خرید خانه 100 متری در نارمک تهران

خرید خانه 100 متری
ژیوار

خانه‌های 100 متری در خیابان نارمک برای خانواده‌هایی با 2 فرزند حدود ۱۵میلیارد پس‌انداز دارند، گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند. این خانه‌ها اغلب امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری دارند. این خانه‌ها همچنین برای زوج‌های که به داشتن آپارتمانی مناسب برای شروع زندگی فکر می‌کنند، نیز ایده‌آل هستند. در تعیین قیمت این خانه‌ها علاوه بر امکانات، موضوعاتی مانند سال ساخت آن‌ها و طبقه چندم بودن خانه نیز اهمیت دارد.

کاماپرس در این گزارش، پنج خانه حدود ۱۰۰ متری در محله نارمک، امکانات و قیمت آنها را بررسی می‌کند.

تک‌واحدی نوساز در نارمک

اگر به خرید یک خانه تک‌واحدی که در سال ۱۴۰۳ ساخته شده و در محله نارمک قرار دارد، فکر می‌کنید، باید ۱۳میلیارد تومان برای آن پرداخت کنید. این خانه 100 متری که دو اتاق دارد و در طبقه دوم یک مجتمع چهارطبقه قرار گرفته، موقعیت عالی و چشم‌اندازی از میدان اصلی دارد. آسانسور، پارکینگ و انباری نیز از امکانات دیگر این واحد است. چنین آپارتمانی برای زوج‌های دارای یک فرزند که حدود ۱۳میلیارد برای خرید خانه پس‌انداز کرده‌اند و می‌خواهند در یکی از بهترین محله‌های شرق تهران زندگی کنند، گزینه خوبی است.

۹۸متری خوش‌نقشه در نارمک

ممکن است خرید یک آپارتمان که معماری آن فوق‌العاده است، برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد. به‌هرحال، در آپارتمان‌هایی که متراژ آنها حدودا 100 متر یا حداقل 100 متر است، نقشه و معماری خوب حرف اول را می‌زند. پس اگر به خرید یک خانه دوخوابه حدود 100 متری در محله نارمک فکر می‌کنید و معماری آن برایتان اهمیت دارد، این خانه ۹۸ متری در نارمک برایتان مناسب خواهد بود. در حال حاضر، چنین خانه‌ای با امکاناتی نظیر بالکن، آسانسور، انباری و پارکینگ ۱۱میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.  

دوخوابه ۱۰۰ متری فول امکانات

در حال حاضر، یک آپارتمان دوخوابه 100 متری در خیابان نارمک ساخته شده در سال ۱۴۰۱ حدود ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خانه در طبقه سوم امکاناتی مانند انباری، پارکینگ و آسانسور دارد و برای خانواده‌هایی که به خرید خانه در نارمک با قیمتی مناسب‌تر فکر می‌کنند، مناسب است.  

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

آپارتمان ۹۸ متری در محله اردستانی

برای خانواده‌هایی که به دنبال یک آپارتمان 100 متری دوخوابه هستند، این آپارتمان ۹۸ متری نیز گزینه جالبی خواهد بود. این آپارتمان در طبقه اول مجتمعی پنج‌ طبقه در نبش کوچه قرار دارد. بنابراین، نورگیر است و علاقه‌مندان به نگهداری از گیاهان آپارتمانی آن را دوست خواهند داشت. این خانه با امکاناتی نظیر آسانسور، انباری و پارکینگ در سال ۱۳۹۸ ساخته و بعد از آن بازسازی شده و ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

خرید خانه 100 متری در نارمک

آپارتمان دوخوابه در خیابان فرجام

اگر به خرید یک آپارتمان 100 متری در نارمک با قیمتی کمتر از قیمت‌های اشاره شده فکر می‌کنید، باید راهی خیابان فرجام شوید. در این خیابان، یک آپارتمان دوخوابه با چنین متراژی که نسبتا قدیمی هم هست، ۷ میلیارد تومان قیمت دارد. این خانه که سال ساخت آن پیش از سال ۱۳۷۰ است، بالکن و اتاق‌های بزرگ و نورگیر دارد و یکی از واحدهای یک آپارتمان سه‌ طبقه است. این خانه در طبقه اول برای افراد مسنی که به نگهداری از گل و گیاه علاقه دارند و نمی‌توانند خانه بدون آسانسور را تحمل کنند، گزینه نسبتا خوبی محسوب می‌شود. این آپارتمان به میدان رسالت و چهارراه سرسبز دسترسی خوبی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیش دنگملک رادار
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز