلغ 335 میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت، می‌تواند خودرو را تحویل بگیرد. لازمه تحویل سند و انتقال مالکیت نیز پرداخت اقساط این خودرو، ماهانه 19 میلیون و 210 هزارتومان خواهد بود.

قیمت دنا مدل 1399-کاماپرس

قیمت دنا مدل 1396

این خودرو نیز علیرغم سال تولید قدیمی‌تر، با کارکرد 9 هزار کیلومتر می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. قیمت دنا مدل 1396 با رنگ مشکی، در شرایط کارشناسی‌شده حدود 450 میلیون تومان برآورد شده‌است. وضعیت بدنه در شرایط کلی مطلوب است و شرایط خرید این خودرو به صورت نقد و اقساطی فراهم شده‌است. قیمت دنا در شرایط خرید اقساطی در مجموع هزینه‌ای حدود 490 میلیون تومان خواهد داشت. امکان پرداخت اقساط این وام به صورت تک مرحله‌ای و دومرحله‌ای وجود دارد. در قالب خرید تک مرحله‌ای، حدود 275 میلیون تومان همزمان با عقد قرارداد از طرف خریدار به فروشنده تحویل داده می‌شود. در مرحله دوم و نهایی نیز حدود 215 میلون تومان، به فاصله 90 روز پس از عقد قرارداد و تحویل خودرو از سوی مالک جدید به حساب فروشنده واریز و مراحل تحویل سند نهایی خواهد شد.

قیمت دنا مدل 1396-کاماپرس

استعلام قیمت دنا و خرید آن از طریق «همراه مکانیک»

مجموعه همراه مکانیک ارائه دهنده خدمات لیزینگ و خرید نقد و اقساط خودرو است؛ این مجموعه با انجام کارشناسی، نسبت به وضعیت فنی و بدنه خودورهای در حال فروش از طریق این سایت اطلاعات جامعی را در اختیار کاربران و خریداران خودرو دنا قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به خرید نقدی یا اقساطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، به خصوص خودرو دنا می‌توانند با استفاده از مشاوره متخصصان این مجموعه، از قیمت دنا اطلاع پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دنا می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز